Ondanks alle berichten en reacties, en het gesprek wat op gang wordt gehouden en hoe fijn dat wel niet is ben ik toch bang dat ik morgen (na het weekend zoals gezegd) nog steeds niet de beloofde snelheid heb.
Als dat idd zo is, dan vind ik toch wel dat we allemaal fijn aan het lijntje worden gehouden.
Dat zou best wel kwalijk zijn, wees gewoon eerlijk en zeg waar het op staat. Maak geen beloftes die niet worden waargemaakt.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Snelheidsverhoging
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
Matthijs, laat ik beginnen met mijn waardering uit te spreken voor je reacties op het forum, ook op niet-werkdagen.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Eigenlijk diep triest dat je dit nu schrijft GoeRoe
Behalve Matthijs en een enkele ander Provider is de communicatie bedroevend.
Over welk product dan ook, de klant moet er de laatste jaren zelf achter aan om antwoorden te krijgen.
Vragen worden niet beantwoord.
Producten worden niet beter maar slechter en gedane beloftes over aanpassingen niet nagekomen, maar toelichten, uitleggen, hoe maar!
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
meer dan een jaar ??
de tijd gaat snel, maar Delta is tegen het einde van 2017 begonnen met Next Gen. netwerk.
Laat een reactie achter:
-
GoeRoe
Het verschuilen van Delta achter de corona crisis is wel beetje jammer vind je niet ?
Deze mailing is afgelopen dinsdag de deur uit gegaan. Volgens mij zaten we toen al lang en breed in de corona crisis en had deze mailing dus tegen gehouden moeten worden.
gr
Rob
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden.
- 2 Likes
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
Bedankt voor de tip!
Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
heb je al kunnen kijken of de apparatuur in mijn wijk voldoende is opgewaardeerd ??
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
Ik zeg toch niet dat het niet zo is dat je een lagere snelheid haalt? Het is alleen niet waar dat je snelheid lager is gezet waardoor je niet harder kan dan 20 Mbps. Als dat is aangegeven, dan is dan niet correct.
Het begint er nu op te lijken dat Delta de kop in het zand steekt en de gehele gang van zaken maar gewoon ontkent. Fouten kunnen gemaakt worden maar geef ze toe en herstel het!
Laat een reactie achter:
-
Wij hadden dan maar gewoon moeten doorwerken met de kans dat mijn collega's besmet raken of dat het virus over wordt gedragen aan andere mensen? Dat vind ik nog al wat! De gezondheid van de mensen staat boven alles! We gaan niet iedereen individueel een e-mailtje sturen, die berichten worden in bulk verzonden. Dat het bij een paar mensen nog niet volledig werkt is inderdaad vervelend, maar het is niet zo dat je helemaal geen verbinding meer hebt.
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!
Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.
Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door nberghuis Bekijk berichtMatthijsL enige duidelijkheid al bekend hierover?
Neem als particulier alles af wat er mogelijk is en de bonus vervalt omdat er geen businesspack is? Dit terwijl we eerst extra upload kregen voor abbo's van 400 of hoger. Staat ook in het overzicht zelf. Screenshot zit erbij.
Laat een reactie achter:
-
Toen hier de werkzaamheden werden uitgevoerd, bestond het woord Corona19 nog niet eens.
De monteur vertelde echt dat het door Delta Fiber gepresenteerde plan niet gehaald zou worden.
Natuurlijk gaat een ieders gezondheid voor, dat is het allerbelangrijkste.
Maar als je als organisatie weet dat je het niet gaat halen, wees dan HEEL duidelijk in je communicatie.
Of stel je kwetsbaar op en stel het gewoon uit.
Een mailtje met beloftes dien je wel waar te kunnen maken.
Iki ga nu voor de 4de keer het modem herstarten in de afgelopen dagen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichthttps://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/
Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).
Energie en/of Mobiel is alleen interessant voor extra download (bij 100 of 200Mb abo).
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
Ik zal dat doorgeven aan de betreffende afdeling
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: