Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta/Caiway Glazen bol 2023

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta/Caiway Glazen bol 2023

    Als ik er in kijk:
    * Einde Caiway aankondiging of Caiway gaat op in een andere provider
    * Overname of fusie Delta Netwerk met een andere partij
    * Dolby terug per februari
    * Per maart/april 90% van de zenders HD
    * Per september/oktober 100% HD en 1 UHD/4K zender.
    *Einde van een aantal RTL/SBS zenders
    * Viaplay en ESPN gaan samenwerken en/of ESPN verdwijnt. Meer vaste kanalen Viaplay na nog meer streamingshit.
    * Eind 2023 Ipv6 (aankondiging)

  • #2
    In Februari 2023 Dolby Digital geluid terug?
    Geloof je het zelf? πŸ˜‚

    Reageer


    • #3
      Hier wordt een glazen bol en het persoonlijke sinterklaas wensenlijstje met elkaar verward…..

      Reageer


      • #4

        Het is fantastisch dat we als mensen kunnen dromen.
        & ook nog wensen hebben.
        Ik verwacht niet dat Delta in 2023, iets kan verbeteren.
        Jammer want ik was toch al sinds 2013 klant.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          Het is fantastisch dat we als mensen kunnen dromen.
          & ook nog wensen hebben.
          Ik verwacht niet dat Delta in 2023, iets kan verbeteren.
          Jammer want ik was toch al sinds 2013 klant.
          Zo is dat, 1x per jaar mag je hier even losgaan en voorspellen wat jij denkt dat er gaat gebeuren komend jaar.
          Of het uitkomt maakt even niet uit.

          Reageer


          • #6
            Volgens mij doe jij vele malen per jaar voorspellingen, Bordewolf!

            Reageer


            • #7
              Bron totaaltv.nl:

              Meer HD bij Delta in aantocht

              Delta gaat in 2023 meer zenders in HD-kwaliteit aan klanten leveren, Het gaat echter niet om een zenderuitbreiding bij de provider.




              Delta wijzigt officieel op 1 januari het zenderaanbod. De wijzigingen begonnen echter al op 28 december en worden naar het lijkt gefaseerd door de provider uitgevoerd. Delta laat op internet weten dat later in 2023 ook een uitbreiding van het HD-zenderaanbod in de planning staat. Naar nu wordt verwacht gaat dit in het eerste kwartaal plaatsvinden. Delta gaat bestaande zenders die nu in SD worden aangeboden naar HD opwaarderen.


              Nog beter beeld


              Van het toevoegen van ESPN UHD – dat is Full HD 1080P/50 met HDR en WCG2020 aan provider wordt aangeleverd – of een lineair 4K-zenderaanbod wordt door Delta niet gesproken. Met UHD/4K loopt Delta op dit moment achter bij de twee grootste tv-providers van Nederland Ziggo en KPN. De nummer drie provider T-Mobile biedt overigens net als de Delta Fiber-providers Delta en Caiway ook geen UHD- of 4K-aanbod aan klanten aan.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                Bron totaaltv.nl:

                Meer HD bij Delta in aantocht

                Delta gaat in 2023 meer zenders in HD-kwaliteit aan klanten leveren, Het gaat echter niet om een zenderuitbreiding bij de provider.




                Delta wijzigt officieel op 1 januari het zenderaanbod. De wijzigingen begonnen echter al op 28 december en worden naar het lijkt gefaseerd door de provider uitgevoerd. Delta laat op internet weten dat later in 2023 ook een uitbreiding van het HD-zenderaanbod in de planning staat. Naar nu wordt verwacht gaat dit in het eerste kwartaal plaatsvinden. Delta gaat bestaande zenders die nu in SD worden aangeboden naar HD opwaarderen.


                Nog beter beeld


                Van het toevoegen van ESPN UHD – dat is Full HD 1080P/50 met HDR en WCG2020 aan provider wordt aangeleverd – of een lineair 4K-zenderaanbod wordt door Delta niet gesproken. Met UHD/4K loopt Delta op dit moment achter bij de twee grootste tv-providers van Nederland Ziggo en KPN. De nummer drie provider T-Mobile biedt overigens net als de Delta Fiber-providers Delta en Caiway ook geen UHD- of 4K-aanbod aan klanten aan.
                Wanneer alles HD is en Dolby en geluidssporen weer goed werkt dat gaan ze echt niet met de armen over elkaar zitten. UHD/4K zal dan het volgende project worden.

                Reageer


                • #9

                  * Per maart/april 90% van de zenders HD βœ…

                  Soms gaan voorspellingen goed 🀣
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Dec 2022, 18:33.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    * Per maart/april 90% van de zenders HD βœ…

                    Soms gaan voorspellingen goed 🀣
                    Ja weet dat 2023 ook 12 maanden heeft en 52/53 weken en 365 dagen ?
                    m.a.w. inderdaad !

                    Reageer


                    • #11
                      Dat ESPN en Viaplay gaan samenwerken zie ik niet gebeuren.

                      Einde van een aantal RTL en SBS zenders zie ik ook niet gebeuren in 2023.
                      Uiterlijk in oktober 2023 een UHD zender zie ik ook niet gebeuren.
                      En Dolby digital geluid terug in februari 2023 is een Twentse fata morgana gebleken.
                      Ik vind het maar een vreemde glazen bol.
                      De meeste dingen die de kijker in deze glazen bol zag, blijken meer op gezogen uit een dikke duim.

                      Ik baseer me hiermee puur op feiten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                        Ja weet dat 2023 ook 12 maanden heeft en 52/53 weken en 365 dagen ?
                        m.a.w. inderdaad !
                        zeer, en gelukkig komen niet alle voorspellingen altijd uit.

                        Reageer


                        • #13
                          Maar als je dingen ziet in een glazen bol waarvan een schele mus al ziet dat het niet gaat gebeuren, dan gaat er toch iets goed mis…

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X