Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #76
    In Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.

    Reageer


    • #77
      Kan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?

      Reageer


      • #78
        Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
        Kan iemand mij vertellen of de nieuw te plaatsen modems (Seagecom?) een ruimer WIFI-bereik hebben dan de huidige Sisco EPC3940?
        Nee niet perse beter of slechter, je gaat pas echt vooruit als je eigen Access Points Of mesh systemen gaat neerzetten. Ook kan je natuurlijk altijd een oudere route (mits deze Access Points modus ondersteund) aansluiten.

        Reageer


        • #79
          Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
          In Oud - Vossemeer zijn de werkzaamheden voor het next generation netwerk nog niet afgerond. Op dit moment heb ik hiervoor nog geen einddatum.
          Nee, dat is duidelijk. Ik wilde alleen aangeven dat het voorbij komen in de planning niet wil zeggen dat daarna gelijk de nieuwe snelheiden behaald worden. Dat scheelt misschien weer wat vragen richting jullie.

          Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.

          Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?

          Reageer


          • #80
            Ben wel benieuwd hoe ze dit nu doen bij nieuwe abonnementen, zegt men dan gewoon ook :
            helaas maar uw wijk is nog niet aangepast ?

            Reageer


            • #81
              Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht
              Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
              Dat doet Delta ook, je kunt op de site een postcodecheck doen. Alleen geven ze daar dan weer niet de juiste informatie......

              Reageer


              • #82
                En als de wijk er al voor klaar is, neemt Delta Fiber ZELF nog niet het initiatief om de vereiste modems te plaatsen.
                Is voor Delta Fiber toch heel makkelijk te zien bij welke adressen dat noodzakelijk is.

                Reageer


                • #83
                  Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                  Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan zoek ik je gegevens er even bij en kijk ik voor je na of een modemwissel mogelijk is.
                  Handig,zo'n email adres,wat nu niet meer bruikbaar is hier posten,was vast niet te voorzien dat dit gewijzigd zou worden in [email protected]

                  Beste lezer,

                  Het e-mail adres wat u heeft geprobeerd te bereiken betreft een verouderd e-mail adres en wordt niet meer gelezen.
                  E-mails bestemd voor DELTA Fiber kunt u voortaan richten aan [email protected]

                  Deze mail zal niet automatisch worden doorgestuurd.
                  Met vriendelijke groet,

                  Ludolf Rasterhoff
                  Commercieel directeur
                  Ook niet automatisch doorsturen,want 2020.Wederom prima service en alles voor de klant en kennis en kunde van onze geliefde provider straalt er weer vanaf.
                  Ga vooral zo door.

                  En het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.
                  Laatst bewerkt door Evil; 15 Aug 2020, 19:39.

                  Reageer


                  • #84
                    Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
                    En het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #85
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                      Knettergek vind ik dat ja. Het zijn altijd dezelfde mensen die het zeuren/drammen etc niet kunnen laten.
                      Het overgrote deel van de Delta/Zeeland klanten zijn dik tevreden met wat ze bieden.
                      Dus omdat het overgrote deel van de Delta/Zeelandnet-klanten tevreden is mogen de klanten die niet tevreden zijn niet klagen?

                      Reageer


                      • #86
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                        Dus omdat het overgrote deel van de Delta/Zeelandnet-klanten tevreden is mogen de klanten die niet tevreden zijn niet klagen?
                        Het uiten van ongenoegen lijkt mij juist een goede zet, DELTA streeft namelijk naar het leveren van diensten aan tevreden klanten.
                        Wanneer zaken niet naar tevredenheid zijn is het dus wenselijk om dit aan te kaarten, zodat hier wat aan gedaan kan worden. Daar is dit forum een uitermate geschikt platform voor bij algemene zaken. Daarnaast kunnen individuele issues en problemen in vele gevallen via de helpdesk/klantenservice worden verholpen of uitgevogeld.

                        Het kan dus allerminst kwaad om op het forum mindere ervaringen te delen, evenals het delen van positieve noot of situatie geen probleem moet zijn.

                        Reageer


                        • #87
                          Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht

                          Handig,zo'n email adres,wat nu niet meer bruikbaar is hier posten,was vast niet te voorzien dat dit gewijzigd zou worden in [email protected]



                          Ook niet automatisch doorsturen,want 2020.Wederom prima service en alles voor de klant en kennis en kunde van onze geliefde provider straalt er weer vanaf.
                          Ga vooral zo door.

                          En het gek vinden dat men hier gaat zeuren en drammen.
                          Hi Evil, erg vervelend dat er tot op heden is gecommuniceerd over het e-mailadres forumbeheer@zeelandnet.nl. Ik ga navragen hoe dit zit en per wanneer dit is aangepast, zodat in toekomstige berichtgeving direct naar [email protected] verwezen kan worden. Excuses voor het ongemak.

                          Reageer


                          • #88
                            Oorspronkelijk gepost door womago Bekijk bericht

                            Nee, dat is duidelijk. Ik wilde alleen aangeven dat het voorbij komen in de planning niet wil zeggen dat daarna gelijk de nieuwe snelheiden behaald worden. Dat scheelt misschien weer wat vragen richting jullie.

                            Uiteindelijk zegt de planning niets m.b.t. het beschikbaar komen van de nieuwe snelheid, Het is gewoon wachten tot het moment dat de nieuwe snelheid beschikbaar komt.

                            Ik vind het overigens wel slecht dat er op de website snelheden gecommuniceerd worden die delta niet kan leveren. Andere providers voorzien in een postcode check waarmee toekomstige klanten kunnen zien wat de mogelijke snelheid op hun adres gaat worden. Is dat ook niet iets voor Delta om te implementeren?
                            Hi womago , welke snelheden bedoel je precies van de website? Wat betreft COAX aansluitingen wordt door DELTA een snelheid van >90% gegarandeerd bij een rechtstreeks bekabelde verbinding op het modem van DELTA. Wanneer er op het aansluitadres een COAX aansluiting aanwezig is kan op het adres iedere snelheid uit het Flexpakket worden geleverd tot 1gbps. Wat betreft de upload zijn de snelheden, helaas, nog afhankelijk van de vorderingen van de Next Generation Werkzaamheden.

                            Reageer


                            • #89
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
                              De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
                              Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.

                              Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
                              Dat vind ik niet juist.
                              Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
                              Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.

                              Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.

                              Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
                              Hiermee ben ik op 16 juni deze topic begonnen.

                              Nog steeds geen uitrol van nieuwe modems door Delta Fiber te bespeuren in de wijken die er klaar voor zijn, tenzij je er zelf achter aan gaat.
                              En dat is nogmaals niet de taak van de klant.

                              Gezien het "afdwalen van het onderwerp en gehakketak" verzoek ik een Moderator deze topic te sluiten.

                              Reageer


                              • #90
                                Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                                Hiermee ben ik op 16 juni deze topic begonnen.

                                Nog steeds geen uitrol van nieuwe modems door Delta Fiber te bespeuren in de wijken die er klaar voor zijn, tenzij je er zelf achter aan gaat.
                                En dat is nogmaals niet de taak van de klant.

                                Gezien het "afdwalen van het onderwerp en gehakketak" verzoek ik een Moderator deze topic te sluiten.
                                Hi Ptrol , DELTA levert nieuwe modems op in batches. Dit wordt inderdaad gedaan aan de hand van gegevens over wijken/postcodes waarin de snelheden behaald kunnen worden. Omdat dit in batches gebeurt kan het zo zijn dat dit langer duurt. Helaas kan dit niet worden versneld omdat dit ook afhankelijk is van de capaciteit bij de afdeling planning/installatie.

                                Wanneer je als klant contact opneemt over het modem en hierbij blijkt dat het modem niet (meer) geschikt is of voldoet, kan er door de medewerker van de klantenservice een verzoek worden ingediend om het modem te laten omwisselen door een installatiemonteur. Ook hierbij is men afhankelijk van de planning en capaciteit.

                                Dat het niet de taak van de klant is om zelf zijn modem te laten wisselen ben ik met je eens, wegens capaciteit en benodigde werkzaamheden is het direct uitrollen van een modemwissel echter logistiek onmogelijk. Daar komen de batches weer om de hoek kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X