Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      En is er al enige vooruitgang geboekt, ben je nu al op glasvezel aangesloten ?
      Ja! Sinds vandaag.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

        Ja! Sinds vandaag.
        Ola! Vertel, wat voor snelheid, latency?

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Ola! Vertel, wat voor snelheid, latency?

          Reageer


          • #65
            Glasvezel internet (1000 Mbps)
            Minimale download- en uploadsnelheid Je krijgt 85% van de geadverteerde snelheid. De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn
            Wat kan ik verwachten van de internetsnelheid op mijn adres? | DELTA Fiber Nederland BV

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Glasvezel internet (1000 Mbps)
              Minimale download- en uploadsnelheid Je krijgt 85% van de geadverteerde snelheid. De minimale snelheid moet in alle metingen beschikbaar zijn

              Reageer


              • #67
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                Wauw. dank, dit ziet er wel goed uit.

                Reageer


                • #68
                  Werkt je telefonie nu ook goed via je eigen router, en het behoudt van je ZeelandNet e-mail adressen is ook normaal verlopen ?
                  Laatst bewerkt door driepinter; 1 May 2021, 13:06.

                  Reageer


                  • #69
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Werkt je telefonie nu ook goed via je eigen router, en het behoudt van je ZeelandNet e-mail adressen is ook normaal verlopen ?
                    Het is nog wat vroeg voor eindconclusies, maar alles ziet er goed uit. Wel jammer dat er nog geen IPv6 beschikbaar is Deuntje

                    Reageer


                    • #70
                      Zou wel eens van je apparatuur kunnen afhangen, of misschien een dipje. Hou het wel in de gaten want je kan het altijd melden.
                      Hier is het ondertussen na het debacle in het begin erg stabiel, upload hangt een beetje af van de testserver. Eerste screenshot met de speedtest van de UDM Pro en tweede via de Delta speedtest.net

                      Al met al lof voor de stabiliteit en de snelheden!
                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                        Zou wel eens van je apparatuur kunnen afhangen, of misschien een dipje. Hou het wel in de gaten want je kan het altijd melden.
                        Hier is het ondertussen na het debacle in het begin erg stabiel, upload hangt een beetje af van de testserver. Eerste screenshot met de speedtest van de UDM Pro en tweede via de Delta speedtest.net

                        Al met al lof voor de stabiliteit en de snelheden!

                        Reageer


                        • #72
                          Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                          Het is mij opgevallen dat Delta monteurs de Speedtest van Ookla gebruiken, op mijn vraag waarom was hun antwoord dat deze beter werkt dan de Speedtest van Delta.
                          De speedtest van delta is ook van speedtest.net (Ookla) maar dan vastgepind op de DELTA Middelburg server Vooral met glasvezel heb je betere resultaten op de Caiway server in Naaldwijk dan de DELTA in Middelburg.

                          Maar het blijft inderdaad een momentopname, nu had ik met coax eigenlijk ook nooit problemen en haalde ik altijd de 400/100 precies.
                          Nu 940/950 voor 1gbps dat theoretisch ook klopt (overhead op de lijn en adapter, die je bij coax ook hebt maar daar provisionen ze net iets meer dan 400 zodat je thuis echt de 400 haalt, en soms dus 403/405 etc).

                          Kortom oprechte kudo's voor DELTA.
                          Laatst bewerkt door hm_aapje; 2 May 2021, 10:52.

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                            De speedtest van delta is ook van speedtest.net (Ookla) maar dan vastgepind op de DELTA Middelburg server Vooral met glasvezel heb je betere resultaten op de Caiway server in Naaldwijk dan de DELTA in Middelburg.

                            Maar het blijft inderdaad een momentopname, nu had ik met coax eigenlijk ook nooit problemen en haalde ik altijd de 400/100 precies.
                            Nu 940/950 voor 1gbps dat theoretisch ook klopt (overhead op de lijn en adapter, die je bij coax ook hebt maar daar provisionen ze net iets meer dan 400 zodat je thuis echt de 400 haalt, en soms dus 403/405 etc).

                            Kortom oprechte kudo's voor DELTA.

                            Ik ben ook tevreden over delta/zeelandnet. Ookla kun je zelf instellen. Ik heb net een testje gedaan. Niet ongunstig vind ik zelf.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (763).png
Bekeken: 239
Grootte: 496,4 Kb
ID: 193048

                            Reageer


                            • #74
                              Bij mij een wat mindere score aan download zijde helaas
                              bekabeld aan modem, poort 1, cat6 kabel....
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer


                              • #75
                                Oorspronkelijk gepost door preload Bekijk bericht
                                Bij mij een wat mindere score aan download zijde helaas
                                bekabeld aan modem, poort 1, cat6 kabel....
                                Die downloadwaarden zijn inderdaad aan de lage kant.
                                Probeer https://speedtest.net eens (die zal de Caiway server nemen in plaats van die van Delta), en evt. ter vergelijking https://speed.cloudflare.com
                                Misschien heb je nog een apparaat om het mee te testen, dan weet je zeker of het in het modem of in je eigen apparaat zit.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X