Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

10 gbps coax internet.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 10 gbps coax internet.

    Heb wat dingen gelezen over het coax internet.
    Er was ook te lezen dat je tot 10 gbps uit een coax aansluiting kan halen.
    Heb er ook een stukje over gezien op youtube

    https://www.youtube.com/watch?v=vdue...=VodafoneZiggo


    Mijn vraag is waarom delta daar ook mee bezig is omdat te testen?
    Laatst bewerkt door onbekend__; 28 Feb 2023, 13:10.

  • #2
    Ik denk van wel. Delta Netwerk benut zijn coax netwerken uitmuntend.
    Ze geven ook alle zenders die maar in HD beschikbaar zijn door in HD op de coaxkabel bij Delta en Caiway.

    Uche..

    Dus die 10 Gbit/s op de coaxkabel zal ook wel gaan knallen!!

    Hatsjoe..

    Reageer


    • #3
      Ik denk niet dat Delta nog over zal stappen op Docsis 4.0

      Ze zetten immers hard in op glasvezel dus lijkt me sterk dat ze op twee paarden gaan wedden.

      Het opwaarderen van DOCSIS 3.1 naar DOCSIS 4 kost per aansluiting rond de 150 euro.
      Laatst bewerkt door driepinter; 28 Feb 2023, 17:20.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ik denk niet dat Delta nog over zal stappen op Docsis 4.0


        Ze zetten immers hard in op glasvezel dus lijkt me sterk dat ze op twee paarden gaan wedden.
        Ook niet wanneer ze coax zouden willen verkopen? Ik blijf dat een scenario vinden dat zeer plausibel is.
        Tenzij Ziggo de glasvezelmarkt op gaat, krijgt Ziggo er in dat geval een mooi aantal aansluitingen bij.
        Dus het onderhouden van het netwerk om het door te kunnen verkopen is in mijn ogen beter dan het laten verpieteren en er niets meer voor vangen.
        Vroeg of laat komt Ziggo toch voor die aansluitingen aankloppen. En investeerders vangen dan liever geld (zeker nu DOCSIS3.1 er wel is en geld heeft gekost). Dat geldt niet alleen voor Zeeland, maar ook voor de Caiwaygebieden.
        Wat moet Caiway en Delta in the end nog met die paar coaxaansluitingen, los van Ziggo definitief buiten de deur houden.
        Dat laatste zou een bekrompen monopoliementaliteit zijn die in de huidige glasvezelmarkt ook niet meer op gaat.

        Klapstoel aan jou de vraag om de situatie te beschrijven bij Ziggo waar je zelf zit.
        Hoeveel HD zenders heeft Ziggo meer op de COAX tov Delta? Geeft Ziggo alle HD zenders die beschikbaar zijn door?
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Feb 2023, 15:28.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ook niet wanneer ze coax zouden willen verkopen? Ik blijf dat een scenario vinden dat zeer plausibel is.
          Tenzij Ziggo de glasvezelmarkt op gaat, krijgt Ziggo er in dat geval een mooi aantal aansluitingen bij.
          Dus het onderhouden van het netwerk om het door te kunnen verkopen is in mijn ogen beter dan het laten verpieteren en er niets meer voor vangen.
          Vroeg of laat komt Ziggo toch voor die aansluitingen aankloppen. En investeerders vangen dan liever geld (zeker nu DOCSIS3.1 er wel is en geld heeft gekost). Dat geldt niet alleen voor Zeeland, maar ook voor de Caiwaygebieden.
          Wat moet Caiway en Delta in the end nog met die paar coaxaansluitingen, los van Ziggo definitief buiten de deur houden.
          Dat laatste zou een bekrompen monopoliementaliteit zijn.....
          De speculaties zijn weer niet van de lucht...
          Het gaat nog jaren duren voordat coax vervangen is door glasvezel....áls het al zo ver komt bij Delta.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            De speculaties zijn weer niet van de lucht...
            Hij kan het speculeren nu eenmaal niet laten. Je aan de feiten houten is heel erg moeilijk blijkbaar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              De speculaties zijn weer niet van de lucht...
              Het gaat nog jaren duren voordat coax vervangen is door glasvezel....áls het al zo ver komt bij Delta.
              Heb je naar het filmpje gekeken of he zit je wel een beetje te zwamen

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                Hij kan het speculeren nu eenmaal niet laten. Je aan de feiten houten is heel erg moeilijk blijkbaar.
                Eenzijdig, was de opmerking van Drieprinter niet net zo speculatief?
                Wat had heb je zelf toe te voegen aan dit topic? Of kom je alleen langs om het over mij te hebben?

                Reageer


                • #9
                  Weet je wat kost een glasvezel aansluiting en een coax aansluiting driepinter ?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                    Weet je wat kost een glasvezel aansluiting en een coax aansluiting driepinter ?
                    Glasvezel aansluiting kost iets van 600 euro

                    Wat het kost kun je misschien zelf opvragen bij Circet

                    CIRCET neemt vanaf september aanvraag coax- of glasvezelaansluiting over van DNWG - Nieuws - DNWG

                    Reageer


                    • #11
                      Hoe het niet te vragen want ik blijf op de coax

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X