Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #91
    Tsjonge jonge, hoor net dat we binnenkort uit 10 providers kunnen gaan kiezen op het Delta Fiber Netwerk in Zeeland !

    vanaf tijdstip : 08:29

    https://www.omroepzeeland.nl/tv/prog...d-nu/370059803

    Zie en hoor zelf het antwoord van Delta woordvoerder Levi Bosselaar aan het eind van dit filmpje.
    Laatst bewerkt door driepinter; 24 Jan 2022, 19:57.

    Reageer


    • #92
      Het zou voor de keuze & mogelijkheden super zijn! & Zorgt ook voor verdere vernieuwingen bij Delta,
      ( hoop ik )
      Laatst bewerkt door profiel-verwijderd; 24 Jan 2022, 19:50.

      Reageer


      • #93
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Tsjonge jonge, hoor net dat we binnenkort uit 10 providers kunnen gaan kiezen op het Delta Fiber Netwerk in Zeeland !

        vanaf tijdstip : 08:29

        https://www.omroepzeeland.nl/tv/prog...d-nu/370059803

        Zie en hoor zelf het antwoord van Delta woordvoerder Levi Bosselaar aan het eind van dit filmpje.
        Wow, dat zou baanbrekend zijn. 10 providers… Het linkt veel, mooie sier. Maar kijken we even iets verder:

        Een aantal kennen we wel:
        Zakelijk:
        Weserve
        Delta Zakelijk
        Kliksafe

        Particulier
        Delta
        Caiway
        Solcon
        HeldenvanNu
        Online.nl
        (Freedom)


        Is 10 dus veel? Met slechts 3/4 particuliere alternatieven niet. Online kun je wegstrepen, die is ruk.

        Reageer


        • #94
          De glasvezelplanning van de rest van Zeeland staat erop :

          https://www.delta.nl/internet/glasve...land/plaatsen/

          Klik op de geel oranje button : Meer informatie
          Laatst bewerkt door driepinter; 19 Apr 2022, 18:57.

          Reageer


          • #95
            Worden alleen de blauwe plaatsen aangesloten of allemaal in de rijtjes gemeenten?

            Reageer


            • #96
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Worden alleen de blauwe plaatsen aangesloten of allemaal in de rijtjes gemeenten?
              Allemaal. Blauw is men al bezig.

              Reageer


              • #97
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Allemaal. Blauw is men al bezig.
                Exact !

                Reageer


                • #98
                  Ik zie 1 straat verder de graafwerkzaamheden beginnen; bring it on! Waar blijft die schouwmeneer!?
                  Laatst bewerkt door Koeba; 21 Apr 2022, 12:58.

                  Reageer


                  • #99
                    Bij ons ligt de kabel al 1,5 jaar in de straat (Kapelle).
                    5 weken terug een abonnement aangevraagd in de winkel in Goes, maar tot op heden helemaal NIETS.
                    Ik heb al talloze keren gebeld, van Delta, naar Delta Fiber naar VW telecom en weer terug.

                    Er is nooit een schouw geweest bij ons, Delta Fiber dame vroeg waarom ik het dan nu pas aangevraagd heb (nou omdat ik nu sneller wil en toen die behoefte niet had).
                    Daarnaast geeft NIEMAND een datum, een afspraak maken kan niet. Afwachten roepen ze allemaal.
                    Schandalig dat zowel op de site met planning als bij het afsluiten over 3-6 weken wordt gesproken.
                    Ze verzamelen gewoon heel veel aansluitingen, zodat de aannemer 1 x terug kan. Met een beetje pech nog maanden wachten.

                    ook heb ik nog NIETS ontvangen, geen modem, startpakket of wat dan ook!

                    Meer mensen die ervaring?

                    Het is dat de glasvezel niet uit de straat steekt, anders had ik hem zelf wel binnen getrokken.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                      Bij ons ligt de kabel al 1,5 jaar in de straat (Kapelle).
                      5 weken terug een abonnement aangevraagd in de winkel in Goes, maar tot op heden helemaal NIETS.
                      Ik heb al talloze keren gebeld, van Delta, naar Delta Fiber naar VW telecom en weer terug.

                      Er is nooit een schouw geweest bij ons, Delta Fiber dame vroeg waarom ik het dan nu pas aangevraagd heb (nou omdat ik nu sneller wil en toen die behoefte niet had).
                      Daarnaast geeft NIEMAND een datum, een afspraak maken kan niet. Afwachten roepen ze allemaal.
                      Schandalig dat zowel op de site met planning als bij het afsluiten over 3-6 weken wordt gesproken.
                      Ze verzamelen gewoon heel veel aansluitingen, zodat de aannemer 1 x terug kan. Met een beetje pech nog maanden wachten.

                      ook heb ik nog NIETS ontvangen, geen modem, startpakket of wat dan ook!

                      Meer mensen die ervaring?

                      Het is dat de glasvezel niet uit de straat steekt, anders had ik hem zelf wel binnen getrokken.
                      Gaat waarschijnlijk wel iets van 800 euro aansluitkosten worden misschien.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door FrankT Bekijk bericht
                        Bij ons ligt de kabel al 1,5 jaar in de straat (Kapelle).
                        5 weken terug een abonnement aangevraagd in de winkel in Goes, maar tot op heden helemaal NIETS.
                        Ik heb al talloze keren gebeld, van Delta, naar Delta Fiber naar VW telecom en weer terug.

                        Er is nooit een schouw geweest bij ons, Delta Fiber dame vroeg waarom ik het dan nu pas aangevraagd heb (nou omdat ik nu sneller wil en toen die behoefte niet had).
                        Daarnaast geeft NIEMAND een datum, een afspraak maken kan niet. Afwachten roepen ze allemaal.
                        Schandalig dat zowel op de site met planning als bij het afsluiten over 3-6 weken wordt gesproken.
                        Ze verzamelen gewoon heel veel aansluitingen, zodat de aannemer 1 x terug kan. Met een beetje pech nog maanden wachten.

                        ook heb ik nog NIETS ontvangen, geen modem, startpakket of wat dan ook!

                        Meer mensen die ervaring?

                        Het is dat de glasvezel niet uit de straat steekt, anders had ik hem zelf wel binnen getrokken.
                        Nogal hoop tekst en drukte. Simpele vraag: Kun je nog even zonder glasvezel of is die 'behoefte' zo urgent dat je het 'nu' nodig hebt?

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Gaat waarschijnlijk wel iets van 800 euro aansluitkosten worden misschien.
                          Dat zou apart zijn, het is gratis als je het nu laat doen. Of mis ik iets?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Dat zou apart zijn, het is gratis als je het nu laat doen. Of mis ik iets?
                            Die meneer is niet aangesloten toen het in de straat is aangelegd dus nadien gaat geld kosten.

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Die meneer is niet aangesloten toen het in de straat is aangelegd dus nadien gaat geld kosten.
                              Ai. Maar ja: "Er is nooit een schouw geweest bij ons, Delta Fiber dame vroeg waarom ik het dan nu pas aangevraagd heb (nou omdat ik nu sneller wil en toen die behoefte niet had)"
                              Komt op mij toch over als gevalletje niet scherp genoeg toen ze aanlegden dan. Maar ik ben niet maatgevend...
                              Als ze nog niet weten dat je het wilt, gaan ze natuurlijk nog eens folderen en misschien nog eens langs de deuren, maar daarna gaan ze je niet elke week bellen en zul je zelf van de bank moeten komen. Maar ja, 'toen' wilde ik het nog niet en nu wel: Jammer!
                              Laatst bewerkt door Koeba; 23 Apr 2022, 08:17.

                              Reageer


                              • Wat een aannames zeg!
                                nee er is werkelijk nooit een schouw geweest, nog enige brief. De hele straat lag open voor riolering en toen hebben ze glas er maar bij gelegd.

                                Als je iets verkoopt met 3 tot 6 weken moet jemoie belofte ook nakomen en in ieder geval duidelijkheid scheppen.

                                En meetgegevens mag ook, graaf ik hem zelf wel op en leg hem binnen, das ook geen raketwetenschap.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X