En ik wacht nog steeds op 1 antwoord, moderator ( sorry, jullie kunnen er niets aan doen) maar minimaal iemand van de pr-afdeling. Communicatie met de gebruikers zoals de CEO voorstelt.:?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Het analoge radio signaal.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.
Via een decoder of via internet is dit overigens prima te doen, je kan hiervoor natuurlijk nog wel de receiver/radioset gebruiken voor het geluid in de meeste gevallen. Een antenne op het dak lijkt mij in deze wat overdreven. Persoonlijk luister ik enkel nog radio via internet, maar goed, mijn pc staat ook vaak de hele dag aan.
Daarnaast wil ik wel benadrukken dat het nog lang geen 2018 is en we zijn nog in een inventariserende fase. Het is juist goed dat deze discussies gehouden worden zodat we allemaal weten waaraan we straks toe zijn.
Reageer
-
-
Oorspronkelijk gepost door TimHwww.DELTA.nl/allemaaldigitaal.
Via een decoder of via internet is dit overigens prima te doen, je kan hiervoor natuurlijk nog wel de receiver/radioset gebruiken voor het geluid in de meeste gevallen. Een antenne op het dak lijkt mij in deze wat overdreven. Persoonlijk luister ik enkel nog radio via internet, maar goed, mijn pc staat ook vaak de hele dag aan.
Daarnaast wil ik wel benadrukken dat het nog lang geen 2018 is en we zijn nog in een inventariserende fase. Het is juist goed dat deze discussies gehouden worden zodat we allemaal weten waaraan we straks toe zijn.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door EejMet WillemJ007 eens
De betalende klanten netjes eerst vragen of ze het eens zijn met verwijdering van de fm frequenties. Is de meerderheid er tegen( ik wel) afblijven dan!!
Reageer
-
Nog maar een keer.
Na alle reacties, oplossingen, mogelijkheden gelezen te hebben, is er niet 1 oplossing voorbij gekomen waarin ik zonder extra kosten en zonder verlies van (coax) kwaliteit mijn huidige stereo installatie kan blijven gebruiken.
Dat er mensen zijn die de radio gebruiken voor nieuwsgaring, ja die hebben genoeg aan een tv, pc, laptop, tablet of iets dergelijks, maar dit zijn geen oplossingen voor kwalitatief luisteren naar muziek.
Ik daag een ieder uit om mij een oplossing aan te reiken, om met mijn huidige installatie (tuner-versterker + 2 luisprekers), zonder extra kosten, een oplossing aan te dragen.
Vergeet daarbij niet dat het FM signaal door de coax zonder verlies van kwaliteit, ruis en interferentie wordt doorgegeven in een keurig stereo signaal.
Ik denk nog steeds, dat mijn installatie min of meer waardeloos wordt door het stoppen van het analoge FM signaal.
Reageer
-
Inderdaad zonder kosten geen analoge ontvangst.
De enige oplossing om het analoge signaal te ontvangen is met behulp van antenne ,dus via de ether
Helaas niet zonder dat je kosten maak of je moet een draadantenne maken van kabel die je nog hebt
Waardeloos is de set niet zolang men nog analoog uitzend
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door WillemJ007Nog maar een keer.
Na alle reacties, oplossingen, mogelijkheden gelezen te hebben, is er niet 1 oplossing voorbij gekomen waarin ik zonder extra kosten en zonder verlies van (coax) kwaliteit mijn huidige stereo installatie kan blijven gebruiken.
Dat er mensen zijn die de radio gebruiken voor nieuwsgaring, ja die hebben genoeg aan een tv, pc, laptop, tablet of iets dergelijks, maar dit zijn geen oplossingen voor kwalitatief luisteren naar muziek.
Ik daag een ieder uit om mij een oplossing aan te reiken, om met mijn huidige installatie (tuner-versterker + 2 luisprekers), zonder extra kosten, een oplossing aan te dragen.
Vergeet daarbij niet dat het FM signaal door de coax zonder verlies van kwaliteit, ruis en interferentie wordt doorgegeven in een keurig stereo signaal.
Ik denk nog steeds, dat mijn installatie min of meer waardeloos wordt door het stoppen van het analoge FM signaal.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door KoebaKPN (Reggefiber) en de paar andere sleuvengravers laten Zeeland links liggen als het om aanleg glasvezel naar bestaande bouw gaat. Delta heeft helaas juist geen concurrentie te vrezen van glasvezel. (Wel van vdsl)
VDSL kun je geen concurent noemen, want zolang KPN geen vectoring toepast, kom je (in mijn geval XS4al) niet hoger uit dan 50Mbit download bandbreedte (net genoeg voor wat HD TV, internet en telefonie).Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door WillemJ007Ik denk nog steeds, dat mijn installatie min of meer waardeloos wordt door het stoppen van het analoge FM signaal.
Vanzelfsprekend moeten er hier ergens kosten voor worden gemaakt. Maar technisch moet dit te bouwen zijn.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer