Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijg ik een nieuw modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer krijg ik een nieuw modem?

    Kan iemand mij vertellen wanneer ik een nieuwe modem krijg? Ik heb deze vraag maanden geleden ook al eens gesteld, en toen kreeg ik als antwoord dat men er mee bezig was. Dit gaat wel erg lang duren. Graag ontvang ik hierop een antwoord.
    Ruud Kooman

  • #2
    Beste Ruud,

    Welkom op het forum.

    Zodra je een nieuw modem moet ontvangen van ons, krijg je van ons hierover bericht. Mag ik misschien vragen of er problemen zijn op dit moment of is het gewoon uit nieuwsgierigheid en welk modem je nu precies aangesloten hebt staan ?

    Reageer


    • #3
      Ik ben ook nieuwsgierig. Welke modems worden vervangen en wanneer.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Sheena
          Beste Ruud,

          Welkom op het forum.

          Zodra je een nieuw modem moet ontvangen van ons, krijg je van ons hierover bericht. Mag ik misschien vragen of er problemen zijn op dit moment of is het gewoon uit nieuwsgierigheid en welk modem je nu precies aangesloten hebt staan ?
          Nee ik heb geen problemen, echter ik vindt het wel lang duren. De meeste kennissen in mijn kennissenkring hebben maanden geleden al een nieuwe modem ontvangen.
          Ruud

          Reageer


          • #6
            Dan zullen die kennissen een heel oud modem hebben gehad. Weet je toevallig welk modem jij hebt staan? Staat als het goed is op de voorkant van het modem

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Dan zullen die kennissen een heel oud modem hebben gehad. Weet je toevallig welk modem jij hebt staan? Staat als het goed is op de voorkant van het modem
              Volgens mij is het merk SISCO type EPC3212
              Ruud

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ruko
                Volgens mij is het merk SISCO type EPC3212Ruud
                Dan zul je vanzelf bericht krijgen wanneer je een nieuwe krijgt Mochten er problemen zijn met de internet verbinding, mag je dit natuurlijk laten weten

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X