Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
    Wat een aannames zeg!
    nee er is werkelijk nooit een schouw geweest, nog enige brief. De hele straat lag open voor riolering en toen hebben ze glas er maar bij gelegd.

    Als je iets verkoopt met 3 tot 6 weken moet jemoie belofte ook nakomen en in ieder geval duidelijkheid scheppen.

    En meetgegevens mag ook, graaf ik hem zelf wel op en leg hem binnen, das ook geen raketwetenschap.
    Aannames? Ik lees wat je zelf schrijft. Jammer dat je medegebruikers die behulpzaam proberen te zijn, zo behandelt.
    Kerel, sterkte er mee dan maar

    Reageer


    • Tjonge jonge Koeba, jij hebt het enorm getroffen met jezelf.
      Ik ben niet scherp genoeg geweest, moet maar geduld hebben etc etc.
      welke hulp moet ik zien in jouw veroordelingen dan?

      Ik lees van niemand nog enige indicatie van werkelijke levertijd in soortgelijke situatie.

      Reageer


      • Volgens Delta kan het dus wel 12 weken duren nadat het is aangelegd voordat de boel wordt aangesloten :

        https://twitter.com/deltanl/status/1...C94Y6Ik4oqAAAA
        ​​​​​​​

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
          Tjonge jonge Koeba, jij hebt het enorm getroffen met jezelf.
          Jammer dat je dat zo opvat.

          welke hulp moet ik zien in jouw veroordelingen dan?
          Waarom zo fel reageren? Als ik je zou 'veroordelen'(?) zou ik dat zeggen.
          Om terug te gaan naar het onderwerp: Hoe komt het dat je niet meteen tijdens het aanleggen hebt gezorgd dat ze je aansloten? Je verwachtte blijkbaar dat ze aan je deur zouden komen of je op een andere manier zouden benaderen? Waar kwam die verwachting vandaan?

          Reageer


          • Hoe had ik daarvoor kunnen zorgen dan?
            Beleid is klaarblijkelijk overal anders.
            Kapelle is aansluiten "on demand" en blijkbaar niet op basis van een schouw.
            Op de site staat inderdaad dat ze van deur tot deur gaan tijdens een schouw. Maar onze situatie is per definitie anders vanwege de combinatie met rioleringswerken en maar 2 huizen in onze straat.

            Op dat moment had ik niet de behoefte en middelen voor een nieuw abonnement bij Delta.
            Temeer omdat ze het verkopen met "binnen 3 tot 6 weken aangesloten".

            Dat blijkt nu helaas vies tegen te vallen.
            ​​​teen"binnen denkel dagen na aanvraag krijgt u het pakket thuis bezorgd" duurt ook al 5 weken.
            kortom, ze doen vooral niet wat ze beloven.

            En ja, gezien de toenemende problemen bij KPN zou spoedige aansluiting fijn zijn.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
              Hoe had ik daarvoor kunnen zorgen dan?
              Beleid is klaarblijkelijk overal anders.
              Kapelle is aansluiten "on demand" en blijkbaar niet op basis van een schouw.
              Op de site staat inderdaad dat ze van deur tot deur gaan tijdens een schouw. Maar onze situatie is per definitie anders vanwege de combinatie met rioleringswerken en maar 2 huizen in onze straat.

              Op dat moment had ik niet de behoefte en middelen voor een nieuw abonnement bij Delta.
              Temeer omdat ze het verkopen met "binnen 3 tot 6 weken aangesloten".

              Dat blijkt nu helaas vies tegen te vallen.
              ​​​teen"binnen denkel dagen na aanvraag krijgt u het pakket thuis bezorgd" duurt ook al 5 weken.
              kortom, ze doen vooral niet wat ze beloven.

              En ja, gezien de toenemende problemen bij KPN zou spoedige aansluiting fijn zijn.
              Weer heel verhaal maar conclusie: Je kunt aangesloten worden maar je zult aansluitkosten moeten betalen. Niet leuk, wel waar.

              Reageer


              • Toch niet is niet eerlijk dat Deltafiber overal andere voorwaarden hanteert voor een aansluiting.
                Laatst bewerkt door stofdoek; 5 May 2022, 13:26.

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                  Toch niet s het miet eerlijk dat Deltafiber overal andere voorwaarden hanteert voor een aansluiting.
                  Voor zover ik het snap zijn er twee sets voorwaarden: 1. Het Zeeuwse coaxnetwerk dat ze hoe dan ook verglazen en 2. De rest.

                  Reageer


                  • Wie heeft het ovet aansluitkosten? Niks van gehoord en ga ik dan ook niet betalen.
                    enig probleem is het ontbreken van enig tempo en duidelijkheid over het wanneer.

                    Reageer


                    • Ik een straat steken de groene vezels nu boven de tegels uit maar worden dagelijks wel een paar keer overlopen. Kan dit kwaad?

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                        Wie heeft het ovet aansluitkosten? Niks van gehoord en ga ik dan ook niet betalen.
                        Laat je hier weten hoe dat gaat? Dit kan erg interessant zijn voor veel mensen die ook na de eerste aanleg nog willen instappen. Begrijp ik goed dat je een aansluiting gaat aanvragen? En wat wordt je tekst als men over kosten begint? Mijn inschatting is namelijk dat de aansluitkosten maar zeer tijdelijk vervielen en dat 'ik wist het niet' ze niet heel hard gaat overtuigen. Niet om je te stangen, maar ik geef je gewoon lauw kans.

                        Reageer


                        • Het is net de loterij bij Delta Fiber. Volgens mij hanteren ze wel tien verschillende voorwaarden in diverse gemeenten.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Het is net de loterij bij Delta Fiber. Volgens mij hanteren ze wel tien verschillende voorwaarden in diverse gemeenten.
                            Kun je voorbeelden geven? Ik denk dat er niet heel veel 'verschillende' voorwaarden zijn namelijk, wel voorwaarden die mensen niet bevallen.

                            Reageer


                            • Afgelopen woensdag was het zover.
                              VW Telecom komt voor de aanleg.
                              helaas hele middag zitten wachten, niemand gezien.
                              weer er achteraan bellen.
                              Ze bellen terug.....

                              Reageer


                              • Wat een schandalige vertoning zeg!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X