Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door Jeep Bekijk bericht
    Zojuist speedtest gedaan. Verbinding via Wifi.
    Modem is Cisco EPC3940.


    duidelijke zaak
    en omdat je "slechts" 20 Mb/s upload haalt, moet waarschijnlijk de apparatuur in de wijk ook nog aangepast worden.

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      [/SIZE]

      het lijkt me zinloos om op Delta te wachten.
      dat deed meneer van Dalen ook, jaar in jaar uit
      Die wist wel de perfecte manier om uit te rekenen wat hem teveel werd aangerekend!

      Reageer


      • #63
        ik heb het goed koopste van zeelandnet en die snelheid halen nog geeneens wifi 50/8 en bekabelt 65/10
        kosten bij zeelandnet zijn hoog en de service is kloote

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door wisse Bekijk bericht
          ik heb het goed koopste van zeelandnet en die snelheid halen nog geeneens wifi 50/8 en bekabelt 65/10
          kosten bij zeelandnet zijn hoog en de service is kloote
          Als je problemen ervaar met de internetverbinding dan verneem ik graag je klantgegevens via de e-mail
          Je mag deze richten aan [email protected]

          Ik kijk de verbinding dan graag even voor je na.

          Reageer


          • #65
            Wie weet doet een goed voorbeeld volgen

            En kunnen bepaalde werkzaamheden in Zeeland ook weer hervat worden.

            https://tweakers.net/nieuws/170246/z...rotterdam.html
            Laatst bewerkt door driepinter; 29 Jul 2020, 07:31.

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Wie weet doet een goed voorbeeld volgen

              En kunnen bepaalde werkzaamheden in Zeeland ook weer hervat worden.

              https://tweakers.net/nieuws/170246/z...rotterdam.html
              Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
                Dan denk ik aan aanpassing van de wijk voor upload en/of modem omruil.

                Reageer


                • #68
                  De werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat. Ook voor een modemwissel worden weer monteurs uitgestuurd. Indien je problemen ervaart met je huidige modem dan hoor ik dit graag. Stuur dan een e-mail met je klantgegevens naar [email protected]

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                    De werkzaamheden voor het Next Generation Netwerk zijn op verschillende plekken hervat.

                    Reageer


                    • #70
                      Dit zou inderdaad enorm fijn zijn, dan weet je in ieder geval wanneer je gaat krijgen waarvoor je betaald.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                        Van welke werkzaamheden wil je dat deze hervat worden in Zeeland?
                        Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
                        Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                          Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
                          Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
                          Lees even drie berichten terug; daar staat je antwoord.

                          Reageer


                          • #73
                            Een overzicht waar op dit moment werkzaamheden plaatsvinden kan je hier terugvinden.

                            Reageer


                            • #74
                              Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                              Nou, de benodigde modemwissel. Waardoor we wel de beloofde uploadsnelheid krijgen waarvoor we betalen.
                              Dit was stilgelegd i.v.m. corona. Maar ik neem aan dat de werkzaamheden nu weer zijn opgepakt?
                              Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een telefoonnummer waarop wij je mogen benaderen. Je mag de e-mail richten aan [email protected]. Dan zoek ik je gegevens er even bij en kijk ik voor je na of een modemwissel mogelijk is.

                              Reageer


                              • #75
                                Dat een wijk is aangepast wil nog niet zeggen dat de nieuwe uploadsnelheid ook daadwerkelijk gehaald kan worden helaas. Ik heb een nieuw modem, de werkzaamheden hier in de wijk (Oud-Vossemeer) zijn al een tijd terug uitgevoerd maar de uploadsnelheid is nog steeds 20mbit. Dus dat overzicht zegt niet zo veel helaas.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X