Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
- 1 Like
Reageer
-
Hier ook 50 download erbij, upload nog niks.
Volgens de monteur die hier van de week was zit er een slechte las in de kabel op elf meter van het aansluitpunt wat doorgegeven is maar het vreemde is dat hij zei dat er echt geen nieuwe apparatuur in de wijk geplaatst gaat worden want dat was allemaal al gedaan en had volgens hem niets met de lage uploadsnelheid te maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
realisme ??
dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?
Reageer
-
Ixxie
Net als ieder bedrijf in Nederland heeft Delta ook een gebrek aan resources. Delta kan het wel onder Corona wegwuiven, maar daar geloof ik persoonlijk niet veel van.
Heel de transitie gaat dus meer tijd kosten, dan men doet geloven en daar kun je jezelf bij neerleggen of tegen in drammen. Denk niet dat het veel gaat helpen en het komt dit forum in het geheel niet ten goede. Dit zou een forum moeten zijn met help/self service topics voor en door klanten van Delta!
Daarbij moet Delta hun marketing afdeling een beetje in toom houden, daar ben ik het volledig met je eens. Beloftes moet je normaal gezien nakomen.
- 1 Like
Reageer
-
PrackeR Dat het meer tijd gaat kosten om de zaken geregeld te krijgen is wel duidelijk, daar duidelijkheid over geven zou wel zo netjes en eerlijk zijn van Delta.
Maar ik ben niet van plan me daar zonder meer bij neer te leggen en te zwijgen, al besef ik ook wel dat het weinig resultaat zal hebben.
Delta zou om te beginnen eens met excuses kunnen komen en een compensatie. Maar nee, over enkele dagen gaat er wel gewoon een prijsverhoging doorgevoerd worden...
Reageer
-
Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.
"Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."
Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtTerwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.
"Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."
Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk berichtIk ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtEr zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen. Alle klanten hebben namelijk daar recht op. Juiste modem of niet?
Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Of laten controleren door Delta zelf. Ze hebben toch alle gegevens wat jij in huis hebt en welke werkzaamheden in jouw buurt al uitgevoerd zijn.
Dus Delta: doe je best. En gezien de vele reacties in het Forum wordt een speedtest niet of amper gebruikt en wat schiet je ermee op met die kennis? En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
Ik zou het ook niet weten. 't Liefst een modem wat nog uitgevonden moet worden, niet meer afhankelijk zijn van het welles-nietes van de snelheden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk berichtEn ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
Ik weiger zelf aan de bel te trekken.
Dat is de taak van Delta Fiber.
Die heeft alles in beeld, maar steekt zijn kop in het zand, want alle klanten die een nader modem m oeten hebben loopt natuurlijk in de papieren.
En een beetje provider had DAT kunnen weten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtInderdaad en daar is het wachten nu op.
het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit
dus vraag ik om de 4 of 6 weken wanneer het nu opgelost gaat worden.
niet dat het veel helpt, en dat is dan weer jammer.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer