Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Basispakket Caiway en DELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Basispakket Caiway en DELTA

    Ik vind dat het basispakket van Delta een aantal zenders ontbeert zoals ONS, TV Oranje en 192 TV. Die zitten bij Caiway wel in het basispakket namelijk. Dat mag bij Delta ook weleens gebeuren.

  • #2
    Alle zenders die ik wil zien zitten in het basis pakket. Alleen Ziggo Sport Totaal niet, maar die heb ik er los bij. Niks te klagen dus

    Reageer


    • #3
      Dat geldt dus voor jou, maar ONS is een hele gewilde zender en de meesten die 192 TV kennen vinden dit ook een heerlijke zender, dus het lijkt me een logische aanwinst om deze twee zenders ook in het basispakket te plaatsen. Bij Caiway is dat namelijk ook zo en die heeft nu dezelfde eigenaar als Delta.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door wewa
        Dat geldt dus voor jou, maar ONS is een hele gewilde zender en de meesten die 192 TV kennen vinden dit ook een heerlijke zender, dus het lijkt me een logische aanwinst om deze twee zenders ook in het basispakket te plaatsen. Bij Caiway is dat namelijk ook zo en die heeft nu dezelfde eigenaar als Delta.
        Wat voor jou logisch is, hoeft dat voor een ander niet te zijn! Volgens mij is Delta een commercieel bedrijf. Ze vinden het daarom vast logischer om die zenders in het pluspakket te stoppen, zodat dat ook aantrekkelijker wordt voor klanten en er meer verkocht kan worden. Blijf je hetzelfde punt maken?

        Reageer


        • #5
          Aangezien het lineair kijken toch steeds meer afneemt en de klant gewend raakt om een alles in 1 pakket te kunnen zien zoals bijvoorbeeld bij Netflix, denk ik persoonlijk dat een pluspakket toch een achterhaald fenomeen is. Ik verwacht dat steeds meer klanten niet meer voor een pluspakket willen betalen in de toekomst. Eurosport wil ook niet zonder reden, dat Eurosport 1 in een pluspakket belandt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door wewa
            Aangezien het lineair kijken toch steeds meer afneemt en de klant gewend raakt om een alles in 1 pakket te kunnen zien zoals bijvoorbeeld bij Netflix, denk ik persoonlijk dat een pluspakket toch een achterhaald fenomeen is. Ik verwacht dat steeds meer klanten niet meer voor een pluspakket willen betalen in de toekomst. .

            Reageer


            • #7
              Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X