Oorspronkelijk gepost door Merel
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
storing na storing
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk berichtWij hebben hetzelfde probleem. Zitten ook vlakbij de router en halen maar de halve snelheid met een beetje geluk. We zijn er inmiddels achter dat de buren 3 routers en 6 versterkers hebben...Ze drukken ons weg. Ik vraag me af of dat zomaar kan. We zien dat hun signaal sterker is bij ons dan ons eigen signaal, ook al zitten we op andere kanalen. Er werd tegen ons gezegd dat we een versterker moesten kopen maar tegen die zendapparatuur van hiernaast kan je niet tegenop. Wij hebben de cisco ( de oude met 40 als laatste cijfers) . Internet vliegt er hier gemiddeld 3 keer per dag uit. Soms voor langere tijd. Het is dat we geen keuze hebben anders hadden we geen zeelandnet meer.
Dat is veel stabieler dan Wifi namelijk. Ik heb pas een buurvrouw geholpen die ook een soortgelijk probleem had, nu met een kabel is alles stabiel.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Merel Bekijk berichtInmiddels contact gehad met Delta en er komt een nieuwe router; hij was inderdaad verouderd. Ik ben benieuwd hoe het daarna is. Hopelijk is ons probleem dan opgelost.
https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...dem#post189986Laatst bewerkt door Guest01; 24 Jan 2021, 06:36.
Reageer
-
wat fijn dat u hier reageert beste moderator.
Waarom niet op mij??
Waarom reageert Zeelandnet nu ook niet meer per mail??!
Denkt men soms dat ik voor de lol contact opneem??
In dat geval zal ik mijn maatregelen moeten nemen.
Ik heb trouwens ook de EPC3940Laatst bewerkt door spectrum; 24 Jan 2021, 11:57.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtwat fijn dat u hier reageert beste moderator.
Waarom niet op mij??
Waarom reageert Zeelandnet nu ook niet meer per mail??!
Denkt men soms dat ik voor de lol contact opneem??
In dat geval zal ik mijn maatregelen moeten nemen.
Ik heb trouwens ook de EPC3940
gewoon de stroom een minuut eraf en dan de PC opnieuw opstarten? helpt vaak om weer de boel op gang te krijgen.
Klantenservice is tot 21.00 uur geopend en te bereiken via het telefoonnummer 0118 - 22 55 75. De verantwoordelijke afdeling die de storingen beheert, monitort 24/7 op wijkstoringen.
.
Reageer
-
Tja, dat heb ik dus als eerste gedaan. Ik kreeg toen het ' advies' om een powerliner aan te schaffen en werd me een coaxkabel toegestuurd. Tevens werd nog geprobeerd mij een duur mobiel abonnement aan te smeren. Resetten heb ik ook gedaan zonder resultaat.
Per mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
Rest mij niets anders dan de autoriteiten te benaderen en wellicht kan de rechtsbijstand ook iets voor mij betekenen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtTja, dat heb ik dus als eerste gedaan. Ik kreeg toen het ' advies' om een powerliner aan te schaffen en werd me een coaxkabel toegestuurd. Tevens werd nog geprobeerd mij een duur mobiel abonnement aan te smeren. Resetten heb ik ook gedaan zonder resultaat.
Per mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
Rest mij niets anders dan de autoriteiten te benaderen en wellicht kan de rechtsbijstand ook iets voor mij betekenen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtPer mail volgt geen reactie meer en de moderator hier vindt het onnodig om hier op mijn te reageren.
Men gaat er dus vanuit dat ik voor de gein de storingen meld en het niet serieus neemt.
Reageer
-
Beste Tim,
Nou je negeerde me aardig anders...
Lees nog eens terug om de adviezen van die klantenservice te beoordelen.
Echter, nu we een maand verder zijn...
Na een aantal mails waarin duidelijk was dat er niets aan is gedaan en men vervolgens helemaal geen reactie meer gaf zonder opgave van redenen. Werd het eindelijk duidelijk dat dit niet wordt geduld.
Eindelijk een maand na de meldingen alsnog een reactie dat volgende week een monteur komt kijken.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtEindelijk een maand na de meldingen alsnog een reactie dat volgende week een monteur komt kijken.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Vanmorgen is de monteur geweest. De aansluiting is vernieuwd. De kabel was bij aansluiting niet gestript wat volgens hem vrijwel zeker de oorzaak was.
Hopelijk is de ellende nu voorbij.
Ik vind het nogmaals betreurenswaardig dat je zoveel druk moet uitoefenen voordat je bij Zeelandnet serieus wordt genomen. Dit heeft ruim een maand geduurd en verdient bepaald geen pluim voor deze handelswijze.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtVanmorgen is de monteur geweest. De aansluiting is vernieuwd. De kabel was bij aansluiting niet gestript wat volgens hem vrijwel zeker de oorzaak was.
Hopelijk is de ellende nu voorbij.
Ik vind het nogmaals betreurenswaardig dat je zoveel druk moet uitoefenen voordat je bij Zeelandnet serieus wordt genomen. Dit heeft ruim een maand geduurd en verdient bepaald geen pluim voor deze handelswijze.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk berichtHopelijk is de ellende nu voorbij
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer