Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

printer draadloos installeren

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • printer draadloos installeren

    Ik heb een Epson XP2100 home Expression en deze is bedraad geïnstalleerd zoals het hoort. Echter ik wil hem du draadloos via de wifi installeren. Echter als ik het doe wia de instructies dan vind de computer de printer niet.

    Inmiddels ben ik aangesloten op de glasvezel en ik dacht dan lukt het wel maar ook met het nieuwe modem kom ik geen stap verder.
    Check network connection gedaan en:
    Wireless Network Name (ssid) unchecked
    Communication mode unchecked
    Security mode Check unchecked
    Mac Address Filtering check unchecked
    Security key / password check unchecked
    IP Addres checkunchecked
    Detailed IP Setuo check unchecked


    Printer name EPSON2E3549
    Printer model XP-2100 series
    IP Addres 0.0.0.0.
    Subnet mask 255.255.255.0
    Default Gataway
    Mac Addres 50:57:9C:2E:35:49

    Wat gaat er mis?

  • #2
    Epson Setup Navi


    Met de WPS knop dus op de zijkant van het glasvezelmodem.

    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 12 Sep 2021, 17:05.

    Reageer


    • #3
      Oke dan moet ik het van de muur halen want het modem zit compleet ingebouwd

      Reageer


      • #4
        Oke ik heb met een naald in het gaatje de wps ingedrukt, toen de wifi knop op de printer. toen op mijn mobiel alles ingesteld. nu staat er de naam van mijn wifi verbinding met daaronder verbonden zonder internet. de rest klopt allemaal. beide wifi lampjes knipperen op de printer.

        Reageer


        • #5
          Mooi zo, dan moet nu de computer hem ook weten te vinden.

          Het printen vanaf je mobiele telefoon zou nu al moeten werken.

          Je zou het eventueel kunnen controleren dmv het afdrukken van een netwerkverbindigsrapport.
          Laatst bewerkt door driepinter; 13 Sep 2021, 07:35.

          Reageer


          • #6
            oh printer is nog steeds niet verbonden wifi direct staat aan op de telefoon en in de app van epson. mijn telefoon krijgt geen verbinding met het modem al sta ik er vlak voor. Dat klopt want de monteur heeft dat uitgeschakeld omdat ik Deco shields heb. maar als ik daar bij sta pakt hij ook niet

            Reageer


            • #7
              Je moet juist GEEN Wifi Direct gebruiken op je mobiele telefoon, want de printer moet te voorschijn komen in je normale Wifi netwerk van het glasvezelmodem.

              De printer moet gewoon een ip-adres van de Genexsis 7840 krijgen (AP mode).


              What’s the difference between Access Point mode and Router mode on the Deco? | TP-Link Nederland

              Het is dus zaak dat je de printer ziet in de Epson iPrint app op je telefoon.
              Laatst bewerkt door driepinter; 13 Sep 2021, 10:21.

              Reageer


              • #8
                Ik heb een ET-2750 en heb deze geinstaleerd eerst via wifi en daarna pas bekabeld aangesloten aan de computer misschien is het zo als je de usb kabel losmaakt van de printer dat het wel lukt. zomaar een idee

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X