Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Het wordt er in elk geval zwaarder van. Maar eerlijk gezegd qua tijdlijn:
    Van 2017-2022 Geen dolby
    Oktober 2022 Dolby
    November 2022: het werkt niet helemaal goed, reden onbekend er weer af
    Juni 2022: 7/8 maanden later nog niet gefixt.

    Ik maak me dan wel zorgen of de oorzaak bekend is of niet en waar het wachten op is. Wellicht hardware dat niet beschikbaar is ?
    Ik vind het echt behoorlijk irritant dat een basisfunctie er gewoonweg niet is.
    Voorheen Coax gehad, daarna Multiscreen van Caiway via glasvezel. Op beide Dolby 5.1.

    KPN heeft zelfs al Dolby Vision doorgegeven. Ziggo, T- Mobile, andere providers geen problemen.

    Tot slot: mij zul je niet horen zeggen dat de medewerkers van Delta niet hard werken. Er is het afgelopen anderhalf jaar veel werk verzet, dat heb ik al eerder eens op een rijtje gezet.
    Misschien is het probleem niet oplosbaar of wacht men tot invoering van een nieuwe codec waarbij Dolby wel storingsvrij werkt op alle kanalen.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Misschien is het probleem niet oplosbaar of wacht men tot invoering van een nieuwe codec waarbij Dolby wel storingsvrij werkt op alle kanalen.
      Misschien moeten we wachten totdat pasen en pinksteren op 1 dag gaat vallen? Het draait wederom om communicatie, geef een oorzaak en zeg iets….

      Reageer


      • #63
        Ik stel voor dat Bor zich gaat opgeven bij een politieke partij. Zijn bijdragen over dit onderwerp zouden gewoon van een politicus binnen het poldermodel kunnen komen. Eigenlijk wil hij het wel keihard zeggen dat hij schijtziek van Delta en de technische mannetjes is maar durft het niet en neemt ze in bescherming. Je zou maar eens het contact met hen verliezen.😀

        Reageer


        • #64
          Ik zeg maar even niets meer……………of toch wel, …… het lijkt wel of er 2 verschillende Bordewolven zijn.
          misschien moet ik de rol van Bordewolf 1 op mij nemen………. De kundige medewerkers van Delta zijn er heel hard mee bezig en neem van mij aan dat het komt.

          Lastige rol wel want ik geloof er helemaal niks van.

          Reageer


          • #65
            Teflon Bor 😂

            Reageer


            • #66
              Toch weer even in die rol want vragen wat er aan de hand is heeft geen zin………….. er is niks te melden dus blijft het stil. Toch Bor?

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Ik stel voor dat Bor zich gaat opgeven bij een politieke partij. Zijn bijdragen over dit onderwerp zouden gewoon van een politicus binnen het poldermodel kunnen komen. Eigenlijk wil hij het wel keihard zeggen dat hij schijtziek van Delta en de technische mannetjes is maar durft het niet en neemt ze in bescherming. Je zou maar eens het contact met hen verliezen.😀
                De enige met nauwe contacten en warme banden bij Delta op dit forum dat ben jij, dus ik snap je relaas niet helemaal.
                Ik ben niet van het afgeven op afdelingen/personen die zelf niet de oorzaak zijn van een situatie.
                Al wat ik zie is dat de TV afdeling hard werkt, met veel nieuwe zaken komt.
                Dus was Dolby opgelost, dan was het al lang weer uitgerold. Iets houdt hen op, maar Jarco, daar kun jij ons vast meer over vertellen, jij hebt de connecties.

                En volgens mij zijn harde bewoordingen niet nodig om te vertellen wat er schort en ik laat ze me ook niet in de mond leggen.
                Verder prima tevreden met de progressie die gemaakt wordt, dus om me nu te proberen mij dit soort krachttaal aan te smeren vind ik nogal aanmatigend.

                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Toch weer even in die rol want vragen wat er aan de hand is heeft geen zin………….. er is niks te melden dus blijft het stil. Toch Bor?
                DELTA-TV-team heeft vorige week de status nog gedeeld: geen update.

                Dat lees ik inderdaad als niets concreet, we zijn er mee bezig. Een update volgt wanneer er een nieuwe uitrol plaatsvindt.
                Verstandige taal aangezien menig medewerker van een provider die iets riep over 'binnenkort' afgefakkeld werd tot en met omdat het toch langer ging duren.
                Dan heb ik liever dat ze in de lucht komen wanneer er concreet iets te melden valt.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 19 Jun 2023, 22:18.

                Reageer


                • #68
                  Je kan ook melden dat het nooit meer goed komt met het huidige Delta televisie platform.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Je kan ook melden dat het nooit meer goed komt met het huidige Delta televisie platform.
                    Waar baseer je dat op? Verklaar je dan eens nader.

                    Reageer


                    • #70
                      vanmiddag gebeld door een delta medewerker over een aktie direct gevraagd waar blijft de dolby digital alleen maar ontwijkende antwoorden

                      delta schiet toch eens op duurt veels te lang


                      Reageer


                      • #71
                        Het is verdacht hopeloos allemaal

                        Reageer


                        • #72
                          Het gaat niet gebeuren bij Caiway DD5.1 ik heb er geen vertrouwen in, het enige wat ze wel kunnen is prijs verhoging.

                          Reageer


                          • #73
                            Na een jaar wachten op DD 5.1 en verbetering van de beeldkwaliteit( blokken in beeld )ik had interactieve tv 1 jaar gratis met 1 gig internet actie.
                            Verschillende monteurs over de vloer gehad kwamen allemaal tot dezelfde conclusie dat het niet aan mijn interne netwerk lag en modem wissels.
                            De knoop doorgehakt en Canal digitaal genomen er gaat een wereld voor mij open loepzuiver HD beeld en DD 5.1 geluid en alle ESPN zenders voor € 14,95.
                            Ik heb delta gebeld om het interactieve tv abonnement op te zeggen en die begrepen het wel, ik ben nu €2,50 meer kwijt maar dat heb ik graag voor over.
                            Over het internet gedeelte geen klachten gehad dat werkt super snel en stabiel.
                            Hiervoor woonde ik ik in Ziggo gebied daar ook met de Next box super beeld en DD 5.1 en zelfs F1 in 4K beeld dus het kan wel.
                            Ik wens jullie sterkte met de interactieve tv van delta maar ik hoef het niet meer.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door Tuinder Bekijk bericht
                              Na een jaar wachten op DD 5.1 en verbetering van de beeldkwaliteit( blokken in beeld )ik had interactieve tv 1 jaar gratis met 1 gig internet actie.
                              Verschillende monteurs over de vloer gehad kwamen allemaal tot dezelfde conclusie dat het niet aan mijn interne netwerk lag en modem wissels.
                              De knoop doorgehakt en Canal digitaal genomen er gaat een wereld voor mij open loepzuiver HD beeld en DD 5.1 geluid en alle ESPN zenders voor € 14,95.
                              Ik heb delta gebeld om het interactieve tv abonnement op te zeggen en die begrepen het wel, ik ben nu €2,50 meer kwijt maar dat heb ik graag voor over.
                              Over het internet gedeelte geen klachten gehad dat werkt super snel en stabiel.
                              Hiervoor woonde ik ik in Ziggo gebied daar ook met de Next box super beeld en DD 5.1 en zelfs F1 in 4K beeld dus het kan wel.
                              Ik wens jullie sterkte met de interactieve tv van delta maar ik hoef het niet meer.
                              Heb je coax of glasvezel gehad van Delta? In alle gevallen helemaal eens dat Delta nu eens over de brug moet komen met Dolby. Wat het beeld betreft via glasvezel geen klagen en de tests lopen met nieuwe codecs om het beeld strakker te krijgen. Een ander forumlid beweerd dat ESPN UHD er ook aan komt.
                              Ik kan verder alleen maar zeggen dat ik in de basis tevreden ben, veel HD bij Delta en dat worden nog meer kanalen, maar geen Dolby vindt ik langzamerhand ook een showstopper. UHD en 4K moeten toch ook een keer gaan komen. Het duurt lang, maar soms wordt lang wachten beloond.
                              Ik ga niet weg bij Delta. Er staat een super aanbieding op de site voor 12 maanden vast, als ze dat kunnen geven dan blijf ik op zeker.

                              Reageer


                              • #75
                                Ja, de Next en Next mini zijn echt onvergelijkbaar beter als de inferieure boxen die Caiway en Delta gebruiken

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X