Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Roof

    Gefelicitaart !!!

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
      Tadaaaa
      Dat ziet er zeker goed uit!

      Reageer


      • #48
        Hier ook 50 download erbij, upload nog niks.
        Volgens de monteur die hier van de week was zit er een slechte las in de kabel op elf meter van het aansluitpunt wat doorgegeven is maar het vreemde is dat hij zei dat er echt geen nieuwe apparatuur in de wijk geplaatst gaat worden want dat was allemaal al gedaan en had volgens hem niets met de lage uploadsnelheid te maken.


        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-06-26 om 19.27.05.png
Bekeken: 382
Grootte: 41,1 Kb
ID: 184772

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          realisme ??
          dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen
          Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht

            Er zijn hier forumbezoekers die in Drammenland wonen. Ik weet niet waar je beter kan wonen in Dromeland of Drammenland?
            Als Delta de zaken op orde heeft/maakt hoeft er niet "gedramd" te worden.....

            Reageer


            • #51
              Ixxie
              Net als ieder bedrijf in Nederland heeft Delta ook een gebrek aan resources. Delta kan het wel onder Corona wegwuiven, maar daar geloof ik persoonlijk niet veel van.
              Heel de transitie gaat dus meer tijd kosten, dan men doet geloven en daar kun je jezelf bij neerleggen of tegen in drammen. Denk niet dat het veel gaat helpen en het komt dit forum in het geheel niet ten goede. Dit zou een forum moeten zijn met help/self service topics voor en door klanten van Delta!

              Daarbij moet Delta hun marketing afdeling een beetje in toom houden, daar ben ik het volledig met je eens. Beloftes moet je normaal gezien nakomen.

              Reageer


              • #52
                PrackeR Dat het meer tijd gaat kosten om de zaken geregeld te krijgen is wel duidelijk, daar duidelijkheid over geven zou wel zo netjes en eerlijk zijn van Delta.

                Maar ik ben niet van plan me daar zonder meer bij neer te leggen en te zwijgen, al besef ik ook wel dat het weinig resultaat zal hebben.
                Delta zou om te beginnen eens met excuses kunnen komen en een compensatie. Maar nee, over enkele dagen gaat er wel gewoon een prijsverhoging doorgevoerd worden...

                Reageer


                • #53
                  Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.

                  "Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
                  Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
                  Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."

                  Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
                    Terwijl ik bovenstaande schrijf komt er een mail binnen van de klantenservice van Delta.

                    "Na verder dit allemaal te hebben onderzocht kwam ik tot de conclusie dat er nog geen wijzigen zijn gedaan in de wijkkast waarmee je verbonden bent.
                    Hierdoor kun je nog niet de gewenste upload snelheid halen van 100Mbit.
                    Helaas kan ik niet zien wanneer deze werkzaamheden worden uitgevoerd. Maar ik ga er vanuit dat dit allemaal snel plaats gaat vinden."

                    Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
                    Een mailtje van de klantenservice...op zondag....volgens mij is dat een primeur!

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
                      Ik ben benieuwd wat "snel" is, maar aangezien er nu nog niet bekend is wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
                      ...kun je nog lekker blijven "drammen"
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #56
                        Tien jaar geleden werden de snelheden ook verhoogd ik ging van 10/2 naar 20/2!

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                          Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen. Alle klanten hebben namelijk daar recht op. Juiste modem of niet?
                          Dit is toch heel makkelijk te controleren.
                          Eigenhandig controleren via de speedtest = te laag uploadsnelheid, ondanks eventuele werkzaamheden ! en dan ? aan de bel trekken bij Delta ??

                          Of laten controleren door Delta zelf. Ze hebben toch alle gegevens wat jij in huis hebt en welke werkzaamheden in jouw buurt al uitgevoerd zijn.

                          Dus Delta: doe je best. En gezien de vele reacties in het Forum wordt een speedtest niet of amper gebruikt en wat schiet je ermee op met die kennis? En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.

                          Ik zou het ook niet weten. 't Liefst een modem wat nog uitgevonden moet worden, niet meer afhankelijk zijn van het welles-nietes van de snelheden.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                            En ook dat het veelal aan de klanten over gelaten wordt een nieuw modem aan te vragen. Dit is een taak van Delta zelf.
                            Inderdaad en daar is het wachten nu op.

                            Ik weiger zelf aan de bel te trekken.
                            Dat is de taak van Delta Fiber.
                            Die heeft alles in beeld, maar steekt zijn kop in het zand, want alle klanten die een nader modem m oeten hebben loopt natuurlijk in de papieren.

                            En een beetje provider had DAT kunnen weten.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Inderdaad en daar is het wachten nu op.


                              het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
                              dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit

                              dus vraag ik om de 4 of 6 weken wanneer het nu opgelost gaat worden.
                              niet dat het veel helpt, en dat is dan weer jammer.

                              Reageer


                              • #60
                                Zojuist speedtest gedaan. Verbinding via Wifi.
                                Modem is Cisco EPC3940.

                                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 553E45DC-AD97-4047-A140-D498B51D7994.png
Bekeken: 364
Grootte: 20,4 Kb
ID: 184847

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X