Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het analoge radio signaal.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door duncan
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
    @fred44nl
    De bandbreedte van de FM kanalen is t.o.v. de TV (HD) kanalen marginaal. Als ik hier ongelijk in heb, graag
    een gefundeerde uitleg en niet alleen "het klopt niet"
    het handhaven van analoge radio kan helaas niet, vooral omdat het frequentie bereik van docsis 3.1 voor upload begint bij 5 MHz en ononderbroken moet doorlopen tot uiteindelijk 400 MHz.
    en "ergens" tussen 5 - 400 MHz zit de FM-band.
    de FM band kun je niet verplaatsen, want dan werkt er geen enkele radio meer.
    ook kun je niks veranderen aan de frequenties van up- en downstream, want dan werkt er geen enkel modem meer.
    [img]dfc46764-36a0-4732-8d08-f13e1f12161b.jpg[/img]
    fred44nl, Ik vraag mij nog steeds af waarom Zeelandnet Docsis 3.1 zo snel wil invoeren. Zo'n kleine provider. Bijvoorbeeld Telenet denkt er nog niet aan en dat is 1 hele grote jongen. Veel meer gebruikers maar 1 voordeel ondanks docsis 3.0, alle apps werken als een speer via tablet en gsm. Afstandprogrammeren van de digicorder, telefoneren via Wifi op je tablet etc. Dat moet zeelandnet maar eerst goed voor elkaar krijgen. En wat denk jij van de kostendie ze moeten maken, dat moet toch ergens vandaan komen. Van wie denk je??????
    Tsja, het hangt van je houding af. Delta is er vroeg mee en je zou het dus ook vooruitstrevend kunnen noemen.
    Je kunt ook het standpunt kiezen dat Delta een soort van verplicht is om je tegemoet te komen. Dat zijn ze overigens niet. En bij welke provider betalen de klanten niet mee aan verbeteringen en draagt de provider alle kosten zelf? Ik durf te zeggen: Bij niet een.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
      @fred44nl
      De bandbreedte van de FM kanalen is t.o.v. de TV (HD) kanalen marginaal. Als ik hier ongelijk in heb, graag
      het handhaven van analoge radio kan helaas niet, vooral omdat het frequentie bereik van docsis 3.1 voor upload begint bij 5 MHz en ononderbroken moet doorlopen tot uiteindelijk 400 MHz.
      ook kun je niks veranderen aan de frequenties van up- en downstream, want dan werkt er geen enkel modem meer.
      fred44nl, Ik vraag mij nog steeds af waarom Zeelandnet Docsis 3.1 zo snel wil invoeren. Zo'n kleine provider. Bijvoorbeeld Telenet denkt er nog niet aan en dat is 1 hele grote jongen. Veel meer gebruikers maar 1 voordeel ondanks docsis 3.0, alle apps werken als een speer via tablet en gsm. Afstandprogrammeren van de digicorder, telefoneren via Wifi op je tablet etc. Dat moet zeelandnet maar eerst goed voor elkaar krijgen. En wat denk jij van de kostendie ze moeten maken, dat moet toch ergens vandaan komen. Van wie denk je??????
      Tsja, het hangt van je houding af. Delta is er vroeg mee en je zou het dus ook vooruitstrevend kunnen noemen.
      Je kunt ook het standpunt kiezen dat Delta een soort van verplicht is om je tegemoet te komen. Dat zijn ze overigens niet. En bij welke provider betalen de klanten niet mee aan verbeteringen en draagt de provider alle kosten zelf? Ik durf te zeggen: Bij niet een.
      Scheur jij ze ook dan ook zo van de rol af???? heb even gekeken wat 1 digitale tuner kost, voor een beetje kwaliteit moet je toch behoorlijk wat uitgeven en voor de duidelijkheid heb geen Humax maar 1 CI+. Wil jouw reactie wel eens zien met de volgende tariefsverhoging.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
        @fred44nl
        Scheur ze ook dan ook zo van de rol af???? Wil jouw reactie wel eens zien met de volgende tariefsverhoging.
        Jammer. Ik reageerde serieus en dan deze flauwe reactie. Suc6. :8

Reageer

https://press.telenet.be/telenet-lan...rf-in-brussel#

Reageer

@fred44nl, Ik vraag mij nog steeds af waarom Zeelandnet Docsis 3.1 zo snel wil invoeren. Zo'n kleine provider. Bijvoorbeeld Telenet denkt er nog niet aan en dat is 1 hele grote jongen.
            of de invoering wel zo snel is, weet ik niet.
            Ziggo is er ook mee bezig, alleen weet ik hun stand van zaken niet.

is Telenet ook coax ??
            in mijn herinnering was Telenet een telefoon / koper bedrijf.
            maar misschien heb ik het mis

daarbij komt dat Delta / Zeelandnet concurrentie heeft of krijgt van glasvezel.
            niet op het platte land, maar zeker wel in steden.

Reageer

@fred44nl, Ik vraag mij nog steeds af waarom Zeelandnet Docsis 3.1 zo snel wil invoeren. Zo'n kleine provider. Bijvoorbeeld Telenet denkt er nog niet aan en dat is 1 hele grote jongen.
              of de invoering wel zo snel is, weet ik niet.
              Ziggo is er ook mee bezig, alleen weet ik hun stand van zaken niet.

is Telenet ook coax ??
              in mijn herinnering was Telenet een telefoon / koper bedrijf.
              maar misschien heb ik het mis

daarbij komt dat Delta / Zeelandnet concurrentie heeft of krijgt van glasvezel.
              niet op het platte land, maar zeker wel in steden.
              Daar zeg je wat Fred. Delta rolt zelf mondjesmaat ftth uit in nieuwe woonwijken.
              Maar zeer, zeer weinig omdat ze hun coax natuurlijk nog niet uitgenut hebben.
              KPN (Reggefiber) en de paar andere sleuvengravers laten Zeeland links liggen als het om aanleg glasvezel naar bestaande bouw gaat. Delta heeft helaas juist geen concurrentie te vrezen van glasvezel. (Wel van vdsl)
              Maar (gevaarlijk op dit forum, grinnik) er is ook nog nergens in Zeeland een vraagbundelingsinitiatief geweest (?) om zelfs maar de interesse voor ftth te peilen. Ik zou bijna roepen:: Wie? Waar? Wanneer?

Reageer

De discussie gaat toch weer over de techniek, ik snap ook wel dat je de vooruitgang niet kunt tegenhouden.
                Maar wat mij stoort is het volgende:
                Delta dwingt zijn huidige klanten, die braaf het abonnement betalen, tot extra uitgaven. Hiervoor komt geen enkele compensatie.
                Als ik nu naar de actie's kijk, waarin nieuwe klanten in de watten worden gelegd, met een mega korting op het abonnementsgeld. Het is toch niet zo gek dat Delta hier ook iets gaat doen.

Kom eens op moderator, meng je in de discussie.

Reageer

Delta zal zijn plannen er doorheen drammen, ongeacht wat een groot deel van zijn klanten wil. Arrogantie ten top.
                  Ik heb vorig jaar een nieuwe receiver gekocht, is nu precies 1 jaar oud. Ik woon in een flat, dus een buitenantenne kan ik niet plaatsen. Ben dus aangewezen op een binnenantenne. Hooguit de Nederlandse zenders zijn nog te ontvangen, de buitenlandse zenders kan ik wel vergeten. Dank je wel Delta.

Reageer

De discussie gaat toch weer over de techniek, ik snap ook wel dat je de vooruitgang niet kunt tegenhouden.
                    Maar wat mij stoort is het volgende:
                    Delta dwingt zijn huidige klanten, die braaf het abonnement betalen, tot extra uitgaven. Hiervoor komt geen enkele compensatie.
                    Als ik nu naar de actie's kijk, waarin nieuwe klanten in de watten worden gelegd, met een mega korting op het abonnementsgeld. Het is toch niet zo gek dat Delta hier ook iets gaat doen.

Kom eens op moderator, meng je in de discussie.
                    WillemJ007, dat heb ik ook al gevraagd, maar geen response. Het lijkt wel of ze zich niet mogen bemoeien met deze discussie. Zeelandnet zou misschien wel eens een Poll op hun startpagina zetten. Wie het ermee eens is dat de FM frequentie verwijderd wordt en wie tegen de verwijdering is. Dat is pas democratie en inspraak voor betalende gebruikers.:8 Als de meerderheid voor is so be it.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door johnnym
                      Ik woon in een flat, dus een buitenantenne kan ik niet plaatsen.
                      Een kleine mast (gaspijp) op dak, is geen probleem, mits deze niet meer dan 5m hoger is dan de flat.
                      Je hebt dan geen bouwvergunning nodig, alleen een hinder vergunning, maar dat is een wassen neus.
                      Wanneer iemand zegt dat het niet mag, dan kan je deze wijzen op artikel 10 van het verdrag van Rome (Verdrag van de mensen rechten).....

Reageer

Dat is pas democratie en inspraak voor betalende gebruikers.
                        er is een groot verschil tussen democratie en commercie.

Reageer

Dat is pas democratie en inspraak voor betalende gebruikers.
                          er is een groot verschil tussen democratie en commercie.
                          fred44nl, je meet je met de titel "forum ambassadeur" wel heel grote rechten toe. Als je wil reageren moet je wel mijn hele antwoord meenemen en niet gedeeltes eruit halen. Voor mij ben je niet meer dan een forumgebruiker, net zoveel als ik.
                          Groet medeforumgebruiker Duncan "alleen maar Actief":$ En ik wacht nog steeds op 1 moderator.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                            Oorspronkelijk gepost door johnnym
                            Ik woon in een flat, dus een buitenantenne kan ik niet plaatsen.
                            Een kleine mast (gaspijp) op dak, is geen probleem, mits deze niet meer dan 5m hoger is dan de flat.
                            Je hebt dan geen bouwvergunning nodig, alleen een hinder vergunning, maar dat is een wassen neus.
                            Wanneer iemand zegt dat het niet mag, dan kan je deze wijzen op artikel 10 van het verdrag van Rome (Verdrag van de mensen rechten).....
                            Wat een onzin.
                            Een hijskraan voor uw flat om een een FM antenne te plaatsen en dan een antenne kabel langs de ramen naar uw verdieping.En dan verwijzen naar "mensen rechten" het moet niet zotter worden.

Reageer

Wat een onzin.
                              Een hijskraan voor uw flat om een een FM antenne te plaatsen en dan een antenne kabel langs de ramen naar uw verdieping.En dan verwijzen naar "mensen rechten" het moet niet zotter worden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                                Wat een onzin.
                                rOn, ik was al blij dat we van al die antennes af waren (jaren 60,70 en 80), de kabel was de toekomst.:8 Maar ja, onze CEO M.V. vind dat retro weer in is. Dus Zeeland we zijn weer hip. Overal weer buitenantennes. We zijn stoer, want we durven weer antennes te plaatsen. Zou wel eens willen zien dat in Amsterdam weer overal antennes worden geplaatst. (FM).

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X