Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Viaplay ten onder, nog eens 2 euro duurder

‘Viaplay wordt opnieuw twee euro per maand duurder’ | Totaal TV

Wanneer dit gaat gebeuren ga ik stoppen met Viaplay en gaat F1TV er in komen.
    Dit wordt duurder dan Videoland, Ziggo Sports en Netflix, dat ga ik echt niet doen.

Nou Rinus dit is geen oud gerucht. Het is van de afgelopen dagen. En het kan ook niet bevestigd worden omdat Viaplay elke vraag hierover van wie dan ook (ook pers) structureel onbeantwoord laat.

Reageer

Heb ik gesteld dat mijn artikel de eerste melding hiervan was? Wij hebben eerst in providerland en bij Viaplay gecheckt of geprobeerd te checken of dit bevestigd gekregen kon worden. Zoals ook in het artikel staat vermeld. Er staat ook duidelijk in bij welke groep abonnees de melding blijkbaar hebben ontvangen.

Reageer

Er staat duidelijk voor de titel van het bericht de kwalificatie gerucht. En de titel staat tussen ‘-tekens wat ook iets betekent. Maar ik zie dat het meest gelukkig met uw eigen mening bent. Ook goed hoor.

Reageer

Ik begrijp dat u graag het laatste woord wilt hebben. Bij deze dan.

Reageer

Volgens mij is het meer dan een gerucht

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus

En wat U gaat doen, interesseert helemaal niemand.
              Nou, mij wel dus "speak for yourself"

Reageer

Nooit aan IPTV gedacht?

Reageer

[QUOTE=Bordewolf;n265964]‘Viaplay wordt opnieuw twee euro per maand duurder’ | Totaal TV

Gewoon reclame weg ermee

Reageer

Zelden een kinderspeeltuin vol met volwassenen als hier meegemaakt……zucht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Zelden een kinderspeeltuin vol met volwassenen als hier meegemaakt……zucht.
                      Zegt de kleuter die de andere kleuters munitie geeft en blijft reageren, ook als het olie op het vuur is.

Reageer

De expert heeft gesproken!!!

Reageer

Tsja, de seniele opa en expert gaat hier alles in goede banen leiden met zijn natuurlijk overwicht, hij mag leden wel kleuters noemen.

Reageer

Beste Moderator,

Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze forum maar helemaal op te doeken vanwege de vele onzin die geplaatst wordt....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                              Het is van de afgelopen dagen.
                              Dezelfde bron die dat gerucht de wereld in heeft geholpen, heeft eerder verklaard dat Viaplay van EUR15,95 naar EUR99/jaar verlaagt (vergeet het 'tijdelijk'). @ https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...lve-prijs-aan/

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X