Echt joh? Ik raad je aan op de link te drukken en het artikel eens te lezen. En klik dan ook direct even op het artikel van de prijsverhoging. Daar staat heel duidelijk met een bron waar dit gerucht vandaan komt. Het is overigens geen gerucht meer. Maar iets in mij zegt dat jij dit helemaal niet belangrijk vindt. Framen heeft een hogere prioriteit.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtFramen heeft een hogere prioriteit.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtEcht joh?
- 5 Likes
Reageer
-
Viaplay denkt er over per direct te stoppen of einde jaar in Nederland.
Het tweede sport7. Veel beloven, niet nakomen en F1 niet goed genoeg brengen.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1...-uit-nederland
Helaas zullen wel weer via Ziggo Sports moeten gaan kijken en dus 15 euro moeten betalen F1. De rest op Ziggo Sports interesseert me niet.
En Ziggo klanten weer gratis en in 4K. Belachelijke exclusiviteit!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtViaplay denkt er over per direct te stoppen of einde jaar in Nederland.
Het tweede sport7. Veel beloven, niet nakomen en F1 niet goed genoeg brengen.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1...-uit-nederland
Helaas zullen wel weer via Ziggo Sports moeten gaan kijken en dus 15 euro moeten betalen F1. De rest op Ziggo Sports interesseert me niet.
Denk toch eens na man en verveel ons niet langer met je idiote meningen/visies🤮
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Wat betreft de "belachelijke exclusiviteit", dit is gewoon hoe het op de commerciële markt werkt.
- 4 Likes
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
- 1 Like
Reageer
-
Er zijn nog meer internetsites met heel betrouwbare bronnen die dit al enkele dagen publiceren😀
Maar Bor, waarom helaas weer naar Ziggo Sport. Het abonnement van Ziggo Sport Totaal is goedkoper dan Viaplay. Het sportaanbod is groter. De beeldkwaliteit beter. Ook in HD bij Delta. En als je alleen F1 kijkt was en is F1TV goedkoper.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtEr zijn nog meer internetsites met heel betrouwbare bronnen die dit al enkele dagen publiceren😀
Maar Bor, waarom helaas weer naar Ziggo Sport. Het abonnement van Ziggo Sport Totaal is goedkoper dan Viaplay. Het sportaanbod is groter. De beeldkwaliteit beter. Ook in HD bij Delta. En als je alleen F1 kijkt was en is F1TV goedkoper.
Reageer
-
Biedt Viaplay op jou op dit moment dan wel 4K?
Kan Delta jou op dit moment dan wel 4K leveren als VodafoneZiggo hen Ziggo Sport Select in 4K levert?
zeg je hiermee dat Delta Fiber/Delta/Caiywat op dit moment alle klanten die een ESPN abonnement kopen minacht omdat het hen ESPN UHD niet levert?
is jou reactie niet in het rijtje te zetten van alles dat je probeert naar beneden te trekken als de naam Ziggo in voor komt?
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtBiedt Viaplay op jou op dit moment dan wel 4K?
Kan Delta jou op dit moment dan wel 4K leveren als VodafoneZiggo hen Ziggo Sport Select in 4K levert?
zeg je hiermee dat Delta Fiber/Delta/Caiywat op dit moment alle klanten die een ESPN abonnement kopen minacht omdat het hen ESPN UHD niet levert?
is jou reactie niet in het rijtje te zetten van alles dat je probeert naar beneden te trekken als de naam Ziggo in voor komt?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik heb het niet over Ziggo, maar over Ziggo Sports. En inderdaad vindt ik dat de Caiway/Delta klanten ook recht hebben op ESPN UHD, echter daar is de situatie dat de stream WEL beschikbaar is gemaakt voor Delta. Ziggo Sports (of beter Ziggo) verrekt het de 4K stream te leveren aan de andere providers en houdt deze "exclusief" voor eigen klanten terwijl de andere klanten van Ziggo Sports bij de andere providers de volle mep betalen a 15 euro per maand. Deze stelling staat los van welke provider dan ook, ik had ook bij KPN kunnen zitten, dan had ik dezelfde stelling ingenomen
Je moet bij Ziggo zijn.
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Je klaagt selectief en alleen op de momenten en op onderwerpen waar het jou uitkomt, Bor. Je vergeet daarbij de feiten.
Feit is dat zowel Ziggo en Ziggo Sport eigendom van VodafoneZiggo zijn. En dat Ziggo Sport gewoon een onderdeel van Ziggo is. Dus zeg of schrijf je Ziggo Sport dan ze of schrijf je Ziggo.
Feit is dat ESPN alle providers een gelijk aanvoersignaal tegen dezelfde prijs moet leveren. Dit is door de OPTA (voorloper ACM) beslist. VodafoneZiggo hoeft zich niet houden aan wettelijke opgelegde restricties. Met andere woorden: zelfs al zou VodafoneZiggo alle Ziggo Sport-kanalen exclusief voor Ziggo willen houden dan mag dit.
Feit is dat Ziggo Sport nul content in echt 4K uitzendt op dit moment.
Feit is dat zelfs voor jou, iemand die niet naar Ziggo Sport 4K kan kijken, het een grote stap vooruit is wat betreft beeldkwaliteit als F1 van Viaplay naar Ziggo Sport verhuist (aanvoer voor provider in hogere bandbreedte, ook alle vrije trainingen storingsvrij lineair in beter beeld).
Feit is dat het sportaanbod bij Ziggo Sport uitgebreider is met meer van de meer bekeken sporten tegen een goedkopere maandprijs dan Viaplay.
Dus ook voor jou zou een terugkeer naar Ziggo Sport van Formule 1 als het gaat om beeldkwaliteit een stap vooruit zijn. Dat jij persoonlijk van mening bent dat je het liever bij Viaplay wil houden, dat kan en mag. Maar gebruik dan niet als onderbouwing beeldkwaliteit en exclusiviteit 4K bij Ziggo. Gebruik dan als onderbouwing de echte reden.
En nog een feit. Jij weet niet of Ziggo Sport na een eventuele terugkeer van Formule 1 het 4K signaal aan andere provider gaat leveren. Ik zou namelijk helemaal niet verbaasd zijn als dit wel gebeurt.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer