Waarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
klantenservice niet bereikbaar
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk berichtde beste resultaten heb ik altijd via Facebook
Probleem is dat ik mails heb geschreven aan het forumbeheer en zij reageren niet. Tsja, 5 dagen behandeltijd (of nadenktijd?) op een mailtje aan het forumbeheer van 20 februari jl ?
Eerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtEerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...
maar ja, wat doe je d'r aan ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
Dat weet ik wel maar krijgt de chat niet een heel klein beetje voorrang op de eigen klanten ? Of word je willekeurig behandeld, ook al kom je uit Groningen ?
Probleem is dat ik mails heb geschreven aan het forumbeheer en zij reageren niet. Tsja, 5 dagen behandeltijd (of nadenktijd?) op een mailtje aan het forumbeheer van 20 februari jl ?
Eerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Soulanemone Bekijk bericht
Daarom is het even handig om te bellen
dus dat valt helaas af.
Reageer
-
Tja er is qua klantenservice en communicatie iets aan het veranderen merk ik.
Tot einde vorig jaar werd er op dit forum netjes geantwoord gecommuniceerd.
Sinds januari is het stil en lijkt de weg van Caiway om over alles en over beleid te zwijgen te zijn ingeslagen.
Verder is inmiddels de klantenservice samengevoegd, deze behandeld zowel Delta als Caiway-abonnees.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtTja er is qua klantenservice en communicatie iets aan het veranderen merk ik.
Tot einde vorig jaar werd er op dit forum netjes geantwoord gecommuniceerd.
Sinds januari is het stil en lijkt de weg van Caiway om over alles en over beleid te zwijgen te zijn ingeslagen.
Verder is inmiddels de klantenservice samengevoegd, deze behandeld zowel Delta als Caiway-abonnees.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtWaarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk berichtBeste, Is er een probleem waarmee ik u kan helpen?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtWaarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....
...Dat weet ik wel maar krijgt de chat niet een heel klein beetje voorrang op de eigen klanten ? Of word je willekeurig behandeld, ook al kom je uit Groningen ?
Wat voor vraag had je dan precies over je primaire adres?A prudent question is one-half of wisdom
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
De mensen weten ons op de chat/Facebook/Twitter anders prima te vinden, alleen wanneer het druk is kan de wachttijd oplopen. Dan sluit je netjes aan in de rij.
Het zou raar en niet eerlijk zijn wanneer je mensen laat voorsteken. Iedereen die een vraag heeft aan ons is even belangrijk.
Wat voor vraag had je dan precies over je primaire adres?
En wat betreft de wachtrijen: dat ben ik nu wel gewend maar zit je achter de PC kun je niet weg en zie je letterlijk je bureaustoel wortel schieten. En ik heb helemaal niks aan die mededelingen-geluidjes.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer