Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

    Vroeg kerstcadeautje?? Je betaald al sinds afgelopen kerst voor iets wat je vandaag de dag nog steeds niet hebt.
    Je betaald voor, 50Mbps in jouw geval? En je krijgt maar 30Mbps. Je hoort dus bijna 2x zoveel te krijgen.
    En dan zeg je nog 'bedankt' ook?

    Er zijn ook klanten die precies hetzelfde abbo als jou hebben, en evenveel betalen, maar die wel krijgen waarvoor ze betalen.

    Nu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
    Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.

    Hier mag Delta best wel wat aan doen, want dit is gewoon niet juist.
    Zoals ik al zei, IK zeur of klaag niet, ik heb gewoon goed internet dag in dag uit, ik ben klant sinds vroege jarige 90 en heb niets te klagen. en och je betaald dit of dat hmmm het is maar geld, who (excuse my language) f*cking cares. Ik ben gewoon tevreden dat hoor je niet zo vaak op dit forum, eigenijk nooit.

    Ik zou nog wel meer kunnen zeggen maar dan wordt ik sarcastisch en dat word niet getoloreerd .

    K*t spelling check werkt niet, takke internet, zou dat ook aan zeelandet liggen of is het leggen.


    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht

      Zoals ik al zei, IK zeur of klaag niet, ik heb gewoon goed internet dag in dag uit, ik ben klant sinds vroege jarige 90 en heb niets te klagen. en och je betaald dit of dat hmmm het is maar geld, who (excuse my language) f*cking cares. Ik ben gewoon tevreden dat hoor je niet zo vaak op dit forum, eigenijk nooit.

      Ik zou nog wel meer kunnen zeggen maar dan wordt ik sarcastisch en dat word niet getoloreerd .

      K*t spelling check werkt niet, takke internet, zou dat ook aan zeelandet liggen of is het leggen.

      Je hebt altijd mensen die dingen downplayen en goedpraten. Maar daarmee is het probleem niet minder erg.
      Niet iedereen is zo makkelijk en meegaand als jij.
      Of kan Delta het geld wat ze elke maand van mijn rekening afschrijven voortaan bij jou afschrijven, dat jij voor mij betaald? Het is immers maar geld, toch? Who f@cking cares?

      Reageer


      • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

        Je hebt altijd mensen die dingen downplayen en goedpraten. Maar daarmee is het probleem niet minder erg.
        Niet iedereen is zo makkelijk en meegaand als jij.
        Of kan Delta het geld wat ze elke maand van mijn rekening afschrijven voortaan bij jou afschrijven, dat jij voor mij betaald? Het is immers maar geld, toch? Who f@cking cares?
        als jij je rekening nummer geeft betaal ik dat voor je. zet het hier maar onder

        Reageer


        • Oorspronkelijk gepost door roof Bekijk bericht

          als jij je rekening nummer geeft betaal ik dat voor je. Zet het hier maar onder
          *********851

          Doe je toch niet
          Laatst bewerkt door Michel; 1 Apr 2020, 21:06.

          Reageer


          • [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • We spreken elkaar misschien nog eens na 6 april.

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                We spreken elkaar misschien nog eens na 6 april.
                Met de huidige belemmeringen i.v.m. onder andere het c-virus, was het wijs om er geen jaartal achter te zetten.
                Realistisch en begrijpelijk gezien, gaat dit veel langer duren.
                Maar eet smakelijk intussen :-)
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                  Maar eet smakelijk intussen :-)
                  Jij hebt ook genoeg tijd om zoete koekjes te bakken.

                  Reageer


                  • Als bij idereen de uploadsnelheid verhoogd wordt, hoort daat uiteraard ook het 50Mbps Budget pakket bij toch?! Al is het maar van 5 naar 6Mbps....

                    Lekker eerlijk weer.....

                    Groetjes.

                    Reageer


                    • Oorspronkelijk gepost door jpj77 Bekijk bericht
                      Als bij idereen de uploadsnelheid verhoogd wordt, hoort daat uiteraard ook het 50Mbps Budget pakket bij toch?! Al is het maar van 5 naar 6Mbps....

                      Lekker eerlijk weer.....

                      Groetjes.
                      Voor het budget abonnement is de huidige uploadsnelheid Mbps. Deze wordt niet aangepast.

                      Reageer


                      • Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                        *********851

                        Doe je toch niet
                        De bank medewerker kon niets met die asterisks, maar ik heb het geprobeerd, helaas

                        Reageer


                        • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                          Leuk om te verwijzen naar meer informatie via deze link, maar meer als "Onderhoud: Er zijn geen werkzaamheden gevonden" staat er niet.
                          Dus wanneer bepaalde wijken aan de beurt zijn weet ik nog steeds niet.
                          En ja,ik begrijp dat gezien de huidige situatie geen volledige planning is te geven maar verwijs er dan niet naar.

                          Ik zit trouwens ook nog steeds op antwoord te wachten op de vraag waarom de upload van 25Mbps is verlaagd naar 20Mbps.
                          Kan je het modem eens opnieuw starten en dan nogmaals een speedtest uitvoeren met een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten?

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                            Kan je het modem eens opnieuw starten en dan nogmaals een speedtest uitvoeren met een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten?
                            Zojuist het modem opnieuw gestart. De upload is nu 30Mbps.
                            We komen er wel! :-)

                            Reageer


                            • Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

                              Zojuist het modem opnieuw gestart. De upload is nu 30Mbps.
                              We komen er wel! :-)

                              Yep, hier nu ook 30 ja. Eerst 5 Mbps eraf, en nu 10 erbij.......is toch positief.........

                              Reageer


                              • Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht


                                Yep, hier nu ook 30 ja. Eerst 5 Mbps eraf, en nu 10 erbij.......is toch positief.........
                                Hier ook weer,na gestart, terug van 20 naar 30Mps. Nu nog door naar de 100Mbps zoals in mijn account genoemd staat.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X