Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dolby Digital geluid

    Ik ga hem er toch nog maar eens ingooien. Zijn jullie ook zo blij met het DD5.1 geluid wat door Delta/Caiway wordt meegezonden met de uitzendingen via glasvezel, of vergis ik mij nu zo en wordt er geen DD meegezonden met de meest reguliere zenders?
    Sorry dat ik wat cynisch ben, maar na de poging van vorig jaar, welke al heel snel werd teruggetrokken, blijft het toch wel erg stil rond dit onderwerp?

    Ik blijf het maar vreemd vinden dat het wel via Coax lukt en niet via de Amino’s e.d., welke het wel zouden moeten kunnen verwerken.

    Ook weet ik dat er mensen hier op het forum zeer te spreken zijn over de hardwerkende , capabele technische mensen van Delta, maar tot op heden blijft het heel stil rond dit onderwerp. Zelf geen uitleg over hoe de vlag er nu voorstaat.
    Wellicht dat men het te druk heeft met het omzetten van SD naar HD zenders, want Delta moet natuurlijk wel bijblijven bij de andere providers.

  • #2
    Ik ben het volledig eens. Men zal overigens niet stil zitten op dit onderwerp. Voor mijn gevoel werkt men in sprints aan specifieke onderwerpen.
    Op het demokanaal is nu een geluidsspoor te vinden voor gesproken ondertiteling.

    Dolby is ook niet helemaal weg, op enkele kanalen staat het nog wel aan. Maar helemaal weer open zetten kan kennelijk nog niet.
    Wat er voor nodig is weet ik niet exact. Maar DELTA-TV-team kan ons beter informeren over de stand van zaken.

    Reageer


    • #3
      Dan nu maar hopen dat zij eens een reactie willen geven via dit forum. Via bellen lukt het mij in ieder geval niet om enige informatie te krijgen en dat frustreert.

      De zenders die het nog wel hebben zijn voor mij persoonlijk totaal irrelevant. Het blijft te gek voor woorden dat het verstoken blijven van DD5.1 is ontstaan na overgang van Coax naar Glasvezel, zonder dat dit ook maar ergens benoemd werd. Je wordt er gewoon mee geconfronteerd en vervolgens, nu al bijna 2 jaar aan het lijntje gehouden.

      Reageer


      • #4
        Volgens een glazen bol van een forumlid zou Dolby Digital geluid al in februari 2023 terug zijn.

        Delta/Caiway Glazen bol 2023 - ZeelandNet Serviceforum

        Wat is er mis met die glazen bol?

        Reageer


        • #5
          Kom aan stofdoek , zand er over.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
            Dan nu maar hopen dat zij eens een reactie willen geven via dit forum. Via bellen lukt het mij in ieder geval niet om enige informatie te krijgen en dat frustreert.

            De zenders die het nog wel hebben zijn voor mij persoonlijk totaal irrelevant. Het blijft te gek voor woorden dat het verstoken blijven van DD5.1 is ontstaan na overgang van Coax naar Glasvezel, zonder dat dit ook maar ergens benoemd werd. Je wordt er gewoon mee geconfronteerd en vervolgens, nu al bijna 2 jaar aan het lijntje gehouden.
            Laten we even afwachten of DELTA-TV-team reageert. Het is inderdaad vreemd om te zien wanneer je van coax komt dat zaken niet werken zoals voorheen.
            Ik kan het alleen maar helemaal eens zijn. Voor wat ik weet is men erg afhankelijk van bepaalde zaken die eerst geupgrade moeten worden, maar ik spreek wellicht voor mijn beurt.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Laten we even afwachten of DELTA-TV-team reageert. Het is inderdaad vreemd om te zien wanneer je van coax komt dat zaken niet werken zoals voorheen.
              Ik kan het alleen maar helemaal eens zijn. Voor wat ik weet is men erg afhankelijk van bepaalde zaken die eerst geupgrade moeten worden, maar ik spreek wellicht voor mijn beurt.
              Wanneer in beeld is dat men eerst apparatuur zou moeten upgraden dan is het niet zo lastig om de betalende klant daar een kleine informatieve update over te geven. Dit is dan ook wat ik Delta/Caiway verwijt. Er was in “de oude situatie” DD5.1, er is geen DD5.1 in de nieuwe situatie (behouden een kennelijk mislukte introductie) en er wordt in alle toonaarden gezwegen. Ze hebben toch zo’n prachtige nieuwsbrief, gebruik die dan ook.
              Overigens geldt dat voor elke situatie, niet alleen wanneer het om een upgrade van apparatuur zou gaan, informeer je klanten gewoon.

              Deze oproep heb ik al eerder gedaan, dus ik verwacht er wederom niet veel van. Het zal helaas mijn frustratie blijven ben ik bang van.

              Reageer


              • #8
                Blijft bijzonder dat via glasvezel nog steeds geen beter beeld en beter geluid geleverd is. In mijn glazen bol staat, dolby komt als de rest van de wereld naar een nieuwere technieken zijn overgestapt 😉

                Reageer


                • #9
                  Zijn er mensen, binnen dit forum, die instaat zijn om die glazen bol kapot te slaan om zo een echte update te krijgen? Het is duidelijk dat Delta ook actief is op dit forum omdat zij wel spoedig kunnen reageren op gebruikerservaringen rondom de nieuwe apps. Het moet dan toch ook mogelijk zijn hierop te reageren?!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                    Zijn er mensen, binnen dit forum, die instaat zijn om die glazen bol kapot te slaan om zo een echte update te krijgen? Het is duidelijk dat Delta ook actief is op dit forum omdat zij wel spoedig kunnen reageren op gebruikerservaringen rondom de nieuwe apps. Het moet dan toch ook mogelijk zijn hierop te reageren?!
                    Geduld, meestal reageren ze einde dag of in eigen tijd ‘s avonds. Ze checken dit forum niet continu.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 May 2023, 18:25.

                    Reageer


                    • #11
                      Zo, ik ben weer terug na een week ban wat is verzocht aan de moderatoren door Bordewolf omdat ik hem een zwabber noem.

                      Ik hoop dat hij euforie gevoelens heeft gehad door mijn ban omdat ik toch zo erg scheld….

                      Gelukkig maar dat omgekeerd geen ban verzoeken over hem zijn gedaan met zijn opgestoken middelvinger en scheldkanonnades.

                      Ik hoop oprecht dat nu de wijsheid bij de moderatoren is geland.



                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Geduld, meestal reageren ze einde dag of in eigen tijd ‘s avonds. Ze checken dit forum niet continu.

                        PS kun je jou posts wat ruimen in het lokale zender topic? Dan hebben wij ons ding gedaan, ik heb de overbodige posts verwijderd zodat het weer op een ontopic topic gaat lijken.
                        Zal mij benieuwen of ze reageren want dat zou dan voor het eerst zijn op mijn vragen over Dolby Digital.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Geduld, meestal reageren ze einde dag of in eigen tijd ‘s avonds. Ze checken dit forum niet continu.

                          PS kun je jou posts wat ruimen in het lokale zender topic? Dan hebben wij ons ding gedaan, ik heb de overbodige posts verwijderd zodat het weer op een ontopic topic gaat lijken.
                          Vanwaar je PS in dit topic? Dat is dan off-topic.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                            Zo, ik ben weer terug na een week ban wat is verzocht aan de moderatoren door Bordewolf omdat ik hem een zwabber noem.

                            Ik hoop dat hij euforie gevoelens heeft gehad door mijn ban omdat ik toch zo erg scheld….

                            Gelukkig maar dat omgekeerd geen ban verzoeken over hem zijn gedaan met zijn opgestoken middelvinger en scheldkanonnades.

                            Ik hoop oprecht dat nu de wijsheid bij de moderatoren is geland.


                            Jammer dat je nu inbreekt op dit topic.

                            Reageer


                            • #15
                              hoi hoi zal eens tijd worden wacht ook al eeuwigheid speciaal van caiway naar delta gegaan

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X