Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modems vervangen ivm snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door PrackeR Bekijk bericht
    Even een beetje realisme door deze NIET Delta-trol
    realisme ??
    dromeland zal je waarschijnlijk bedoelen

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Er zijn nog al wat klanten die de Uploadsnelheid niet halen.
      De infrastructuur is ok, maar de klant heeft niet het juiste modem.
      Covid-19 werd aangevoerd als reden dat er niet vervangen kon worden, maar nieuwe klanten werden wel van een modem voorzien.

      Als je aan de bel trekt, kan het ineens wel.
      Dat vind ik niet juist.
      Alle klanten hebben namelijk daar recht op.
      Juiste modem of niet? Dit is toch heel makkelijk te controleren.

      Ik zou dan ook graag willen weten, wanneer Delta Fiber van plan is dat te gaan doen.

      Een antwoord hier op het Forum van Delta Fiber zijde zou fijn zijn.
      Hi Ptrol, de situatie omtrent het Coronavirus is aangedragen als veroorzaker van de nu spelende problemen: er is simpelweg vertraging in de afronding van alle werkzaamheden.
      Er wordt geprobeerd deze vertraging in te halen en de werkzaamheden aan het Next Generation Network zijn, opnieuw, in volle gang. Modemwissels worden normaliter in batches mogelijk gemaakt, dit gaat naar mijn weten per postcodegebied.

      Ervaar je als klant problemen in de dienstverlening wegens het ontbreken van de hogere upload, in een wijk/postcodegebied waar de upload mogelijk is, kan er inderdaad worden aangestuurd op een modemwissel.

      Reageer


      • #33
        Dank je wel, @TimE.
        Eindelijk eens een antwoord na weken.

        De inhoud van je antwoord kenden we al.
        We wachten op de uitwerking.

        Wanneer worden nu de nieuwe modems uitgerold in de postcodegebieden die al voor het Next Generation Network zijn uitgerust?
        Alleen het aanwezige modem verhindert de hogere Upload.

        Nu levert Delta Fiber de beloofde snelheid niet.
        Zou het dan geen goed gebaar zijn de klanten die op heden NIET de vereiste snelheden halen te compenseren?
        Zij betalen immers het zelfde bedrag als klanten die WEL de vereiste snelheden halen.

        Nu staat er per 1 juli juist een prijsverhoging in de wacht en zou Delta Fiber aan kunnen sporen sneller de modems om te wisselen daar waar met het Next Generation Network al zo ver is.

        Er waren persberichten, mailtjes naar de klanten ( voor de coronatijd ).
        Ere werd mooi weer gespeeld met de snelheidsverhogingen terwijl DELTA Fiber wist, dat er een grote modemwissel zou moeten plaatsvinden en dat het Next Generation Network niet overal klaar was. In het Persbericht en in de persoonlijke mailtjes werden beloften gedaan zonder restricticties.
        En dat is schandelijk, alleen maar om naar buiten de snelste te zijn en de klanten achterlatend met imperfecte voorzieningen.
        Klachten op het Forum werden gelaten voor wat ze waren.
        Laatst bewerkt door Ptrol; 23 Jun 2020, 17:32.

        Reageer


        • #34
          per 1 maart was tocht die snelheids verhoging ? Stuur mij een nieuw modem en evt een splitter en ik los het zelf op.

          wat ik wel vind is adverteren en niet waar kunnen maken is niet eerlijk TimE ik neem aan dat je dat toch wel met me eens bent

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
            per 1 maart was tocht die snelheids verhoging ?
            de email, waarin de verhoging werd aangekondigd, is van 25 maart j.l.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

              de email, waarin de verhoging werd aangekondigd, is van 25 maart j.l.
              details fred44nl details

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

                details fred44nl details
                We verhogen onze uploadsnelheid.pdf

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                  per 1 maart was tocht die snelheids verhoging ? Stuur mij een nieuw modem en evt een splitter en ik los het zelf op.

                  wat ik wel vind is adverteren en niet waar kunnen maken is niet eerlijk TimE ik neem aan dat je dat toch wel met me eens bent
                  Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

                  Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                    Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

                    Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
                    Tussen breed uit meten en niet eens vermelden in de mail aan de klanten, is een wereld van verschil TimE

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                      Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is.
                      Hoe je het ook brengt, werkzaamheden wel of niet vertraagd door corona of welke andere reden ook, als Delta adverteert met bepaalde snelheden moeten die ook gewoon geleverd worden.
                      Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                        Hoe je het ook brengt, werkzaamheden wel of niet vertraagd door corona of welke andere reden ook, als Delta adverteert met bepaalde snelheden moeten die ook gewoon geleverd worden.
                        Wel met bepaalde snelheden, zonder beperking daarbij vermeld, adverteren zonder ze ook te leveren is gewoon oplichting.
                        ACM al reactie?

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                          Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen
                          dat is onjuist !!!
                          Nederland is half maart in lock-down gegaan en de email m.b.t. de upload-snelheidsverhoging is van eind maart.
                          dus tijdens het opstellen van de email en het maken van het persbericht, was Nederland al zodanig verlamd, dat je kon weten, dat er problemen gingen komen met planning van werkzaamheden.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            ACM al reactie?
                            Koeba Van de ACM de reactie gekregen dat ze de melding in behandeling nemen. Blijkt na onderzoek dat Delta regels heeft overtreden dan maakt de ACM dat bekend op de site. Ze doen geen individuele bemiddeling. Maar dat kan dus wel even gaan duren...

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                              Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is om dingen breed uit te meten, als dit wellicht niet volledig op tijd in orde is. Daarnaast ben ik wel van mening dat het onmogelijk is om het argument betreffende corona van tafel te vegen, er is vertraging ontstaan en er wordt getracht deze vertraging zo goed mogelijk in te perken.

                              Alle modemwissels worden door een monteur uitgevoerd. Je kunt hier een aanvraag voor doen via bijvoorbeeld de chat op de website van DELTA.
                              Dank je wel voor je reactie, Ik snap ook dat de corona een hoop roet in het eten heeft gegooid. Ik had het wel gewaardeerd dat ik een email had gehad met bijvoorbeeld een excuus dat door deze crisis het 1 en ander vertraagd is. Ik heb dit zelf wel begrepen maar bevestiging had ik op prijs gesteld.

                              Maar kreeg deze week wel een email van de delta om een afspraak te maken, of jij of de dame aan de chat gereld heeft weetik niet maar dit creeert bij mij weer wel een hoop waardering. Dank jullie wel.

                              Iedereen een prettig weekend

                              Reageer


                              • #45
                                Tadaaaa
                                Bijgevoegde bestanden

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X