Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het analoge radio signaal.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

En ik wacht nog steeds op 1 antwoord, moderator ( sorry, jullie kunnen er niets aan doen) maar minimaal iemand van de pr-afdeling. Communicatie met de gebruikers zoals de CEO voorstelt.:?

Reageer

www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.

Via een decoder of via internet is dit overigens prima te doen, je kan hiervoor natuurlijk nog wel de receiver/radioset gebruiken voor het geluid in de meeste gevallen. Een antenne op het dak lijkt mij in deze wat overdreven. Persoonlijk luister ik enkel nog radio via internet, maar goed, mijn pc staat ook vaak de hele dag aan.

Daarnaast wil ik wel benadrukken dat het nog lang geen 2018 is en we zijn nog in een inventariserende fase. Het is juist goed dat deze discussies gehouden worden zodat we allemaal weten waaraan we straks toe zijn.

Reageer

fm binnen antenne

Reageer

Dat is ook nog een optie, bedankt voor het meedenken Mapje.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TimH
            www.DELTA.nl/allemaaldigitaal.

Via een decoder of via internet is dit overigens prima te doen, je kan hiervoor natuurlijk nog wel de receiver/radioset gebruiken voor het geluid in de meeste gevallen. Een antenne op het dak lijkt mij in deze wat overdreven. Persoonlijk luister ik enkel nog radio via internet, maar goed, mijn pc staat ook vaak de hele dag aan.

Daarnaast wil ik wel benadrukken dat het nog lang geen 2018 is en we zijn nog in een inventariserende fase. Het is juist goed dat deze discussies gehouden worden zodat we allemaal weten waaraan we straks toe zijn.
            Timh, dank voor dit antwoord. Hoop dat dit wordt meegenomen in de inventariserende fase.

Reageer

Met WillemJ007 eens
              De betalende klanten netjes eerst vragen of ze het eens zijn met verwijdering van de fm frequenties. Is de meerderheid er tegen( ik wel) afblijven dan!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eej
                Met WillemJ007 eens
                De betalende klanten netjes eerst vragen of ze het eens zijn met verwijdering van de fm frequenties. Is de meerderheid er tegen( ik wel) afblijven dan!!
                Dan moet zeelandnet 1 poll zetten op hun startpagina. Vraag erom.

Reageer

Waar doe ik dat

Reageer

Reageer

Nog maar een keer.
                      Na alle reacties, oplossingen, mogelijkheden gelezen te hebben, is er niet 1 oplossing voorbij gekomen waarin ik zonder extra kosten en zonder verlies van (coax) kwaliteit mijn huidige stereo installatie kan blijven gebruiken.
                      Dat er mensen zijn die de radio gebruiken voor nieuwsgaring, ja die hebben genoeg aan een tv, pc, laptop, tablet of iets dergelijks, maar dit zijn geen oplossingen voor kwalitatief luisteren naar muziek.
                      Ik daag een ieder uit om mij een oplossing aan te reiken, om met mijn huidige installatie (tuner-versterker + 2 luisprekers), zonder extra kosten, een oplossing aan te dragen.
                      Vergeet daarbij niet dat het FM signaal door de coax zonder verlies van kwaliteit, ruis en interferentie wordt doorgegeven in een keurig stereo signaal.
                      Ik denk nog steeds, dat mijn installatie min of meer waardeloos wordt door het stoppen van het analoge FM signaal.

Reageer

Inderdaad zonder kosten geen analoge ontvangst.

De enige oplossing om het analoge signaal te ontvangen is met behulp van antenne ,dus via de ether
                        Helaas niet zonder dat je kosten maak of je moet een draadantenne maken van kabel die je nog hebt
                        Waardeloos is de set niet zolang men nog analoog uitzend

Reageer

Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                          Nog maar een keer.
                          Na alle reacties, oplossingen, mogelijkheden gelezen te hebben, is er niet 1 oplossing voorbij gekomen waarin ik zonder extra kosten en zonder verlies van (coax) kwaliteit mijn huidige stereo installatie kan blijven gebruiken.
                          Dat er mensen zijn die de radio gebruiken voor nieuwsgaring, ja die hebben genoeg aan een tv, pc, laptop, tablet of iets dergelijks, maar dit zijn geen oplossingen voor kwalitatief luisteren naar muziek.
                          Ik daag een ieder uit om mij een oplossing aan te reiken, om met mijn huidige installatie (tuner-versterker + 2 luisprekers), zonder extra kosten, een oplossing aan te dragen.
                          Vergeet daarbij niet dat het FM signaal door de coax zonder verlies van kwaliteit, ruis en interferentie wordt doorgegeven in een keurig stereo signaal.
                          Ik denk nog steeds, dat mijn installatie min of meer waardeloos wordt door het stoppen van het analoge FM signaal.
                          Je hebt helemaal gelijk. daar staat wel tegenover dat, als je het digitale signaal via je versaterker kunt laten lopen, de kwaliteit er nog eens stukken op vooruit gaat!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                            KPN (Reggefiber) en de paar andere sleuvengravers laten Zeeland links liggen als het om aanleg glasvezel naar bestaande bouw gaat. Delta heeft helaas juist geen concurrentie te vrezen van glasvezel. (Wel van vdsl)
                            Ik denk toch dat je het iets genuanceerder moet zien: de Zeeuwse gemeentes (Veere in ieder geval) hebben belangen in/bij Delta. Ik wist dat ook niet, maar toen ik de wethouder van Veere hierover wilde spreken vertelde hij mij dat. Het gaat dus meer over het beschermen van de lokale markt (hoe ga je met de gedane investeringen om). Als je glasvezel wilt kun de dat volgens mij via Zeelandnet verkrijgen, maar de kosten daarvan zullen niet goedkoop zijn. Of je daarna bij elke fiber aanbieder een abonnement kunt afsluiten is mij niet bekend.

VDSL kun je geen concurent noemen, want zolang KPN geen vectoring toepast, kom je (in mijn geval XS4al) niet hoger uit dan 50Mbit download bandbreedte (net genoeg voor wat HD TV, internet en telefonie).
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
                              Als ZeelandNet het wil, zou een oplossing als deze toch ook mogelijk moeten zijn. Een binnenkomend digitaal signaal terugconverteren naar FM-frequenties zodat jouw tuner 'denkt' gewoon FM te ontvangen.
                              Vanzelfsprekend moeten er hier ergens kosten voor worden gemaakt. Maar technisch moet dit te bouwen zijn.

Reageer

@WilllemJ007 johnnym @duncan

Omdat we graag willen weten hoe onze klanten radio luisteren dan wel tv kijken vragen we jullie om onze vragenlijst in te vullen
                                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X