Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dolby Digital geluid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Bij T-Mobile schijn je toch net als bij Delta alle cloud opnames te kunnen doorspoelen.

    Zou het gras dan toch groener zijn aan de overkant? De specificaties zijn echt niet verkeerd.

    Reageer


    • #32
      Bottom line dan: het komt echt wel, ja het duurt langer dan we willen. Dat heeft zijn oorzaken.

      Bron Bordewolf

      Dan we willen???

      Je zegt dat op een manier of je er wel bij betrokken bent,en even later is het weer, ik ben geen insider.


      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
        Bottom line dan: het komt echt wel, ja het duurt langer dan we willen. Dat heeft zijn oorzaken.

        Bron Bordewolf

        Dan we willen???

        Je zegt dat op een manier of je er wel bij betrokken bent,en even later is het weer, ik ben geen insider.

        We als in Caiway55 en ik en andere gebruikers die hier op wachten.
        En alles wat ik hier roep is niets meer of minder dan er al eerder op het forum te vinden is aan reactie van Delta zelf.
        Het is niet lastig: wordt het concreet dan komen ze hier op het forum in de lucht.

        Voor wat betreft T Mobile: ik zou een topic openen zodat T Mobile gebruikers kunnen reageren hoe ze het tv product vinden.
        Ik zou voor TV zeker niet naar T Mobile overstappen.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2023, 10:08.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          We als in Caiway55 en ik en andere gebruikers die hier op wachten.
          En alles wat ik hier roep is niets meer of minder dan er al eerder op het forum te vinden is aan reactie van Delta zelf.
          Het is niet lastig: wordt het concreet dan komen ze hier op het forum in de lucht.

          Voor wat betreft T Mobile: ik zou een topic openen zodat T Mobile gebruikers kunnen reageren hoe ze het tv product vinden.
          Ik zou voor TV zeker niet naar T Mobile overstappen.
          Je ontwijkt mijn vragen en opmerkingen, maar om het dan voor mij concreet te maken:
          Kan je mij de info verschaffen waarin, zoals je aangeeft, nog hard gewerkt wordt aan DD5.1. Ik kan op dit forum alleen jouw opmerkingen terugvinden “dat er nog gard aan gewerkt wordt”. Nergens een duidelijke reactie van het Delta team zelf en dat is wat ik zoek. Mijn indruk is dat het onderwerp gewoon ligt te verstoffen en of jij weet echt meer of jij gokt ook maar wat door re zeggen dat er nog hard aan gewerkt wordt.

          Een klein beetje duidelijkheid na ruim 2 jaar beloven mag toch wel?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

            Je ontwijkt mijn vragen en opmerkingen, maar om het dan voor mij concreet te maken:
            Kan je mij de info verschaffen waarin, zoals je aangeeft, nog hard gewerkt wordt aan DD5.1. Ik kan op dit forum alleen jouw opmerkingen terugvinden “dat er nog gard aan gewerkt wordt”. Nergens een duidelijke reactie van het Delta team zelf en dat is wat ik zoek. Mijn indruk is dat het onderwerp gewoon ligt te verstoffen en of jij weet echt meer of jij gokt ook maar wat door re zeggen dat er nog hard aan gewerkt wordt.

            Een klein beetje duidelijkheid na ruim 2 jaar beloven mag toch wel?
            DELTA-TV-team dan een duidelijke vraag (namens @Caiway55) aan jullie, wordt er nog aan gewerkt.

            Reageer


            • #36
              Diezelfde vraag is dus al diverse malen door mij gesteld, zowel telefonisch als in dit forum. Nooit antwoord gekregen los van loze beloftes.
              Verwacht dus ook nu geen reactie.

              Bordewolf schijnt het zeker te weten zonder dat hij, naar zijn zeggen, inside informatie heeft. Vind ik wel knap omdat Delta in alle toonaarden blijft zwijgen, maar kennelijk schrijven zij wel in de Fabeltjeskrant. Misschien heeft hij een blind vertrouwen. Jammer genoeg is dat bij mij, na ruim 2 jaar sprookjes aanhoren, verdwenen en de Fabeltjeskrant heet niet voor niets zo.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Diezelfde vraag is dus al diverse malen door mij gesteld, zowel telefonisch als in dit forum. Nooit antwoord gekregen los van loze beloftes.
                Verwacht dus ook nu geen reactie.

                Bordewolf schijnt het zeker te weten zonder dat hij, naar zijn zeggen, inside informatie heeft. Vind ik wel knap omdat Delta in alle toonaarden blijft zwijgen, maar kennelijk schrijven zij wel in de Fabeltjeskrant. Misschien heeft hij een blind vertrouwen. Jammer genoeg is dat bij mij, na ruim 2 jaar sprookjes aanhoren, verdwenen en de Fabeltjeskrant heet niet voor niets zo.
                Gezien de strekking van deze reactie laat ik het hier bij,
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2023, 11:51.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Gezien de strekking van deze reactie laat ik het hier bij,
                  Ik verwachte ook geen reactie van je. Mijn opmerking was meer richting het Delta team bedoeld.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Gezien de strekking van deze reactie laat ik het hier bij,
                    Dit is precies waarom het steeds omdondert; je reageert op elke natte wind die hier gelaten wordt. Je houdt de onrust niet alleen in stand, je wakkert het aan. Hou je gewoon eens in. Negeren werkt altijd.

                    Reageer


                    • #40
                      Bordewolf heeft een glazen bol.
                      Dat is zijn bron .
                      Daarin ziet hij ook dat Delta zich tandjes werkt
                      en nog veeeel meer!

                      Reageer


                      • #41
                        Mijn trigger was de zin van Bor “Ik kan en mag niet meer vertellen dan dit, dan wordt ik te specifiek”. Je kunt hier maar één ding concluderen en dat is dat er een bron moet zijn. Hij zegt zelf dat hij iets weet waar hij niets over mag zeggen. Ga je daar op door dan is het ineens niet zo en is het allemaal bekende informatie. Waarom kan en mag je er dan niets over zeggen.
                        Natuurlijk kan het zo zijn dat er familie o.i.d. werkt bij Delta, dat maakt allemaal niets uit, maar pas dan inderdaad heel erg op wat je hier schrijft en gebruik eventuele voorkennis niet en ga Delta niet verdedigen op basis van die eventuele kennis. Dat komt wat mij betreft nu heel vreemd over en maakt elke inbreng van hem erg lastig.

                        Maar nogmaals, waar komt de zin “Ik kan en mag niet meer vertellen dan dit, dan wordt ik te specifiek” ineens vandaan. Die uitleg krijgen we, ondanks diverse pogingen, niet.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Maar nogmaals, waar komt de zin “Ik kan en mag niet meer vertellen dan dit, dan wordt ik te specifiek” ineens vandaan. Die uitleg krijgen we, ondanks diverse pogingen, niet.
                          Da's toch logisch als hij niet meer kan of mag vertellen? Onzinnig om dan te blijven zeuren om een antwoord...

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                            Da's toch logisch als hij niet meer kan of mag vertellen? Onzinnig om dan te blijven zeuren om een antwoord...
                            Hij zegt ook niet meer info te hebben dan wat er al gezegd is. Kan jij dan uitleggen waar die zin dan opslaat? Hij weet dus meer dan wij allemaal of het is echt een grote fantast.
                            Wanneer er kennis is en er echt niks meer verteld mag worden dan trek ik zijn rol hier op het forum ernstig in twijfel. Dan moet je open en eerlijk zijn in hetgeen je meer weet dan een ander of je kunt beter zwijgen omdat je anders bij elke manier van doorvragen in verlegenheid gebracht wordt.
                            Het is geen aanval van mijn kant, maar een zorg over wat er wel of niet geschreven wordt.

                            Eerst een reactie geven dat het Delta team meestal ‘s avonds reageert en na dagen aangeven dat er geen informatie is en er daarom niets gezegd wordt is raar. Vraag je door dan als reactie geven dat je niks mag zeggen maakt het nog vreemder. Mag ik dan aub doorzeuren over zijn rol hier?

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              Mag ik dan aub doorzeuren over zijn rol hier?
                              Dat mag maar is vrij nutteloos.

                              Reageer


                              • #45
                                Ik neem de rol van Bordewolf met een grote korrel zout.

                                Hij heeft er meer naast gezeten als dat er iets uitkwam.

                                Het is voor driekwart een Twente duim....

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X