Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
    Blokkeer die figuren gewoon, dat is al eerder gezegd... maar je blijft op ze ingaan!! Dus blokkeren, veel voegen ze hier toch niet toe en ze blijven wel proberen je uit de tent te lokken zodat ze je daar weer op je antwoord kunnen aanvallen.
    Forumbeheer zal het niet oplossen, jij kan dat wel: Blokkeren!!!!
    Ik kan ze negeren, een echte blokkeer of ik wil reacties van persoon X niet lezen is er helaas niet op sit forum.

    Reageer


    • #62
      De blokkeerfunctie werkt perfect. Ik "mis" (not) zojuist 3127 berichten..😁
      Laatst bewerkt door Rinus; 15 Jul 2023, 22:50. Reden: Aantal gecorrigeerd.
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #63
        Bor, jij legt nu bij mij woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Ik weet niet in welke droomwereld je leeft maar woorden als Ziggosporthater heb ik nooit gezegd. Een excuus hiervoor lijkt mij dan ook op zijn plaats.

        En ik reageer alleen maar op woorden en handelingen die je zelf heb geplaatst of hebt gedaan. Het zou mij voor de rest een worst wezen of jij diensten bij Delra, Ziggo, Caiway of Pietje PUK Internet koopt. Het ging mij in deze reactie om de ?????? waarmee je suggereert dat wat ik in mijn bericht vaststelde uit mijn duim gezogen had. Sorry, maar dan heb je aan mij een hele verkeerde. Zeker omdat dit reputatieschade kam opleveren. De enige die een onnodige draai geeft aan jouw uitspraken dat ben je zelf. Je zegt dingen maar in je hoofd denk je er klaarblijkelijk anders over. En aangezien ik geen psychiater ben, kan ik dus ook niet in je hooft kijken. Ik nodig je graag uit even aan te geven welke dingen ik erbij verzin en welke woorden ik zou verdraaien.

        Over waarderen. Waarom zou ik jou niet waarderen? Dat je kritisch bent dat moet je zelf weten. Dat je jouw fantasie vaak de vrije loop laat gaan met je glazen bol sessies dat moet je helemaal zelf weten. Ik zeg er alleen wat van als je iets wat ik heb gezegd zodanig verdraait dat het niet meer waar is maar jou goed uitkomt in je eigen denkbeeld hoe het zou moeten gaan. En voor de rest filosofeer jezelf drie keer in het rond. Trek er een fles wijn bij open, denk aan dat prachtige UHD-kanaal dat er ooit wel eens gaat komen bij Delta inclusief Do,by Digitaal geluid dat je op je soundbar kan beluisteren. Schrijf er desnoods een mooi boek over met een voorwoord van de wijze meneer de uil. Mentioned nog tien keer het Delta TV Team om ze een riem onder het hart te steken en te laten blijken dat jij vindt dat ze goed werk doen.

        Maar verdraai mijn woorden niet en zet mij niet voor een soort van leugenaar weg met ???????
        Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 15 Jul 2023, 22:53.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik kan ze negeren, een echte blokkeer of ik wil reacties van persoon X niet lezen is er helaas niet op sit forum.
          Die functie is er wel...

          Ga naar je account
          Instellingen bewerken (Gebruikersinstellingen}
          Account
          Zwarte lijst (helemaal onderaan)
          Laatst bewerkt door JanPietJoris; 16 Jul 2023, 07:10.

          Reageer


          • #65
            Door dingen over mede forum leden te beweren heeft Bordewolf al menig ban voor elkaar gekregen bij de moderatoren.
            De moderatoren deden totaal niet aan feiten check. Ze geloofden de gedachtenspinsels van Bordewolf roekeloos.

            Zo nu weer het bewijs wat hij uithaalt bij Jarco. Gewoon dingen beweren over hem die die kloppen.

            Dat heeft Bordewolf bij veel meer forumleden uitgehaald.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

              Die functie is er wel...

              Ga naar je account
              Instellingen bewerken (Gebruikersinstellingen}
              Account
              Zwarte lijst (helemaal onderaan)
              Zeer goede tip!

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Bor, jij legt nu bij mij woorden in de mond die ik niet heb gezegd. Ik weet niet in welke droomwereld je leeft maar woorden als Ziggosporthater heb ik nooit gezegd. Een excuus hiervoor lijkt mij dan ook op zijn plaats.

                En ik reageer alleen maar op woorden en handelingen die je zelf heb geplaatst of hebt gedaan. Het zou mij voor de rest een worst wezen of jij diensten bij Delra, Ziggo, Caiway of Pietje PUK Internet koopt. Het ging mij in deze reactie om de ?????? waarmee je suggereert dat wat ik in mijn bericht vaststelde uit mijn duim gezogen had. Sorry, maar dan heb je aan mij een hele verkeerde. Zeker omdat dit reputatieschade kam opleveren. De enige die een onnodige draai geeft aan jouw uitspraken dat ben je zelf. Je zegt dingen maar in je hoofd denk je er klaarblijkelijk anders over. En aangezien ik geen psychiater ben, kan ik dus ook niet in je hooft kijken. Ik nodig je graag uit even aan te geven welke dingen ik erbij verzin en welke woorden ik zou verdraaien.

                Over waarderen. Waarom zou ik jou niet waarderen? Dat je kritisch bent dat moet je zelf weten. Dat je jouw fantasie vaak de vrije loop laat gaan met je glazen bol sessies dat moet je helemaal zelf weten. Ik zeg er alleen wat van als je iets wat ik heb gezegd zodanig verdraait dat het niet meer waar is maar jou goed uitkomt in je eigen denkbeeld hoe het zou moeten gaan. En voor de rest filosofeer jezelf drie keer in het rond. Trek er een fles wijn bij open, denk aan dat prachtige UHD-kanaal dat er ooit wel eens gaat komen bij Delta inclusief Do,by Digitaal geluid dat je op je soundbar kan beluisteren. Schrijf er desnoods een mooi boek over met een voorwoord van de wijze meneer de uil. Mentioned nog tien keer het Delta TV Team om ze een riem onder het hart te steken en te laten blijken dat jij vindt dat ze goed werk doen.

                Maar verdraai mijn woorden niet en zet mij niet voor een soort van leugenaar weg met ???????
                Mocht ik je als leugenaar hebben neergezet of die indruk geven, hierbij mijn excuses, Dat was verre van de bedoeling.

                Mijn ?????? sloeg meer op de snelle en kortzichtige reactie zonder uit te vragen wat ik dan zou bedoelen met helaas is Ziggo niet beschikbaar. Ik heb op dit forum meerdere malen uitgelegd de Delta alleen onder druk van concurrentie zal en moet presteren en dat is precies wat ik met mijn opmerking heb bedoelt.

                Dat ik deze zin heb weggehaald had er meer mee te maken dat het niet sloeg op het topic en kennelijk tot andere interpretaties ging leiden.

                Nogmaals mijn excuses, ik ben de laatste die iemand hier wil wegzetten als leugenaar, sterker nog dat zijn nogal harde woorden.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2023, 16:11.

                Reageer


                • #68
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik weet even niet wat er fout gaat
                  Dit kan je toch niet serieus menen? Je weet niet wat er fout gaat?
                  Ik wil het nog wel even kort voor je samen vatten hoor, misschien dat je het dan begrijpt.

                  Je schrijft iets, in een ander forum, waar je hier een opmerking over krijgt. Vervolgens haal je die opmerking weg en plaats je een reactie waarbij je de indruk wekt, door je reactie te beginnen met allemaal vraagtekens, dat die persoon het verzint. Als daar dan weer reacties op komen kom je met het "excuus" dat je nog iets had moeten toevoegen aan het desbetreffende stukje en daarom de zin waar het over gaat hebt weggehaald. Waarom niet gewoon dat stukje dat je "vergeten was" toevoegen?

                  Vervolgens beschuldig je die persoon van uitspraken die hij blijkbaar nooit heeft gedaan. Ik heb niet alle reacties van Jarco Kriek nagelezen maar gezien hoe jij met de waarheid omgaat geloof ik Jarco in deze.

                  Voor zover je nog enige geloofwaardigheid had is die bij deze nu wel volledig verdwenen.

                  Reageer


                  • #69
                    Bordewolf heeft hoop ik nu ook bij de moderatoren geen geloofwaardigheid meer.
                    Bij mij is dat na drie bans op gebod van Bordewolf alllang foetsie.
                    Je verwoordt het goed, Ixxie.
                    Maar of het kwartje valt bij Bordewolf, betwijfel ik.🫤

                    Reageer


                    • #70

                      "Hier helaas geen ZIggo, maar dit doet Ziggo goed."

                      Op het bovengenoemde Providerforum is deze tekst in het betreffende bericht gisteravond om 20.20 uur weer toegevoegd. Snapt iedereen het nog?

                      Waarvan akte.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #71
                        " HIER HELAAS GEEN ZIGGO" en " NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO".

                        Kan jij het zelf wel uitleggen Bordewolf of zit je gewoon klem in je eigen leugens?

                        Voor ieder normaal mens valt dit niet te rijmen

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                          " HIER HELAAS GEEN ZIGGO" en " NOOIT MEER TERUG NAAR ZIGGO".

                          Kan jij het zelf wel uitleggen Bordewolf of zit je gewoon klem in je eigen leugens?

                          Voor ieder normaal mens valt dit niet te rijmen
                          Jouw account staat nu naast jouw accounts snoepdoos en Klapstoel op geblokkeerd.
                          Ook lxxie. koekoeroe en Rinus. Je kan op me reageren wat je wil, vanaf heden lees ik het toch niet meer.
                          Jullie kunnen mooi onderlings lullen, doe je best, maar je staat op mijn zwarte lijst, wat een rust!

                          En weet dat wanneer jullie nog wel blijven reageren op mij, je er alleen maar ander forumleden mee hebt die jullie onzin nog wel lezen. Jammer dat hier geen actief beheer is, op Tweakers waren jullie definitief gebant.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2023, 17:15.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                            "Hier helaas geen ZIggo, maar dit doet Ziggo goed."

                            Op het bovengenoemde Providerforum is deze tekst in het betreffende bericht gisteravond om 20.20 uur weer toegevoegd. Snapt iedereen het nog?
                            Dus op het moment dat hij hier schrijft "om die reden geheel weggehaald omdat het niets toevoegde aan mijn reactie op dat forum" had hij het alweer teruggeplaatst met een andere toevoeging dan dat hij hier schrijft te had willen toevoegen.
                            Het verhaal wordt steeds vreemder. Hij gaat ten onder aan z'n eigen leugens en gedraai.


                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Jouw account staat nu naast jouw accounts snoepdoos en Klapstoel op geblokkeerd.
                            Ook lxxie. koekoeroe en Rinus.
                            Ach wat erg, ik ben hier wel erg verdrietig om. :-)

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                              Dus op het moment dat hij hier schrijft "om die reden geheel weggehaald omdat het niets toevoegde aan mijn reactie op dat forum" had hij het alweer teruggeplaatst met een andere toevoeging dan dat hij hier schrijft te had willen toevoegen.
                              Het verhaal wordt steeds vreemder. Hij gaat ten onder aan z'n eigen leugens en gedraai.
                              Ach wat erg, ik ben hier wel erg verdrietig om. :-)
                              Ach...iedereen die maar éven wát zegt over zijn meningen, visie's en andere teksten worden de volgende 'slachtoffers'.
                              Eindelijk heeft de slimmerik/knapperd na 4 jaar aanwezigheid op dit forum, de 'blokkeerknop' (via een ander!) gevonden. Hulde!
                              Laatst bewerkt door Rinus; 16 Jul 2023, 16:58.
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer


                              • #75
                                Wel gek dat hij bijdragen van anderen onzin vindt en zijn eigen aantoonbare leugens niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X