Helaas hebben we de monteur van Delta niet meer teruggezien, ondanks zijn belofte vrijdag eind van de dag terug te komen.
Monteur Guidion is wel net geweest. Deze was totaal niet op de hoogte van de situatie, dacht dat hij kwam om glasvezel te installeren. Probleem dus nogmaals uit moeten leggen. Voor de zoveelste keer werd ons het standaard storing stappenplannetje voorgelegd
inclusief de conclusie dat het dan aan onze kabels zou liggen (die inmiddels al 3 keer zijn vernieuwd zonder enig resultaat)
Toen kwam het idee dat het aan het modem zou liggen dat dan vernieuwd moest worden: is ook al gebeurd, zonder resultaat.
Toen ging hij de snelheid meten, niet via Wifi maar rechtstreek bekabeld van het modem. Resultaat: De uploadsneldheid is veel te laag, slecht enkele Mb's dus Delta gaat een monteur sturen......
Wordt vervolgd
Monteur Guidion is wel net geweest. Deze was totaal niet op de hoogte van de situatie, dacht dat hij kwam om glasvezel te installeren. Probleem dus nogmaals uit moeten leggen. Voor de zoveelste keer werd ons het standaard storing stappenplannetje voorgelegd

Toen kwam het idee dat het aan het modem zou liggen dat dan vernieuwd moest worden: is ook al gebeurd, zonder resultaat.
Toen ging hij de snelheid meten, niet via Wifi maar rechtstreek bekabeld van het modem. Resultaat: De uploadsneldheid is veel te laag, slecht enkele Mb's dus Delta gaat een monteur sturen......
Wordt vervolgd
Reageer