Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
    Je klaagt selectief en alleen op de momenten en op onderwerpen waar het jou uitkomt, Bor. Je vergeet daarbij de feiten.

Feit is dat zowel Ziggo en Ziggo Sport eigendom van VodafoneZiggo zijn. En dat Ziggo Sport gewoon een onderdeel van Ziggo is. Dus zeg of schrijf je Ziggo Sport dan ze of schrijf je Ziggo.

Feit is dat ESPN alle providers een gelijk aanvoersignaal tegen dezelfde prijs moet leveren. Dit is door de OPTA (voorloper ACM) beslist. VodafoneZiggo hoeft zich niet houden aan wettelijke opgelegde restricties. Met andere woorden: zelfs al zou VodafoneZiggo alle Ziggo Sport-kanalen exclusief voor Ziggo willen houden dan mag dit.

Feit is dat Ziggo Sport nul content in echt 4K uitzendt op dit moment.

Feit is dat zelfs voor jou, iemand die niet naar Ziggo Sport 4K kan kijken, het een grote stap vooruit is wat betreft beeldkwaliteit als F1 van Viaplay naar Ziggo Sport verhuist (aanvoer voor provider in hogere bandbreedte, ook alle vrije trainingen storingsvrij lineair in beter beeld).

Feit is dat het sportaanbod bij Ziggo Sport uitgebreider is met meer van de meer bekeken sporten tegen een goedkopere maandprijs dan Viaplay.

Dus ook voor jou zou een terugkeer naar Ziggo Sport van Formule 1 als het gaat om beeldkwaliteit een stap vooruit zijn. Dat jij persoonlijk van mening bent dat je het liever bij Viaplay wil houden, dat kan en mag. Maar gebruik dan niet als onderbouwing beeldkwaliteit en exclusiviteit 4K bij Ziggo. Gebruik dan als onderbouwing de echte reden.

En nog een feit. Jij weet niet of Ziggo Sport na een eventuele terugkeer van Formule 1 het 4K signaal aan andere provider gaat leveren. Ik zou namelijk helemaal niet verbaasd zijn als dit wel gebeurt.
    Ik ben geen Viaplayfan hoor! Ik ben wel degelijk blij dat het terug gaat naar Ziggo Sports, maar inderdaad hoop ik dat men anders omgaat met het 4K-signaal en dat gelijk is voor alle providers, dus iedereen 4K en niet alleen de Ziggoklanten gratis en voor niets. Mijn punt is dat ik er 15 euro voor moet neertellen zonder 4K en de Ziggoklant het gratis aangeboden krijgt. Dat strookt niet. Verder helemaal eens. En ik ben zeker niet anti-Ziggo Sports, maar wel anti het exclusiviteitsbeleid waarbij men de fors betalende klant links laat liggen en alles wel gratis geeft aan eigen klanten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik ben geen Viaplayfan hoor! Ik ben wel degelijk blij dat het terug gaat naar Ziggo Sports, maar inderdaad hoop ik dat men anders omgaat met het 4K-signaal en dat gelijk is voor alle providers, dus iedereen 4K en niet alleen de Ziggoklanten gratis en voor niets. Mijn punt is dat ik er 15 euro voor moet neertellen zonder 4K en de Ziggoklant het gratis aangeboden krijgt. Dat strookt niet. Verder helemaal eens. En ik ben zeker niet anti-Ziggo Sports, maar wel anti het exclusiviteitsbeleid waarbij men de fors betalende klant links laat liggen en alles wel gratis geeft aan eigen klanten.
      Dus duidelijk: klagen bij Ziggo. Hier heeft het geen énkele zin.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Mijn punt is dat ik er 15 euro voor moet neertellen zonder 4K en de Ziggoklant het gratis aangeboden krijgt. Dat strookt niet. Verder helemaal eens. En ik ben zeker niet anti-Ziggo Sports, maar wel anti het exclusiviteitsbeleid waarbij men de fors betalende klant links laat liggen en alles wel gratis geeft aan eigen klanten.
        Zoals al eerder geschreven: Dat is hoe de commerciële markt nu eenmaal werkt.
        Ga je beklag doen bij Ziggo, ik denk niet dat Ziggo je klacht hier in dit forum gaat lezen.

Reageer

Klagen bij Ziggo heeft voor Bordewolf geen zin.
          Hij wil namelijk NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO!

Reageer

Ik denk zelfs dat Bor heel graag Ziggo zou willen hebben maar een beetje teleurgesteld is dat hij het niet meer kan kiezen. Hij is veroordeeld tot Delta Fiber. En ja, het is menselijk bij sommigen dat iets wat je graag wilt maar niet kan krijgen je dan gaat bekritiseren.

Ik ben er ook vrijwel zeker van dat als KPN zijn huis op hun glasvezel aansluit de overstap van Delta naar KPN snel gemaakt is.

Reageer

Ik denk zelfs dat Bor heel graag Ziggo zou willen hebben maar een beetje teleurgesteld is dat hij het niet meer kan kiezen. Hij is veroordeeld tot Delta Fiber. En ja, het is menselijk bij sommigen dat iets wat je graag wilt maar niet kan krijgen je dan gaat bekritiseren.

Ik ben er ook vrijwel zeker van dat als KPN zijn huis op hun glasvezel aansluit de overstap van Delta naar KPN snel gemaakt is.
              Wanneer Delta de noodzakelijke aanpassingen gaat doen, en ik ben overtuigd dat dit gaat gebeuren, dan blijf ik gewoon bij Delta.
              Ik ben een tevreden klant verder.

Reageer

Tevreden voor een uur gemiddeld, daarna begint het geklaag weer en volgen de opsommingen van tekortkomingen

Reageer

Bor, je bent zo tevreden met Delta dat je jaloers bent op Ziggo-klanten die dingen gratis krijgen waarvoor jij moet betalen.

Reageer

Bor, je bent zo tevreden met Delta dat je jaloers bent op Ziggo-klanten die dingen gratis krijgen waarvoor jij moet betalen.
                    Nee, dat gun ik de Ziggoklanten wel, zo lang Ziggo Sports of Ziggo er maar voor zorgt dat de fors betalende klanten er ook aanspraak op kunnen maken.
                    Het voelt anders alsof ik de Ziggoklanten sponsor. Volgens mij is mijn punt wel duidelijk dacht ik. Daar hoef je niet iets anders achter te zoeken of mij proberen andere woorden in de mond te leggen.

Reageer

Nee, dat gun ik de Ziggoklanten wel, zo lang Ziggo Sports of Ziggo er maar voor zorgt dat de fors betalende klanten er ook aanspraak op kunnen maken.
                      Het voelt anders alsof ik de Ziggoklanten sponsor. Volgens mij is mijn punt wel duidelijk dacht ik. Daar hoef je niet iets anders achter te zoeken of mij proberen andere woorden in de mond te leggen.
                      Je kiest steeds de makkelijke weg van 'mij niets in de mond leggen'. Je bent gewoon heel simpel niet (meer) serieus te nemen. Waarvan akte.

Reageer

Wanneer het Bordewolf te heet onder de voeten wordt schakelt hij altijd over naar anderen de schuld geven, dictaten aan forum-moderatoren om anderen de mond te laten snoeren of dat anderen zijn woorden verdraaien.

Het ligt werkelijk nooit aan hem.... Iedere zelfreflectie ontbreekt.

Zelfverheerlijking heeft hij daarentegen weer meer dan genoeg van

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          Wanneer het Bordewolf te heet onder de voeten wordt schakelt hij altijd over naar anderen de schuld geven, dictaten aan forum-moderatoren om anderen de mond te laten snoeren of dat anderen zijn woorden verdraaien.

Het ligt werkelijk nooit aan hem.... Iedere zelfreflectie ontbreekt.

Zelfverheerlijking heeft hij daarentegen weer meer dan genoeg van
                          Bestaat er een mogelijkheid op dit forum om het woord 'zelfreflectie' te bannen...?
                          Door (een) bepaald(e) perso(o)n(en) wordt het niet begrepen en dus ook niets mee gedaan.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Je kiest steeds de makkelijke weg van 'mij niets in de mond leggen'. Je bent gewoon heel simpel
                            Oeps....de autocorrectie stond aan bij het quoten.....solly..🤣🤣🤣

Reageer

Ik ben al drie keer door dat simpele gedrag geband en de ban opdrachtgever voelt zich heer en meester over dit forum.

Reageer

Ik lees hier dat Bor gezegd zou hebben…..nooit meer Ziggo.

Dat zou dan haaks staan met de uitspraak van vandaag….’Helaas geen Ziggo te verkrijgen hier’ op een ander forum

https://providerforum.nl/topics/zigg...8#post-1351331

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X