Oorspronkelijk gepost door driepinter
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Aanleg glasvezel in Zeeland van start
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
Ja! Sinds vandaag.
Reageer
-
- 1 Like
Reageer
-
Glasvezel internet (1000 Mbps)
Wat kan ik verwachten van de internetsnelheid op mijn adres? | DELTA Fiber Nederland BVMinimale download- en uploadsnelheid Je krijgt 85% van de geadverteerde snelheid. De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtGlasvezel internet (1000 Mbps)
Minimale download- en uploadsnelheid Je krijgt 85% van de geadverteerde snelheid. De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn
- 2 Likes
Reageer
-
-
Werkt je telefonie nu ook goed via je eigen router, en het behoudt van je ZeelandNet e-mail adressen is ook normaal verlopen ?Laatst bewerkt door driepinter; 1 May 2021, 12:06.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Werkt je telefonie nu ook goed via je eigen router, en het behoudt van je ZeelandNet e-mail adressen is ook normaal verlopen ?
Reageer
-
Zou wel eens van je apparatuur kunnen afhangen, of misschien een dipje. Hou het wel in de gaten want je kan het altijd melden.
Hier is het ondertussen na het debacle in het begin erg stabiel, upload hangt een beetje af van de testserver. Eerste screenshot met de speedtest van de UDM Pro en tweede via de Delta speedtest.net
Al met al lof voor de stabiliteit en de snelheden!
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
Zou wel eens van je apparatuur kunnen afhangen, of misschien een dipje. Hou het wel in de gaten want je kan het altijd melden.
Hier is het ondertussen na het debacle in het begin erg stabiel, upload hangt een beetje af van de testserver. Eerste screenshot met de speedtest van de UDM Pro en tweede via de Delta speedtest.net
Al met al lof voor de stabiliteit en de snelheden!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk berichtHet is mij opgevallen dat Delta monteurs de Speedtest van Ookla gebruiken, op mijn vraag waarom was hun antwoord dat deze beter werkt dan de Speedtest van Delta.Vooral met glasvezel heb je betere resultaten op de Caiway server in Naaldwijk dan de DELTA in Middelburg.
Maar het blijft inderdaad een momentopname, nu had ik met coax eigenlijk ook nooit problemen en haalde ik altijd de 400/100 precies.
Nu 940/950 voor 1gbps dat theoretisch ook klopt (overhead op de lijn en adapter, die je bij coax ook hebt maar daar provisionen ze net iets meer dan 400 zodat je thuis echt de 400 haalt, en soms dus 403/405 etc).
Kortom oprechte kudo's voor DELTA.Laatst bewerkt door hm_aapje; 2 May 2021, 09:52.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
De speedtest van delta is ook van speedtest.net (Ookla) maar dan vastgepind op de DELTA Middelburg serverVooral met glasvezel heb je betere resultaten op de Caiway server in Naaldwijk dan de DELTA in Middelburg.
Maar het blijft inderdaad een momentopname, nu had ik met coax eigenlijk ook nooit problemen en haalde ik altijd de 400/100 precies.
Nu 940/950 voor 1gbps dat theoretisch ook klopt (overhead op de lijn en adapter, die je bij coax ook hebt maar daar provisionen ze net iets meer dan 400 zodat je thuis echt de 400 haalt, en soms dus 403/405 etc).
Kortom oprechte kudo's voor DELTA.
Ik ben ook tevreden over delta/zeelandnet. Ookla kun je zelf instellen. Ik heb net een testje gedaan. Niet ongunstig vind ik zelf.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk berichtBij mij een wat mindere score aan download zijde helaas
bekabeld aan modem, poort 1, cat6 kabel....
Probeer https://speedtest.net eens (die zal de Caiway server nemen in plaats van die van Delta), en evt. ter vergelijking https://speed.cloudflare.com
Misschien heb je nog een apparaat om het mee te testen, dan weet je zeker of het in het modem of in je eigen apparaat zit.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer