In Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Modems vervangen ivm snelheid
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk berichtKan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtIn Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.
Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk berichtAndere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl. Dan zoek ik je gegevens er even bij en kijk ik voor je na of een modemwissel mogelijk is.
Beste lezer,
Het e-mail adres wat u heeft geprobeerd te bereiken betreft een verouderd e-mail adres en wordt niet meer gelezen.
E-mails bestemd voor DELTA Fiber kunt u voortaan richten aan forumbeheer@deltafibernederland.nl
Deze mail zal niet automatisch worden doorgestuurd.
Met vriendelijke groet,
Ludolf Rasterhoff
Commercieel directeur
Ga vooral zo door.
En het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.Laatst bewerkt door Evil; 15 Aug 2020, 19:39.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk berichtEn het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtKnettergek vind ik dat ja. Het zijn altijd dezelfde mensen die het zeuren/drammen etc niet kunnen laten.
Het overgrote deel van de Delta/Zeeland klanten zijn dik tevreden met wat ze bieden.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Dus omdat het overgrote deel van de Delta/Zeelandnet-klanten tevreden is mogen de klanten die niet tevreden zijn niet klagen?
Wanneer zaken niet naar tevredenheid zijn is het dus wenselijk om dit aan te kaarten, zodat hier wat aan gedaan kan worden. Daar is dit forum een uitermate geschikt platform voor bij algemene zaken. Daarnaast kunnen individuele issues en problemen in vele gevallen via de helpdesk/klantenservice worden verholpen of uitgevogeld.
Het kan dus allerminst kwaad om op het forum mindere ervaringen te delen, evenals het delen van positieve noot of situatie geen probleem moet zijn.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
Handig,zo'n email adres,wat nu niet meer bruikbaar is hier posten,was vast niet te voorzien dat dit gewijzigd zou worden in forumbeheer@deltafibernederland.nl
Ook niet automatisch doorsturen,want 2020.Wederom prima service en alles voor de klant en kennis en kunde van onze geliefde provider straalt er weer vanaf.
Ga vooral zo door.
En het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
Nee, dat is duidelijk. Ik wilde alleen aangeven dat het voorbij komen in de planning niet wil zeggen dat daarna gelijk de nieuwe snelheiden behaald worden. Dat scheelt misschien weer wat vragen richting jullie.
Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.
Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk berichtEr zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.
Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
Dat vind ik niet juist.
Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.
Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.
Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
Nog steeds geen uitrol van nieuwe modems door Delta Fiber te bespeuren in de wijken die er klaar voor zijn, tenzij je er zelf achter aan gaat.
En dat is nogmaals niet de taak van de klant.
Gezien het "afdwalen van het onderwerp en gehakketak" verzoek ik een Moderator deze topic te sluiten.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
Hiermee ben ik op 16 juni deze topic begonnen.
Nog steeds geen uitrol van nieuwe modems door Delta Fiber te bespeuren in de wijken die er klaar voor zijn, tenzij je er zelf achter aan gaat.
En dat is nogmaals niet de taak van de klant.
Gezien het "afdwalen van het onderwerp en gehakketak" verzoek ik een Moderator deze topic te sluiten.
Wanneer je als klant contact opneemt over het modem en hierbij blijkt dat het modem niet (meer) geschikt is of voldoet, kan er door de medewerker van de klantenservice een verzoek worden ingediend om het modem te laten omwisselen door een installatiemonteur. Ook hierbij is men afhankelijk van de planning en capaciteit.
Dat het niet de taak van de klant is om zelf zijn modem te laten wisselen ben ik met je eens, wegens capaciteit en benodigde werkzaamheden is het direct uitrollen van een modemwissel echter logistiek onmogelijk. Daar komen de batches weer om de hoek kijken.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer