Beste forumleden,
Ik kon het niet 123 terug vinden vandaar een topic gestart. Ik ben hier op advies van de klantenservice.
Ik had een oude modem (zonder wifi) met externe wifi router, ook al had ik al lang een nieuwe modem van zeelandnet toegestuurd gekregen (dus nooit geinstalleerd omdat genoemde combi prima werkte) echter ging de externe router kapot en was ik genoodzaakt de "nieuwe" modem te installeren. Sindsdien 1 en al drama. Hij zegt dat ik wifi heb, maar sites laden niet altijd, FB en instagram doen het vaak niet en chromecasten naar mijn tv doet hij ook niet meer. Er is tot 3x toe een nieuwe modem geinstalleerd en geen succes. De punten zijn veranderd van 6 naar 11 en terug (zeg ik dat goed) op 2.4 is het echt helemaal drama en op 5 is het ietsjes beter maar nog bar slecht. De monteur gaf aan dat het aan het inkomend signaal lag, dus weer naar de klantenservice en die zeggen omdat de vorige combi van modem en wifi router wel werkte, het dus niet aan het inkomend signaal kan liggen. Wat gaat hier nu mis? Moet ik nog een wifi router er bij aansluiten, wifi spots of toch de klantenservice weer bellen? Help ik wordt van kastje naar de muur gestuurd! Bedankt! Groetjes Sammy
Ik kon het niet 123 terug vinden vandaar een topic gestart. Ik ben hier op advies van de klantenservice.
Ik had een oude modem (zonder wifi) met externe wifi router, ook al had ik al lang een nieuwe modem van zeelandnet toegestuurd gekregen (dus nooit geinstalleerd omdat genoemde combi prima werkte) echter ging de externe router kapot en was ik genoodzaakt de "nieuwe" modem te installeren. Sindsdien 1 en al drama. Hij zegt dat ik wifi heb, maar sites laden niet altijd, FB en instagram doen het vaak niet en chromecasten naar mijn tv doet hij ook niet meer. Er is tot 3x toe een nieuwe modem geinstalleerd en geen succes. De punten zijn veranderd van 6 naar 11 en terug (zeg ik dat goed) op 2.4 is het echt helemaal drama en op 5 is het ietsjes beter maar nog bar slecht. De monteur gaf aan dat het aan het inkomend signaal lag, dus weer naar de klantenservice en die zeggen omdat de vorige combi van modem en wifi router wel werkte, het dus niet aan het inkomend signaal kan liggen. Wat gaat hier nu mis? Moet ik nog een wifi router er bij aansluiten, wifi spots of toch de klantenservice weer bellen? Help ik wordt van kastje naar de muur gestuurd! Bedankt! Groetjes Sammy
Reageer