Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Wat een schandalige vertoning zeg!
    Het 'Bor'-gehalte neemt toe..🤔
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
      Afgelopen woensdag was het zover.
      VW Telecom komt voor de aanleg.
      helaas hele middag zitten wachten, niemand gezien.
      weer er achteraan bellen.
      Ze bellen terug.....
      Ik heb (eindelijk, na zelf een keer of 4 zelf contact gezocht te hebben) een afspraak voor maandag...ben benieuwd!
      De reactie op klachtenkompas beloven ook niet veel goeds: Volker Wessels Telecom klacht indienen? Klachtenkompas vraagt om antwoord

      Reageer


      • Jos
        ​​​​​​​Zie dat je dit blijkbaar ook op internet zelf kunt doen :

        Inloggen | VolkerWessels Telecom (glasvezelafspraak.nl)

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Jos
          Zie dat je dit blijkbaar ook op internet zelf kunt doen :

          Inloggen | VolkerWessels Telecom (glasvezelafspraak.nl)
          Dan heb je waarschijnlijk eerst via een brief inloggegevens ontvangen....ik heb nooit een brief ontvangen!

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

            Dan heb je waarschijnlijk eerst via een brief inloggegevens ontvangen....ik heb nooit een brief ontvangen!
            Die brief heb ik wel gehad, online kon ik nog kiezen uit een ander tijdstip.
            Gebeld voor meer opties. Keuze was onderop de stapel of die dag.
            Wordt vervolgd.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

              Ik heb (eindelijk, na zelf een keer of 4 zelf contact gezocht te hebben) een afspraak voor maandag...ben benieuwd!
              De reactie op klachtenkompas beloven ook niet veel goeds: Volker Wessels Telecom klacht indienen? Klachtenkompas vraagt om antwoord
              Helaas verscheen er niemand binnen de afgesproken tijd, wat ik gezien de klachten al had verwacht. M'n hart nog eens even gelucht via Twitter en dan kunnen ze ineens binnen 5 minuten wel voor de deur staan dus....

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                Helaas verscheen er niemand binnen de afgesproken tijd, wat ik gezien de klachten al had verwacht. M'n hart nog eens even gelucht via Twitter en dan kunnen ze ineens binnen 5 minuten wel voor de deur staan dus....
                En is het nu vanmiddag nog geregeld en heb je nu dan eindelijk een glasvezelaansluiting ?

                Dan is het nu zeker nog wachten op het Nokia modem van Delta.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  En is het nu vanmiddag nog geregeld en heb je nu dan eindelijk een glasvezelaansluiting ?

                  Dan is het nu zeker nog wachten op het Nokia modem van Delta.
                  Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod om de aansluiting gratis te laten aanleggen (ja, het is uiteindelijk gelukt), maar heb nog geen plannen om ook al een abonnement te nemen. Vooralsnog wegen de voordelen niet op tegen de nadelen!

                  Reageer


                  • Kaartjes van Heinkenszand en Gemeente Veer staan erop :

                    Zuid-Beveland

                    https://www.delta.nl/media/wgjltxri/...nd-kaart-1.png

                    Gemeente Veere

                    https://www.delta.nl/media/apmb4rmi/koudekerke.png

                    https://www.delta.nl/media/gkcf0ks5/zoutelande.png

                    https://www.delta.nl/media/n0iprc5e/westkapelle.png

                    https://www.delta.nl/media/hthjtx3h/domburg.png

                    https://www.delta.nl/media/h4zmw05d/oostkapelle.png
                    Laatst bewerkt door driepinter; 24 May 2022, 11:08.

                    Reageer


                    • Ik mail met [email protected], lekker dicht bij de bron.

                      Reageer


                      • Even een update.
                        Na veel bellen en mailen dinsdag eindelijk een ploeg om de glasvezel de tuin in te leggen.
                        Uitvoerder zou in de middag bellen voor een afspraak voor het binnenbrengen, je raad het al, hij moet nog steeds bellen....

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                          Even een update.
                          Na veel bellen en mailen dinsdag eindelijk een ploeg om de glasvezel de tuin in te leggen.
                          Uitvoerder zou in de middag bellen voor een afspraak voor het binnenbrengen, je raad het al, hij moet nog steeds bellen....
                          Publiekelijk klagen op VolkerWesselsTelecom (@VWTelecom) / Twitter wil soms ook nog wel eens helpen.

                          Reageer


                          • Twitter reageert wel iemand snel op, hing binnen een paar uur aan de lijn.
                            Helaas gaat het dan niet sneller.

                            Bij toeval kwam ik 2 weken terug de uitvoerder tegen en nog diezelfde dag lag de glasvezel binnen.
                            Monteur gaf aan direct af te melden, klachtenservice van Delta Fiber gaf aan binnen 2 weken gereed.
                            Vorige week gemaild, gisteren reactie, blijkt dat VW Telecom nog niet heeft afgemeld!!
                            En nu kan het nog 2 tot 4 weken duren voor installatie.
                            Waarom?
                            Afgemeld is werkend, dus modem eraan en GO.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                              En nu kan het nog 2 tot 4 weken duren voor installatie.
                              Waarom?
                              Omdat niet alles altijd gaat zoals je wilt.

                              Afgemeld is werkend, dus modem eraan en GO.
                              Dat is wat je wilt, maar soms moet je gewoon geduld hebben. Of je huidige internet abo moet al afgelopen zijn...dan is het gewoon lullig.

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Omdat niet alles altijd gaat zoals je wilt.

                                Dat is wat je wilt, maar soms moet je gewoon geduld hebben. Of je huidige internet abo moet al afgelopen zijn...dan is het gewoon lullig.
                                Het is sowieso lullig om iets te beloven en dan (zeer royaal) de gestelde termijnen te overschrijden.
                                VW telecom heeft aangegeven dat er wel degelijk en direct is afgemeld.
                                Dus iemand liegt....
                                Als het internet net zo snel is als de aanleg, dan is KPN zo gek nog niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X