Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Heb je coax of glasvezel gehad van Delta? In alle gevallen helemaal eens dat Delta nu eens over de brug moet komen met Dolby. Wat het beeld betreft via glasvezel geen klagen en de tests lopen met nieuwe codecs om het beeld strakker te krijgen. Een ander forumlid beweerd dat ESPN UHD er ook aan komt.
    Ik kan verder alleen maar zeggen dat ik in de basis tevreden ben, veel HD bij Delta en dat worden nog meer kanalen, maar geen Dolby vindt ik langzamerhand ook een showstopper. UHD en 4K moeten toch ook een keer gaan komen. Het duurt lang, maar soms wordt lang wachten beloond.
    Ik ga niet weg bij Delta. Er staat een super aanbieding op de site voor 12 maanden vast, als ze dat kunnen geven dan blijf ik op zeker.
    Ik heb glasvezel en toen wij verhuisd naar dit huis zijn eerst Caiway maar daar ook de zelfde problemen met tv beeld, ik dacht ik neem delta dan gaat het misschien beter maar dat was niet zo.
    Het internet is gewoon super stabiel en snel een paar weken geleden voor het eerst een storing gehad en dat duurde een half uur en toen was alles weer online.
    Het HD beeld van de kamai 7x haalt het niet bij het beeld van Canal digitaal via de Samsung tv app.
    en inderdaad Ziggo loopt jaren voor op tv gebied.
    Het 1 gig internet abonnement hou ik wel van Delta.
    Laatst bewerkt door Tuinder; 24 Jul 2023, 21:19.

    Reageer


    • #77
      Oorspronkelijk gepost door Tuinder Bekijk bericht

      Ik heb glasvezel en toen wij verhuisd naar dit huis zijn eerst Caiway maar daar ook de zelfde problemen met tv beeld, ik dacht ik neem delta dan gaat het misschien beter maar dat was niet zo.
      Het internet is gewoon super stabiel en snel een paar weken geleden voor het eerst een storing gehad en dat duurde een half uur en toen was alles weer online.
      Het HD beeld van de kamai 7x haalt het niet bij het beeld van Canal digitaal via de Samsung tv app.
      en inderdaad Ziggo loopt jaren voor op tv gebied
      Je hebt de Tizenapp van Delta ook al geprobeerd? Ik heb anderhalf jaar geleden Canal Digital gehad met die app: beeld was aanmerkelijk minder dan bij Delta, te weinig HD en de app liep verre van soepel.

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Je hebt de Tizenapp van Delta ook al geprobeerd? Ik heb anderhalf jaar geleden Canal Digital gehad met die app: beeld was aanmerkelijk minder dan bij Delta, te weinig HD en de app liep verre van soepel.
        Ik heb delta app op mijn Apple TV 4K gehad en dan was het beeld 720p en zonder DD5.1 maar het beeld is niet beter dan Canal digitaal.
        De zenders die ik het meeste kijk zijn allemaal in HD de rest zoals Discovery, Viaplay kijk ik allemaal via streaming geen reclame en kijken wanneer ik tijd heb.

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Tuinder Bekijk bericht

          Ik heb delta app op mijn Apple TV 4K gehad en dan was het beeld 720p en zonder DD5.1 maar het beeld is niet beter dan Canal digitaal.
          De zenders die ik het meeste kijk zijn allemaal in HD de rest zoals Discovery, Viaplay kijk ik allemaal via streaming geen reclame en kijken wanneer ik tijd heb.
          Niet beter? Dus ook niet slechter?

          De apps gaan naar 1080I en/of 1080P. Dus dat wordt opgelost.

          Reageer


          • #80
            Ja, er gaat zoveel gebeuren volgens jouw Glazen Bol, Bordewolf.
            Het meeste van jouw voorspellingen moet nog gebeuren….

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Niet beter? Dus ook niet slechter?

              De apps gaan naar 1080I en/of 1080P. Dus dat wordt opgelost.
              Ik vond het beeld slechter dan Canal digitaal, en hoe lang moeten we daar op wachten voordat dat het 1080i/1080p is.
              Ik zou volgende maand € 12,50 voor interactieve tv gaan betalen nu betaal ik € 14;95 en daar zit ESPN bij inbegrepen ( is bij Delta €12;00 als je geen aanbieding hebt ).
              Dan is het geen rocket science

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X