Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wps aanzetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wps aanzetten

    Hoe zet ik mijn wps aan op de router?

  • #2
    Heb je een EPC3940?
    Log dan in op het wifi-modem ( 192.168.11.1) met inlognaam en password.
    Indien niet gewijzigd standaard: beheer + zeelandnet ( of leeg laten) en zet wps aan.

    Reageer


    • #3
      En waar kan ik dat vinden om intelogen

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door D.luijk
            En waar kan ik dat vinden om intelogen
            Beste D.luijk,
            Ik heb er zelf totaal geen verstand van, maar zoals ik het nu begrepen heb, zou je om in te kunnen loggen op je modem, volgens mij naar een website moeten gaan:
            http://192.168.11.1

            Daar kan je dan blijkbaar inloggen en je wps aanzetten, omdat het standaard uitstaat.
            Dan inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord. Lukt dit niet dan kan je de woorden: 'beheer' + 'zeelandnet' ( of leeg laten) gebruiken.
            Dan ga je naar de optie 'wireless' en daar zou je dan WPS moeten kunnen inschakelen.
            Zo heb ik het begrepen.


            Overige forumleden. corrigeer me maar, als het niet klopt, maar de uitleg hierboven schiet wat te kort voor leken, zoals ik en waarschijnlijk ook voor D.luijk ook.
            Ik had hetzelfde probleem, vandaar dat ik aan het zoeken ging. Daarbij las ik meerdere berichten, waardoor het me zo duidelijker is geworden, mits dit tenminste ook het juiste antwoord is.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X