Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Michel
    antwoordde
    Ondanks alle berichten en reacties, en het gesprek wat op gang wordt gehouden en hoe fijn dat wel niet is ben ik toch bang dat ik morgen (na het weekend zoals gezegd) nog steeds niet de beloofde snelheid heb.
    Als dat idd zo is, dan vind ik toch wel dat we allemaal fijn aan het lijntje worden gehouden.
    Dat zou best wel kwalijk zijn, wees gewoon eerlijk en zeg waar het op staat. Maak geen beloftes die niet worden waargemaakt.
    Michel in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Roof
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

    Matthijs, laat ik beginnen met mijn waardering uit te spreken voor je reacties op het forum, ook op niet-werkdagen.
    Hier sluit ik mij volledig bij aan
    Roof in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Eigenlijk diep triest dat je dit nu schrijft GoeRoe
    Behalve Matthijs en een enkele ander Provider is de communicatie bedroevend.

    Over welk product dan ook, de klant moet er de laatste jaren zelf achter aan om antwoorden te krijgen.
    Vragen worden niet beantwoord.
    Producten worden niet beter maar slechter en gedane beloftes over aanpassingen niet nagekomen, maar toelichten, uitleggen, hoe maar!
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht


    meer dan een jaar ??
    de tijd gaat snel, maar Delta is tegen het einde van 2017 begonnen met Next Gen. netwerk.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • therobber
    antwoordde
    GoeRoe
    Het verschuilen van Delta achter de corona crisis is wel beetje jammer vind je niet ?
    Deze mailing is afgelopen dinsdag de deur uit gegaan. Volgens mij zaten we toen al lang en breed in de corona crisis en had deze mailing dus tegen gehouden moeten worden.


    gr
    Rob
    therobber in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden.
    GoeRoe in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Bedankt voor de tip!
    Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
    graag gedaan
    heb je al kunnen kijken of de apparatuur in mijn wijk voldoende is opgewaardeerd ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat je een lagere snelheid haalt? Het is alleen niet waar dat je snelheid lager is gezet waardoor je niet harder kan dan 20 Mbps. Als dat is aangegeven, dan is dan niet correct.
    Matthijs mijn snelheid is wel degelijk lager gezet. Mij is telefonisch gemeld dat mijn snelheid op 20 Mbps is gezet. Voorheen was hij 25 Mbps en ik zal dan wel een simpele ziel zijn maar van 25Mbps naar 20Mbps is gewoon 5Mbps lager! En behalve dat het telefonisch is aangegeven merk ik dat toch ook in de praktijk. Als je in dit forum terugleest zie je dat meerdere mensen dit ondervinden.

    Het begint er nu op te lijken dat Delta de kop in het zand steekt en de gehele gang van zaken maar gewoon ontkent. Fouten kunnen gemaakt worden maar geef ze toe en herstel het!
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden. Dat het bij een paar mensen nog niet volledig werkt is inderdaad vervelend, maar het is niet zo dat je helemaal geen verbinding meer hebt.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Ook na deze keer haal ik maar een upload van 16 Mpbs ipv 50.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
    Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


    Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
    Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

    Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.

    Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat je een lagere snelheid haalt? Het is alleen niet waar dat je snelheid lager is gezet waardoor je niet harder kan dan 20 Mbps. Als dat is aangegeven, dan is dan niet correct.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk bericht
    MatthijsL enige duidelijkheid al bekend hierover?

    Neem als particulier alles af wat er mogelijk is en de bonus vervalt omdat er geen businesspack is? Dit terwijl we eerst extra upload kregen voor abbo's van 400 of hoger. Staat ook in het overzicht zelf. Screenshot zit erbij.
    Dit heb ik in navraag staan.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Toen hier de werkzaamheden werden uitgevoerd, bestond het woord Corona19 nog niet eens.
    De monteur vertelde echt dat het door Delta Fiber gepresenteerde plan niet gehaald zou worden.

    Natuurlijk gaat een ieders gezondheid voor, dat is het allerbelangrijkste.

    Maar als je als organisatie weet dat je het niet gaat halen, wees dan HEEL duidelijk in je communicatie.
    Of stel je kwetsbaar op en stel het gewoon uit.
    Een mailtje met beloftes dien je wel waar te kunnen maken.

    Iki ga nu voor de 4de keer het modem herstarten in de afgelopen dagen.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

    Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).

    Energie en/of Mobiel is alleen interessant voor extra download (bij 100 of 200Mb abo).
    Bij mobiel heb je nooit extra downloadsnelheid gekregen, maar krijg je korting op je internetabonnement. Ook krijg je nog steeds extra snelheid wanneer je energie afneemt via DELTA Energie.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip!
    Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X