Kies een nieuwsbron
ANP Nieuws
Zeeuws
Landelijk
Even geduld aub
Bezig met ophalen gegevens
Voorpaginanieuws
Prikbord
Stel je voor: je zit tot aan je wenkbrauwen in het rood, de deurwaarder plant z'n bureaustoel al vast bij de voordeur en tóch besluit je breed glimlachend om de badkamer met bladgoud te betegelen. Dat is ongeveer de financiële logica in Vlissingen, de gemeente die al tien jaar het vrolijke vaandel 'Artikel 12' mag dragen: officieel failliet, maar wel met pinpasjes blijven meppen.
Motorrijder ten val bij Bruinisse
BRUINISSE - Een motorrijder is vanavond gewond geraakt bij een valpartij langs de N59 bij Bruinisse. De hulpdiensten werden ingezet.
Union heeft de terugkeer in de hoogste klasse van het Belgische voetbal in 2021 na vier seizoenen bekroond met de titel. De ploeg uit de Brusselse deelgemeente Vorst won met 3-1 van AA Gent en hoefde daarom niet meer te letten op het resultaat van concurrent Club Brugge.
Spaanse gravelkampioen Nadal voelt zich een Fransman in Parijs
PARIJS (ANP) - Rafael Nadal (38) voelt zich op zijn geliefde Roland Garros geliefd en geëerd alsof hij een Fransman was. De veertienvoudig kampioen van het toernooi van Parijs heeft er geen woorden voor dat de organisatie zijn voetafdruk vereeuwigt op de baan die hem zoveel succes bracht. "Het was een onvergetelijke hommage. Iedereen die me een beetje kent weet dat ik er niet zoveel van hou om zo in de schijnwerpers te staan. Maar voor een verlegen jongen zoals ik was het perfect", zei Nadal tijdens een persconferentie.
De stelling
Vaccinatie tegen gordelroos wordt gratis voor 60-plussers Lees meer
Vacatures
-
1.
LOGISTIEK MEDEWERKER BINNENDIENST / BUITENDIENST M/V!
Ademar b.v. Oost-Souburg -
2.
Hulpmonteur / Magazijnbeheerder
N.V. EPZ Borssele -
3.
Schoonmaker (M/V)
Mariteam Shipyard BV Sint Annaland -
4.
Commercieel Medewerker & Opleidingsplanner (20 – 32 uur)
Rovae_opl Goes -
5.
winkelmedewerker,monteur
Roose Tweewielers vof Vlissingen -
6.
LOGISTIEK MEDEWERKER BINNENDIENST / BUITENDIENST M/V!
Ademar b.v. Oost-Souburg -
7.
Verkoop- & Magazijnmedewerker (32-40 uur) bij Dparts
Dparts BV Terneuzen -
8.
Algemeen Medewerker (m/v)
Mariteam Shipyard BV Sint Annaland