Vanaf dag 1 dat we glasvezel hebben ervaren we bijzonder veel problemen bij het kijken naar live interactieve tv. Het beeld wordt regelmatig bijzonder slecht, alsof we naar een analoog signaal kijken. Het wisselen van kanaal helpt soms, maar slechts kortstondig.
bij terugkijken of het kijken naar opgenomen programma’s geen problemen. Ook bij alles wat niet via de interactieve ontvanger komt zoals Netflix geen enkel probleem.
Monteur Guidion nu al 3 keer geweest, laatste keer was zijn opmerking: geen idee waarom ik weer hier moet komen, alles wat ik kan controleren is in orde, alle kabels en aansluitingen zijn in orde, Delta moet dit zelf oplossen.
Andere digitale ontvanger leverde ook geen oplossing.
Het duurt nu al ruim 4 maanden en het enige dat Delta nu weer zegt is (voor de zoveelste keer) we maken een ticket aan zodat de monteur ernaar kan kijken.
We zijn teneinde raad, willen liefst de gewone kabel weer terug.
Zijn er meer mensen die dezelfde problemen hebben/hadden?
bij terugkijken of het kijken naar opgenomen programma’s geen problemen. Ook bij alles wat niet via de interactieve ontvanger komt zoals Netflix geen enkel probleem.
Monteur Guidion nu al 3 keer geweest, laatste keer was zijn opmerking: geen idee waarom ik weer hier moet komen, alles wat ik kan controleren is in orde, alle kabels en aansluitingen zijn in orde, Delta moet dit zelf oplossen.
Andere digitale ontvanger leverde ook geen oplossing.
Het duurt nu al ruim 4 maanden en het enige dat Delta nu weer zegt is (voor de zoveelste keer) we maken een ticket aan zodat de monteur ernaar kan kijken.
We zijn teneinde raad, willen liefst de gewone kabel weer terug.
Zijn er meer mensen die dezelfde problemen hebben/hadden?
Reageer