Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sinds feb.2022 glasvezel aansluiting regelmatig erg slecht beeld,

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Ja precies, het zei via de browser op webtv.delta.nl maar makkelijker is met een app op je smartphone.

    Ik kijk al jaren zo dan heb je wel minder zenders en het gebruiksgemak voor doorspoelen is ook wat minder.

    Maar voor de rest werkt het goed.

    TV App: tv-kijken op je smartphone en tablet | DELTA
    Bedankt voor het idee, maar ik hoop echt niet dat dit het moet gaan worden, we hebben immers niet voor niets interactieve tv, glasvezel en een dure tv aangeschaft. Het lijkt me dat we op deze manier toch aan kwaliteit gaan inboeten. Of zie ik dat verkeerd?

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht

      Bedankt voor het idee, maar ik hoop echt niet dat dit het moet gaan worden, we hebben immers niet voor niets interactieve tv, glasvezel en een dure tv aangeschaft. Het lijkt me dat we op deze manier toch aan kwaliteit gaan inboeten. Of zie ik dat verkeerd?
      Aan gebruiksgemak lever je in ja, het verschil in kwaliteit valt wel mee.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Aan gebruiksgemak lever je in ja, het verschil in kwaliteit valt wel mee.
        Kom ik terug op een eerdere post van mij vandaag, Het wordt tijd voor een TV app voor de reguliere tv-merken.
        Wanneer we Delta tot de grote vier mogen rekenen dan is Delta de enige die op dit punt achterblijft. Het gaat 4K mijn inziens ook een boost geven, geen bottle neck met de decoder (al kan de decoder UHD en 4K aan!)

        DELTA-TV-team onder het mom al eerder genoemd en durf te vragen, komt dit er aan dit jaar (een tv-app?)
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jun 2022, 22:18.

        Reageer


        • #34
          Het lijkt me dan het best dat Delta begint met Apple TV. Dat is tenslotte toch de beste mediaspeler die er is.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Het lijkt me dan het best dat Delta begint met Apple TV. Dat is tenslotte toch de beste mediaspeler die er is.
            Daar zijn de meningen stevig over verdeeld. Apple TV doet leuk mee maar Chromecast met Google TV staat toch echt hoger in de lijsten. In de top 5 moet Apple echt moeite doen en zelfs dan nog...
            Laatst bewerkt door Koeba; 17 Jun 2022, 07:45.

            Reageer


            • #36
              Vanmorgen nog maar weer eens gebeld omdat nieuw modem geen oplossing blijkt. Nieuw ticket aangemaakt, ze gaan het grondig uitzoeken en vragen ook om tijdstippen en videobeelden te sturen. Zeggen wel dat het een gecompliceerde storing is en dat het wel even kan duren, maar ook dat we financieel gecompenseerd zouden worden omdat het veel te lang duurt.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Yep dat is een optie. Ergens is het vreemd dat je geen straks beeld hebt rechtsreeks op het modem (poort2)
                Duidt er op dat de verbinding niet goed is, wellicht in de straatkast of de AOP?
                mag ik vragen waarom poort 2??

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht

                  mag ik vragen waarom poort 2??
                  In principe maakt het niet uit, maar normaal zou ik poort 1 het internet in prikken.

                  Reageer


                  • #39
                    Even een update. Naast om de haverklap bar slecht beeld valt de laatste paar weken regelmatig volledig het tv en internet signaal weg.
                    zo hebben we gisteren vanaf 14:30 tot na middernacht geen internet en geen tv gehad.
                    Delta maar weer gebeld. Oorzaak zou bij ons binnen moeten zitten, dus er komt voor de 4e keer een Guidion monteur, ook al zei hij de laatste keer dat binnen alles in orde is.
                    Gelukkig hebben we vandaag eindelijk!!! een Delta monteur gezien. Deze heeft metingen gedaan en is erg stellig dat het probleem toch echt bij Delta ligt. Iemand anders in de buurt heeft exact dezelfde problemen.
                    Hij komt morgen eind van de middag terug en heeft er vertrouwen in dat e.e.a. opgelost kan worden.
                    Voor alle zekerheid laat ik de Guidion afspraak van zaterdag a.s. maar gewoon staan.
                    Zeker is in elk geval dat het nu toch echt de aandacht heeft van Delta.

                    Reageer


                    • #40
                      Erg vreemd dat Delta zo bang is de oorzaak bij zichzelf te zoeken?

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                        Erg vreemd dat Delta zo bang is de oorzaak bij zichzelf te zoeken?
                        Tot nu toe heeft Delta enkel op afstand naar het dataverkeer van ons modem gekeken zonder daadwerkelijk een meting te doen. Op afstand konden de klantenservice in ons modem kijken en was telkens de conclusie dat tot aan het glasvezelmodem geen problemen waren, dus dat het probleem in huis zou zitten. Zelfs op het moment dat we in huis al uren géén internet en tv hadden.
                        De monteur van Guidion die 3 keer hier is geweest concludeerde exact het tegenovergestelde. Hier in huis was alles meer dan in orde, het probleem zou bij elders moeten liggen.

                        Delta doet echt zijn best, maar het zou een gecompliceerd probleem zijn. Nu is er hier een meting uitgevoerd en zou het toch bij Delta liggen.
                        Hoe het kan dat dat op afstand niet te zien is, daar snap ik niks van, maar ik bet niet technisch
                        Laatst bewerkt door vanhulten; 1 Jul 2022, 09:45.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door vanhulten Bekijk bericht

                          Tot nu toe heeft Delta enkel op afstand naar het dataverkeer van ons modem gekeken zonder daadwerkelijk een meting te doen. Op afstand konden de klantenservice in ons modem kijken en was telkens de conclusie dat tot aan het glasvezelmodem geen problemen waren, dus dat het probleem in huis zou zitten. Zelfs op het moment dat we in huis al uren géén internet en tv hadden.
                          De monteur van Guidion die 3 keer hier is geweest concludeerde exact het tegenovergestelde. Hier in huis was alles meer dan in orde, het probleem zou bij elders moeten liggen.

                          Delta doet echt zijn best, maar het zou een gecompliceerd probleem zijn. Nu is er hier een meting uitgevoerd en zou het toch bij Delta liggen.
                          Hoe het kan dat dat op afstand niet te zien is, daar snap ik niks van, maar ik bet niet technisch
                          Het kan in de straatkastliggen. Wanneer ze dan apparatuur moeten vervangen kan het even duren….

                          Reageer


                          • #43
                            Ik neem aan nu aantoonbaar deze ellende al lange tijd voortduurt dat Delta jou riant compenseert?

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Ik neem aan nu aantoonbaar deze ellende al lange tijd voortduurt dat Delta jou riant compenseert?
                              Daar hebben we nog niet echt uitgebreid over gesproken. Wel is door de monteur en klantenservice diverse keren de opmerking gemaakt dat compensatie nodig is.

                              Toen we van de week echter zeiden dat wanneer dit niet opgelost wordt wij dan direct de coax weer terug willen, werd ook gezegd dat we dan nog wel het resterende bedrag tot einde contractjaar moeten betalen. Toen zijn we uiteraard wél even uit onze slof geschoten

                              Reageer


                              • #45
                                Onbeschofte en kortzichtige houding van Delta.
                                Als je product aantoonbaar tekort schiet ga je een klant toch niet verplicht houden aan een jaarcontract als deze terug wil de naar coaxkabel?

                                Mijn mond valt open van verbazing!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X