Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD Veronica en Net 5 zenders, niet meer beschikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HD Veronica en Net 5 zenders, niet meer beschikbaar

    Sinds 2 dagen zijn bij mij Veronica en Net5 niet meer in HD beschikbaar.
    Krijg de melding "E16-4 Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement". Ze maken echter wel deel uit van mijn abonnement.
    Wanneer zijn ze weer beschikbaar?

  • #2
    Smartcard al eens voorzichtig met een zacht doekje schoon gepoetst.
    Soms helpt alleen al in en uit je decoder te schuiven.

    Zoniet, laat dan je tv opnieuw zoeken naar de kanalen.
    Zonder de CI+ module in de TV en steek deze pas terug wanneer het zoeken naar de zenders voltooid is.

    Klantenservice U ziet een E-code, foutmelding op uw tv .

    Reageer


    • #3
      Beetje vreemd, ik heb niets gedaan en ineens kan ik ze weer ontvangen.
      Het is dus opgelost!

      Reageer


      • #4
        En vandaag is het wéér zover: wéér geen Veronica en Net5 in HD beschikbaar.
        Het lijkt wel of ik in het weekend geen HD zenders kan ontvangen.
        Ik word er een beetje triest van

        Reageer


        • #5
          @En. En.

          Wil je dit topic eens doorlezen en in ieder geval testen met een rechtstreeks aansluiting van je tv/decoder naar de hoofdaansluiting. Als je internet van ZeelandNet hebt dan hangt daar ook je modem.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

          Reageer


          • #6
            Hoi Caroline, ik heb het topic gelezen maar daar ligt het niet aan. Ik heb sinds een paar maanden een gloednieuwe televisie met gloednieuwe kabel mét Kabel Keur, aangelegd en aangesloten door een erkend monteur. De kabel zit rechtstreeks vanuit mijn tv-aansluiting aangesloten op mijn televisie.
            In mijn beleving kan het daar ook niet aan liggen: een kabel weet natuurlijk niet wanneer het vrijdag is om vervolgens vanaf die dag twee specifieke zenders niet meer in HD weer te geven.
            Ben benieuwd of het morgenavond spontaan weer is opgelost want dan is het mij duidelijk dat ik gedurende het weekend die 2 zenders niet in HD kan ontvangen.

            Reageer


            • #7
              Hoi En. En.,

              Hoe is het de rest van het weekend verlopen? Kon je de zenders gewoon kijken of kreeg je weer de E16-4 melding?

              Reageer


              • #8
                Hoi Sheena, nee niet gelukt, ik kan ze nog steeds niet in HD ontvangen. Ik kan die zenders wel analoog kijken.
                Ik heb trouwens dit weekend geen E16-4 melding meer maar alleen een melding in grote letters: "Service niet beschikbaar" (dus zonder de E16-4 melding in beeld).

                Reageer


                • #9
                  Kun je mij in een privébericht je smartcardnummer sturen of je klant- en adresgegevens?

                  Reageer


                  • #10
                    Installeer eens opnieuw. Zie instructievideo .

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi, ik heb sinds een paar dagen exact hetzelfde probleem. Bij beide HD zenders: CI+ Module Foutmelding: E16-4 Deze zender maakt geen deel uit van uw abonnement.

                      Reageer


                      • #12
                        Enkele jaren geleden kon ik (zonder abonnement op het pluspakket) via één van de drie smartcards die ik toen had, maandenlang de zender History bekijken.
                        Kan dit misschien ook andersom werken, zodat een enkele zender die wel in je pakket zit, toch niet bekeken kan worden...?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Enkele jaren geleden kon ik (zonder abonnement op het pluspakket) via één van de drie smartcards die ik toen had, maandenlang de zender History bekijken.
                          Kan dit misschien ook andersom werken, zodat een enkele zender die wel in je pakket zit, toch niet bekeken kan worden...?
                          Dat zou niet het geval moeten zijn :? maar zeg nooit nooit. Ik ben er in ieder geval achter de schermen al mee bezig geweest, ik hoop dat dit de problemen verhelpt

                          Reageer


                          • #14
                            Bij mij doen de zenders het weer in HD sinds dinsdag eind van de middag.

                            Reageer


                            • #15
                              Bij mij deden ze het inderdaad ook, maar nu niet meer. Zwart beeld en melding service niet beschikbaar. En bij jou? En heb jij toevallig ook een Samsung tv met ingebouwde CI+ module?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X