Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanleg glasvezel in Zeeland van start

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • De graafmensen zijn in mijn wijk en gisteren zijn ze bijna zeker dwars door 'mijn' KPN-koperdraad gegaan. Gemeld bij eigen provider (Budget) en VW Telecom. We gaan het zien.
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_0703.jpg
Bekeken: 154
Grootte: 216,5 Kb
ID: 236007

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      De graafmensen zijn in mijn wijk en gisteren zijn ze bijna zeker dwars door 'mijn' KPN-koperdraad gegaan. Gemeld bij eigen provider (Budget) en VW Telecom. We gaan het zien.
      Ai slechte zaak, gelukkig komt voor KPN leidingbreuk ook VW Telecom ter reparatie.

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        De graafmensen zijn in mijn wijk en gisteren zijn ze bijna zeker dwars door 'mijn' KPN-koperdraad gegaan. Gemeld bij eigen provider (Budget) en VW Telecom. We gaan het zien.
        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_0703.jpg
Bekeken: 154
Grootte: 216,5 Kb
ID: 236007
        Begrijp ik het goed, je ziet op dor forum en je hebt KPN?

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Begrijp ik het goed, je ziet op dor forum en je hebt KPN?
          Dat mag niet? Van wie?

          Reageer


          • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Dat mag niet? Van wie?
            Dat moet je zelf weten. Het is maar een vraag van mijn kant.

            Reageer


            • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Dat moet je zelf weten. Het is maar een vraag van mijn kant.
              Geen antwoord dus. Genoteerd. Het was maar een vraag...

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Geen antwoord dus. Genoteerd. Het was maar een vraag...
                Laten we verder ontopic blijven… Nergens voor nodig om meer achter mijn vraag te zoeken.

                Reageer


                • Prima. Genoteerd. Wel apart dat je zelf iets begint maar bij eerste reactie al begint over on-topic. Geeft erg onprettig gevoel. Onveilig ook. Waarom? Toch rapporteer ik het niet.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                    Ai slechte zaak, gelukkig komt voor KPN leidingbreuk ook VW Telecom ter reparatie.
                    Nou! 12.20 uur gebeld met VW en 15.45 uur stond er iemand in de kuil mijn kabel te fixen. Dit is verdomd netjes! En nog on-topic ook!

                    /update 16:45 uur: kabel was doorgespit, vw meneer gefixed, alles weer online.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 1 Sep 2022, 16:51.

                    Reageer


                    • Komt er na de aanleg in de stoep een brief om een schouwafspraak te maken?

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Komt er na de aanleg in de stoep een brief om een schouwafspraak te maken?
                        Meestal wordt je geacht op een bepaald tijdstip aanwezig te zijn, de schouwen de hele buurt in 1x. Dat wordt per brief medegedeeld.

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Meestal wordt je geacht op een bepaald tijdstip aanwezig te zijn, de schouwen de hele buurt in 1x. Dat wordt per brief medegedeeld.
                          Aha, nice. Dat zal de hier genoemde brief zijn: https://www.glasvezelafspraak.nl/

                          Reageer


                          • Net een bijzonder kundige (Hey Jelle!) salesmedewerker gesproken, ik ga nu vast over op coax 1 gbit met tv een jaar voor 45 euro per maand. Als de glasvezelaansluiting er straks is, kan dat naadloos over. Benieuwd.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X