Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

klantenservice niet bereikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • klantenservice niet bereikbaar

    Waarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....

  • #2
    Ik dacht dat forumbeheer netjes iedereen beantwoordt?

    Reageer


    • #3
      de beste resultaten heb ik altijd via Facebook

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
        de beste resultaten heb ik altijd via Facebook
        Dat weet ik wel maar krijgt de chat niet een heel klein beetje voorrang op de eigen klanten ? Of word je willekeurig behandeld, ook al kom je uit Groningen ?
        Probleem is dat ik mails heb geschreven aan het forumbeheer en zij reageren niet. Tsja, 5 dagen behandeltijd (of nadenktijd?) op een mailtje aan het forumbeheer van 20 februari jl ?
        Eerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          Eerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...
          kan ik me heel goed voorstellen.
          maar ja, wat doe je d'r aan ??

          Reageer


          • #6
            Beste allen, Wanneer u nu belt met de klantenservice krijgt u meteen iemand aan de lijn.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

              Dat weet ik wel maar krijgt de chat niet een heel klein beetje voorrang op de eigen klanten ? Of word je willekeurig behandeld, ook al kom je uit Groningen ?
              Probleem is dat ik mails heb geschreven aan het forumbeheer en zij reageren niet. Tsja, 5 dagen behandeltijd (of nadenktijd?) op een mailtje aan het forumbeheer van 20 februari jl ?
              Eerlijk gezegd word ik dit allemaal zat...
              Daarom is het even handig om te bellen en ik kan je garanderen dat het redelijk snel gaat en er geen voorkeur zit op delta klanten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Soulanemone Bekijk bericht

                Daarom is het even handig om te bellen
                telefoneren is voor Hillebregt een serieus probleem.
                dus dat valt helaas af.

                Reageer


                • #9
                  Tja er is qua klantenservice en communicatie iets aan het veranderen merk ik.
                  Tot einde vorig jaar werd er op dit forum netjes geantwoord gecommuniceerd.
                  Sinds januari is het stil en lijkt de weg van Caiway om over alles en over beleid te zwijgen te zijn ingeslagen.

                  Verder is inmiddels de klantenservice samengevoegd, deze behandeld zowel Delta als Caiway-abonnees.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Tja er is qua klantenservice en communicatie iets aan het veranderen merk ik.
                    Tot einde vorig jaar werd er op dit forum netjes geantwoord gecommuniceerd.
                    Sinds januari is het stil en lijkt de weg van Caiway om over alles en over beleid te zwijgen te zijn ingeslagen.

                    Verder is inmiddels de klantenservice samengevoegd, deze behandeld zowel Delta als Caiway-abonnees.
                    Nou...die communicatie is al heel erg lang voor verbetering vatbaar hoor!!!

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                      Waarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....
                      Beste, Is er een probleem waarmee ik u kan helpen?

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo Thijs, je kan mij in ieder geval helpen.

                        Waarom ontvang ik niet alle zenders die in het 120+ pakket zitten?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Thijs C Bekijk bericht
                          Beste, Is er een probleem waarmee ik u kan helpen?
                          Inmiddels via Messenger en jullie Ferry de Ronde is het probleem opgelost. Behalve dan die ene mail naar de klantenservice van Delta Fiber met verscheidene vragen over het primair-adres waarop nog steeds niet gereageerd is ondanks de vijf dagen "bedenktijd" (20 februari jl). Maar ik neem aan dat Ferry dat mailtje als beantwoord heeft beschouwd en dat die inmiddels door de shredder heeft geduwd...

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                            Waarom is de klantenservice zo slecht bereikbaar, met name de chat. Ook worden mijn mails aan [email protected] niet beantwoord. Tegen beter weten in deze topic gestart omdat toch niemand een antwoord weet....
                            De mensen weten ons op de chat/Facebook/Twitter anders prima te vinden, alleen wanneer het druk is kan de wachttijd oplopen. Dan sluit je netjes aan in de rij.

                            ...Dat weet ik wel maar krijgt de chat niet een heel klein beetje voorrang op de eigen klanten ? Of word je willekeurig behandeld, ook al kom je uit Groningen ?
                            Het zou raar en niet eerlijk zijn wanneer je mensen laat voorsteken. Iedereen die een vraag heeft aan ons is even belangrijk.

                            Wat voor vraag had je dan precies over je primaire adres?
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                              De mensen weten ons op de chat/Facebook/Twitter anders prima te vinden, alleen wanneer het druk is kan de wachttijd oplopen. Dan sluit je netjes aan in de rij.

                              Het zou raar en niet eerlijk zijn wanneer je mensen laat voorsteken. Iedereen die een vraag heeft aan ons is even belangrijk.

                              Wat voor vraag had je dan precies over je primaire adres?
                              Matthijs, ik had al doorgegeven dat Ferry en ik op Messenger al uitgebreid over het primair-adres hebben gechat. Nu nog maar afwachten in de komende maanden of er nu wel rust in de mail-tent komt. Dan pas kan ik m'n door spam vervuilde e-mailadressen opdoeken.
                              En wat betreft de wachtrijen: dat ben ik nu wel gewend maar zit je achter de PC kun je niet weg en zie je letterlijk je bureaustoel wortel schieten. En ik heb helemaal niks aan die mededelingen-geluidjes.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X