Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chrome cast

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chrome cast

    Hoi kan ik nu al chromecast via de android tablet gebruiken ?

  • #2
    Ik bedoel de nieuwe delta tv app via de android samsung tablet naar de tv streamen . Kan dat al want een maand geleden kon dat niet .

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Als ik met m'n smartphone (Nexus 5 met Android 6) in de Chrome browser naar tv.delta.nl ga dan krijg ik een Cast knopje te zien en kan ik de stream probleemloos naar m'n Chromecast doorzetten. Hierbij legt de Chromecast dan een directe verbinding naar de tv.delta.nl stream, en de kwaliteit is vrij goed behoorlijk scherp HD beeld

        Reageer


        • #5
          Ja vreemd , want de ipad van apple kun je nu wel via apple tv streamen , sinds gisteravond zag ik het chromcast logo om te streamen ook op de ipad staan , maar nog niet op android tablet .

          Reageer


          • #6
            Oud topic over deze materie .
            Misschien heb je er nog iets aan..

            Reageer


            • #7
              Er is vandaag een update geweest van de DELTA app. Hier zit ook chromecast ondersteuning bij
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Top!
                Ik hoop dat echter nog meer onvolkomenheden zijn weggepoetst.

                Dat lezen we dan vast wel in Jort's log!

                Reageer


                • #9
                  Ja chromecast werkt op de ipad . Perfekt beeld . Dit heeft als voordeel dat de ipad nu multifunctioneel is ten opzichte van apple tv .

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X