Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Service Forum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    In het verleden gebeurde dit wel maar op het moment is er geen support dan wel logging vanuit de klantenservice. Dit is puur een klant-helpt-klant forum.
    N ogmaals moeten we dit nu van de Webmaster horen?

    Heeft Delta Fiber niet eens het "fatsoen" om dit langs officiële kanalen ( nieuwsbrief of mail ) te laten weten?


    Dan vraag ik me af, waarom dit forum nog serviceforum heet.
    Service wordt immers geleverd door de verstrekker van een product en niet door een medekoper.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

      N ogmaals moeten we dit nu van de Webmaster horen?

      Heeft Delta Fiber niet eens het "fatsoen" om dit langs officiële kanalen ( nieuwsbrief of mail ) te laten weten?


      Dan vraag ik me af, waarom dit forum nog serviceforum heet.
      Service wordt immers geleverd door de verstrekker van een product en niet door een medekoper.
      Op de deltasite wordt dit forum ook als serviceforum gezien.
      Maar de uitleg dat hier servicedeskmedewerkers gaan helpen ken ik niet.
      Dit is een forum door en voor Deltaklanten die elkaar helpen. En voor het tv product ITV zijn hier medewerkers actief die ons informeren en kijken naar wat aangedragen wordt aan verbeteringen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Op de deltasite wordt dit forum ook als serviceforum gezien
        Bedoel je daarmee voor de klantenservice of voor de abonnee?

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

          N ogmaals moeten we dit nu van de Webmaster horen?
          Ja, want de klantenservice mag er niet meer op. Die worden voor bepaalde taken ingeroosterd en het forum was één van die taken. Nu blijkbaar niet meer.

          Heeft Delta Fiber niet eens het "fatsoen" om dit langs officiële kanalen ( nieuwsbrief of mail ) te laten weten?
          Tuurlijk niet, heeft weinig zin aangezien 95% van de klanten waarschijnlijk niet eens weet dat het forum überhaupt bestaat.

          Dan vraag ik me af, waarom dit forum nog serviceforum heet.
          Service wordt immers geleverd door de verstrekker van een product en niet door een medekoper.
          Da's niet helemaal waar. Als jij morgen met een lekke band staat en je buurman helpt je, dan is het ook een vorm van service.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht


            Da's niet helemaal waar. Als jij morgen met een lekke band staat en je buurman helpt je, dan is het ook een vorm van service.
            Zo lust ik er nog wel een paar!
            Dat noem ik absoluut geen service, maar een vriendendienst van een goed buur.

            Service komt van de zaak waar je de banden hebt gekocht of je garage.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Ja, want de klantenservice mag er niet meer op. Die worden voor bepaalde taken ingeroosterd en het forum was één van die taken. Nu blijkbaar niet meer.



              Tuurlijk niet, heeft weinig zin aangezien 95% van de klanten waarschijnlijk niet eens weet dat het forum überhaupt bestaat.



              Da's niet helemaal waar. Als jij morgen met een lekke band staat en je buurman helpt je, dan is het ook een vorm van service.
              Goh, voor iemand die dat werk gedaan heeft heb je heel aparte meninkjes. Maar het is je gegund hoor....

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X