Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door wimanena Bekijk bericht
    hoi hoi zal eens tijd worden wacht ook al eeuwigheid speciaal van caiway naar delta gegaan
    Had je waarschijnlijk beter bij Caiway kunnen blijven. Daar kan je nog gebruik maken van Coax.
    Ik had alle kabels verwijderd omdat ik er zomaar vanuit ging dat ik DD zou hebben. Nadat gebleken was dat dat niet zo was heb ik de kabel weer teruggeplaatst om bij life tv kijken toch DD5.1 te hebben. Ik heb niet voor niets geïnvesteerd in een mooie Sonos-set.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Geduld, meestal reageren ze einde dag of in eigen tijd ‘s avonds. Ze checken dit forum niet continu.
      Ik verwacht inmiddels, net als bij eerdere pogingen, toch wederom geen reactie vanuit de techneuten.
      Het is wat het is. Wellicht heeft t-mobile wel DD5.1 en is een overstap interessant op het moment dat dat kan.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

        Ik verwacht inmiddels, net als bij eerdere pogingen, toch wederom geen reactie vanuit de techneuten.
        Het is wat het is. Wellicht heeft t-mobile wel DD5.1 en is een overstap interessant op het moment dat dat kan.
        Let goed op want bij T-Mobile zijn niet alle commerciële zenders doorspoelbaar

        https://www.t-mobile.nl/klantenservi...zicht?type=tvx

        En opnemen bijvoorbeeld ook niet (de Duitse zenders oa niet)
        Laatst bewerkt door driepinter; 11 May 2023, 16:15.

        Reageer


        • #19
          Doorspoelen is bij Caiway ook niet altijd mogelijk dus dat zal niet veel uitmaken.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Let goed op want bij T-Mobile zijn niet alle commerciële zenders doorspoelbaar

            https://www.t-mobile.nl/klantenservi...zicht?type=tvx

            En opnemen bijvoorbeeld ook niet (de Duitse zenders oa niet)
            En ook veel minder HD.

            Reageer


            • #21
              Net even naar het zenderoverzicht gekeken. Wat mij betreft mis ik geen enkele zender waarvan ik verwacht dat deze in HD uitzend . Prima lijstje.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Net even naar het zenderoverzicht gekeken. Wat mij betreft mis ik geen enkele zender waarvan ik verwacht dat deze in HD uitzend . Prima lijstje.
                Ook niet alle zenders zijn terug te kijken. We klagen wel over Delta, maar ik hoor helemaal geen goede geluiden over het tv product van T Mobile.

                Overigens reageert DELTA-TV-team niet omdat er geen nieuws is. Op het moment dat dit er wel is komen ze in de lucht.
                Ze kunnen hier iets gaan beloven qua termijn, maar dan fakkelen we ze ook af wanneer dat weer niet lukt.
                Maar geloof me: ze zijn er volop mee bezig, maar de bottleneck is niet (alleen) software gerelateerd.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ook niet alle zenders zijn terug te kijken. We klagen wel over Delta, maar ik hoor helemaal geen goede geluiden over het tv product van T Mobile.

                  Overigens reageert DELTA-TV-team niet omdat er geen nieuws is. Op het moment dat dit er wel is komen ze in de lucht.
                  Ze kunnen hier iets gaan beloven qua termijn, maar dan fakkelen we ze ook af wanneer dat weer niet lukt.
                  Maar geloof me: ze zijn er volop mee bezig, maar de bottleneck is niet (alleen) software gerelateerd.
                  Kijkend naar het zenderpakket incl HD en de mogelijkheden voor terugkijken en doorspoelen, zie ik, wat dat betreft geen enkele reden om niet over te stappen en het te proberen. Er is in ieder geval wel Dolby Digital 5.1
                  Vwb je 2e deel van het relaas:
                  Je zegt dat ze niet reageren omdat er geen nieuws is en dat ze niet iets kunnen zeggen wat ze niet waar kunnen maken. Geen nieuws kan echter toch wel nieuws zijn. Er is nooit aangegeven waar nu de bottleneck zit, het is gewoon teruggedraaid omdat er problemen waren. Het zou gewoon van fatsoen getuigen wanneer er eens een statement zou komen waarin wat uitleg gegeven wordt en in welke richting nu gedacht wordt.
                  Je blijft aangegeven dat ze er volop mee bezig zijn, de indruk die er achter gelaten wordt is echter dat ze er helemaal niet mee bezig zijn. Inmiddels zijn we ongeveer weer een half jaar verder na het terugdraaien, zonder enige info. Dit is gewoon niet zoals het hoort.

                  En dat affakkelen gebeurt nu ook omdat er gewoon niet gepresteerd wordt en ik het echt belachelijk vind dat, komend van coax met DD5.1, er al 2 jaar “aan gewerkt wordt”. Kom op zeg, andere partijen kunnen het ook, waarom Delta dan niet?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                    Kijkend naar het zenderpakket incl HD en de mogelijkheden voor terugkijken en doorspoelen, zie ik, wat dat betreft geen enkele reden om niet over te stappen en het te proberen. Er is in ieder geval wel Dolby Digital 5.1
                    Vwb je 2e deel van het relaas:
                    Je zegt dat ze niet reageren omdat er geen nieuws is en dat ze niet iets kunnen zeggen wat ze niet waar kunnen maken. Geen nieuws kan echter toch wel nieuws zijn. Er is nooit aangegeven waar nu de bottleneck zit, het is gewoon teruggedraaid omdat er problemen waren. Het zou gewoon van fatsoen getuigen wanneer er eens een statement zou komen waarin wat uitleg gegeven wordt en in welke richting nu gedacht wordt.
                    Je blijft aangegeven dat ze er volop mee bezig zijn, de indruk die er achter gelaten wordt is echter dat ze er helemaal niet mee bezig zijn. Inmiddels zijn we ongeveer weer een half jaar verder na het terugdraaien, zonder enige info. Dit is gewoon niet zoals het hoort.

                    En dat affakkelen gebeurt nu ook omdat er gewoon niet gepresteerd wordt en ik het echt belachelijk vind dat, komend van coax met DD5.1, er al 2 jaar “aan gewerkt wordt”. Kom op zeg, andere partijen kunnen het ook, waarom Delta dan niet?
                    Ik kan en mag niet meer vertellen dan dit, dan wordt ik te specifiek en DELTA-TV-team zal je niet veel anders kunnen/mogen/willen vertellen.
                    Echt, deze staat hoog op de prioriteitenlijst nadat de LG app uit is.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik kan en mag niet meer vertellen dan dit, dan wordt ik te specifiek en DELTA-TV-team zal je niet veel anders kunnen/mogen/willen vertellen.
                      Echt, deze staat hoog op de prioriteitenlijst nadat de LG app uit is.
                      Ik heb geen idee wat jouw kennelijke contacten zijn en jouw inside informatie is bij Delta, maar dat maakt de discussie wel lastig. Je kunt dat soort zaken dan maar beter helemaal voor je houden.
                      De rest van de forumleden hangen er dan een beetje tussen. Jij lijkt meer te weten maar mag niets zeggen, Delta wil duidelijk niets zeggen ondanks dat je eerder aangaf dat zij wel zouden reageren.
                      Ik weet hetgeen niet meer wat ik hiermee aan moet.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                        Ik heb geen idee wat jouw kennelijke contacten zijn en jouw inside informatie is bij Delta, maar dat maakt de discussie wel lastig. Je kunt dat soort zaken dan maar beter helemaal voor je houden.
                        De rest van de forumleden hangen er dan een beetje tussen. Jij lijkt meer te weten maar mag niets zeggen, Delta wil duidelijk niets zeggen ondanks dat je eerder aangaf dat zij wel zouden reageren.
                        Ik weet hetgeen niet meer wat ik hiermee aan moet.
                        Bottom line dan: het komt echt wel, ja het duurt langer dan we willen. Dat heeft zijn oorzaken.
                        Jij bent in de veronderstelling dat ik behoorlijk ingevoerd ben, maar ik ben geen insider.
                        Maar mocht ik ergens iets doen voor Delta of informatie toegespeeld krijgen dan is het niet netjes en ook not done deze te delen.

                        Verder deel ik jou frustraties, maar ik hou mijn geduld.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 11 May 2023, 22:11.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Bottom line dan: het komt echt wel, ja het duurt langer dan we willen. Dat heeft zijn oorzaken.
                          Jij bent in de veronderstelling dat ik behoorlijk ingevoerd ben, maar ik ben geen insider.
                          Maar mocht ik ergens iets doen voor Delta of informatie toegespeeld krijgen dan is het niet netjes en ook not done deze te delen.
                          Sorry hoor maar dat maakt je rol binnen dit forum tot een heel vreemde. Het ophemelen en goedpraten van hetgeen Delta wel of niet presteert komt dan in het heel ander en niet zo onpartijdig daglicht te staan.
                          Uit alles blijkt nu een zekere link met Delta en dan kan je niet uit eigen naam inside informatie benoemen. Ik heb mij al vaker afgevraagd waarop bepaalde reacties gebaseerd waren en wat jouw kennelijke bronnen waren.
                          M.i. is dit er mede debet aan dat mensen regelmatig de aanval kiezen. Wellicht moet je of je rol binnen het forum aanpassen of je moet meer duidelijkheid verschaffen over hoe je je rol hier zelf ziet. Je lijkt nu dus niet de onpartijdige forumdeelnemer met een eigen mening te zijn.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                            Sorry hoor maar dat maakt je rol binnen dit forum tot een heel vreemde. Het ophemelen en goedpraten van hetgeen Delta wel of niet presteert komt dan in het heel ander en niet zo onpartijdig daglicht te staan.
                            Uit alles blijkt nu een zekere link met Delta en dan kan je niet uit eigen naam inside informatie benoemen. Ik heb mij al vaker afgevraagd waarop bepaalde reacties gebaseerd waren en wat jouw kennelijke bronnen waren.
                            M.i. is dit er mede debet aan dat mensen regelmatig de aanval kiezen. Wellicht moet je of je rol binnen het forum aanpassen of je moet meer duidelijkheid verschaffen over hoe je je rol hier zelf ziet. Je lijkt nu dus niet de onpartijdige forumdeelnemer met een eigen mening te zijn.
                            Ik heb geen enkele functie bij of binnen Delta. Mijn mening geeft ik hier regelmatig en die steek ik echt niet onder stoelen of banken.
                            En zaken waarover ik speculeer, daar speculeer ik over, daar zit geen Delta-bron aan vast. Dan zou ik het als feit opschrijven.
                            Ik ben volledig onpartijdig en kritisch en het helemaal eens dat Dolby er zsm moet komen.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2023, 09:44.

                            Reageer


                            • #29
                              Bij T-Mobile schijn je toch net als bij Delta alle cloud opnames te kunnen doorspoelen.


                              Reageer


                              • #30
                                Je geeft niet de indruk onpartijdig te zijn.
                                Eerst meldt je dat je het eens bent en dat Delta niet altijd meekijkt maar meestal ‘s avonds reageert. Vervolgens zeg je dat er geen nieuws is en dus niks te melden. Dit is een exacte copy van een een eerder bericht. Lijkt nu ds haast ingefluisterd. “Ik kan en mag niets zeggen”, dus heb je info.
                                Ook kom je met een cryptische omschrijving over je bronnen die je niet hebt en dat je ze nooit zal prijsgeven. Waarom dan deze toevoeging? Je kunt dan ook gewoon zeggen dat je ze niet hebt.

                                Maar wat je wel zeker weet dat dat er hard aan gewerkt wordt en het komt, maar pas na de LG app (????….). Waar haal je deze weidsheid dan vandaan of is het echt allemaal gokwerk?
                                Laatst bewerkt door Caiway55; 12 May 2023, 09:45.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X