Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met Begin Gemist

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Volgens mij noemt Delta het product toch DIT? Waar staat de i voor, denk je?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

      nee, nee, dat hangt of van het gekozen pakket.
      als je 50+ kiest, dan heb je niet alle mogelijkheden van de ontvanger.
      Dat is niet meer van deze tijd...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Volgens mij noemt Delta het product toch DIT? Waar staat de i voor, denk je?
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Dat is niet meer van deze tijd...

        als je de goedkoopste uitvoering van een willekeurige auto koopt, dan moet je niet verwachten dat de topsnelheid gelijk is aan die van een duurdere uitvoering.

        Reageer


        • #19
          Je ontwijkt mijn vraag. Waar staat de i voor?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Waar staat de i voor?

            Zeurpiet

            Reageer


            • #21
              Een achterbakse manier heb je Fred om een vraag te ontwijken. Je lijkt wel een kleuter met zulke antwoorden.
              Als je kijkt bij interactieve televisie van Delta wordt gewoon het 50 plus pakket genoemd.
              Terwijl dit dus helemaal geen interactieve televisie is.
              Je kan om die leugens op de website heen draaien, maar daar help je anderen niet mee.
              Bij interactieve televisie verwacht je interactie. Dat is er dus niet met het 50 plus pakket, dus zou Delta dat anders moeten noemen.
              Dat is geen zeuren, maar gewoon de feiten benoemen zoals ze zijn.
              Ik weet zeker dat de reclame code commissie hiermee de vloer aanveegt.
              Een product interactief noemen terwijl het dat niet is. Een loopje nemen met je klanten noem ik zoiets.
              Laatst bewerkt door Frieterie; 24 Apr 2020, 15:25.

              Reageer


              • #22
                Ga nu niet weer beginnen Frieterie met al je grieven hier op tafel te gooien. Je hebt toch opgezegd, waarom dan nog steeds dat geklaag. Hier help je echt niemand mee op dit forum.

                Reageer


                • #23
                  Zo zie je maar dat het ook niks zegt dat als je veel reacties hier hebt geplaatst zoals fred44nldat je verstand van zaken hebt. Fredd44 misschien zit je hier te lang op dit forum. Frieterie geeft een duidelijke mismatch aan wat Delta aan hun klanten aanbieden. Ik vind dit zeker nuttige info.
                  Laatst bewerkt door Willem1980; 24 Apr 2020, 16:10.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                    Zo zie je maar dat het ook niks zegt dat als je veel reacties hier hebt geplaatst zoals fred44nldat je verstand van zaken hebt. Fredd44 misschien zit je hier te lang op dit forum. Frieterie geeft een duidelijke mismatch aan wat Delta aan hun klanten aanbieden. Ik vind dit zeker nuttige info.
                    Maar dat heeft hij (of zij?) nu al zo vaak gedaan, dat we het inmiddels wel weten.

                    Reageer


                    • #25
                      Jammer dat men hier blijkbaar niet normaal met elkaar kan omgaan.

                      Reageer


                      • #26
                        Over die 50+ zenders zijn in dit topic begin december al eerder hele discussies gevoerd.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                          Frieterie geeft een duidelijke mismatch aan wat Delta aan hun klanten aanbieden. Ik vind dit zeker nuttige info.
                          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                          Als je kijkt bij interactieve televisie van Delta wordt gewoon het 50 plus pakket genoemd.
                          Laatst bewerkt door fred44nl; 24 Apr 2020, 18:52.

                          Reageer


                          • #28
                            Voor mij is het ook duidelijk, op het screenshot zie je de verschillende mogelijkheden tot interactieve TV van de verschillende pakketten.
                            Afijn, gewoon lezen.... Het is echt goed aangegeven zo.

                            Reageer


                            • #29
                              Natuurlijk bepaal je zelf welke zenders je in huis haalt. En hoe, wanneer en waar je kijkt.

                              Reageer


                              • #30
                                Maar waar staat 50+ dan wel voor? In ieder geval niet voor de kabel.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X