Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afschrijving ZeelandNet/DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afschrijving ZeelandNet/DELTA

    Goedemorgen. Ik rakel deze vraag weer even op. Omdat ik niet meer wist (we worden allemaal wat ouder) waar toch die 13 euro voor waren die maandelijks door Zeelandnet worden afgeschreven, eerst maar eens gezocht op de webpagina's en mijn PIP. Alles-in-1 rekeningen zijn te vinden, maar niet de maandelijkse 13 euro. Wat was dat ook alweer? Servicedesk gebeld en de vriendelijke dame verwijst me naar de PIP. PIP? Daar vind ik alleen de alles-in-1 rekeningen. Kan niet, volgens de mevrouw van de helpdesk. Even later weet ze me te vermelden dat voor extra zenderpaketten (dat bleek het te zijn) inderdaad geen rekeningen worden opgemaakt. Op de incasso staan alleen maar nummers. "DTV" is aardig cryptisch en zegt me na een paar jaar niet meer zoveel. Ik mis een rekening.

    Waarom kan Zeelandnet niet wat duidelijker zijn incasso's voor de klant maken?

  • #2
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Hoi Hulstenaar,

      Zou het kunnen dat je een pluspakket en een buitenlandpakket hebt? Dat is 10,50 + 2,50, samen precies 13 euro.

      Reageer


      • #4
        Inderdaad, dat klopt. Dat was me ook al verteld (en het is niet zo dat dit niet goed zou zijn). Mijn opmerking/vraag was meer bedoeld als verbeteringsvoorstel vanuit klantperspectief. Bedankt voor het opzoeken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hulstenaar
          ...Mijn opmerking/vraag was meer bedoeld als verbeteringsvoorstel vanuit klantperspectief. Bedankt voor het opzoeken.
          Graag gedaan en ik ga je verbetervoorstel iig doorgeven.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X