Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ptrol
    antwoordde
    Echt niet!
    De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
    De kosten gingen in dit geval voor de baat.

    We betalen allemaal ons abonnmentsgeld en dan moet Delta ook " leveren!".
    Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.

    Keer op keer bij vernieuwingen loopt Delta voorop, maar komt het product te kort.


    Een beetje minder ambitieus zou Delta Fiber sieren.
    Eerst zewker zijn dat het product ok is.
    Maar we kennen het doel van de huidige eigenaar en dat strookt niet altijd met de consument.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Ptrol; 28 Mar 2020, 12:06.

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Zouden er nu echt nog zijn die niet weten dat je je modem moet resetten?, stond/ staat ook gewoon in de mail van Delta alleen helpt het bij veel mensen nog niet blijkbaar.
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • ejanse
    antwoordde
    ejanse in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • ejanse
    antwoordde
    Ik zag de verhoging van de upload snelheid ook nog niet terug, dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.

    De bonus die we eerder hadden vanwege het afnemen van meerdere producten zie ik niet meer terug. Omdat we een 400 Mbps abo hebben, kregen we extra upload snelheid als bonus (25 Mbps in plaats van 15 meen ik).
    Hierover gebeld met de klantenservice, die in eerste instantie deze regeling niet kende maar een ticket heeft aangemaakt. Nu afwachten wat de reactie is.

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    [/SIZE]

    geweldig idee
    maar voor mij geen succes, het was 250/15 en dat is nu 250/19
    Precies hetzelfde hier.
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Al diverse keren modem en Airport gereset maar geen succes.
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht
    dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.


    geweldig idee
    maar voor mij geen succes, het was 250/15 en dat is nu 250/19
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • ejanse
    antwoordde
    Ik zag de verhoging van de upload snelheid ook nog niet terug, dus heb zojuist (zaterdagmorgen) het modem zelf een paar minuten spanningsloos gemaakt waarna ik inderdaad de snelheidsverhoging terugzie. Ik heb nu 400/100 up/down, zoals ook in mijn.delta vermeld staat.

    De bonus die we eerder hadden vanwege het afnemen van meerdere producten zie ik niet meer terug. Omdat we een 400 Mbps abo hebben, kregen we extra upload snelheid als bonus (25 Mbps in plaats van 15 meen ik).
    Hierover gebeld met de klantenservice, die in eerste instantie deze regeling niet kende maar een ticket heeft aangemaakt. Nu afwachten wat de reactie is.
    ejanse in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Het is natuurlijk best een groot "karwei", maar er werden beloftes gedaan en een tijdstip genoemd ( voorjaar ).
    Om dit alles mogelijk te maken, kregen we vorig jaar een abonnementsverhoging.

    Dan de prijzen voor de klanten bij wie die beloftes vooralsnog niet kunnen worden waargemaakt die prijsverhoging maar ongedaan maken!



    Ik vrees dat we op dat gebied niets hoeven te verwachten.....
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Het is natuurlijk best een groot "karwei", maar er werden beloftes gedaan en een tijdstip genoemd ( voorjaar ).
    Om dit alles mogelijk te maken, kregen we vorig jaar een abonnementsverhoging.

    Dan de prijzen voor de klanten bij wie die beloftes vooralsnog niet kunnen worden waargemaakt die prijsverhoging maar ongedaan maken!




    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

    Dan hoef ik dus ook niet bellen denk ik, want dan krijg ik vast en zeker hetzelfde te horen. Van dat dipje is gewoon grote onzin. Snelheid is gewoon terug geschroefd. Wanneer ik ook een test deed voorheen, die kwam altijd rond de 26 up uit. En nu idd 19,9/20,1
    Klopt, snelheid is teruggebracht is mij telefonisch bevestigd.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • michael007
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

    Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
    Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

    Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
    En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

    Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)
    Dan hoef ik dus ook niet bellen denk ik, want dan krijg ik vast en zeker hetzelfde te horen. Van dat dipje is gewoon grote onzin. Snelheid is gewoon terug geschroefd. Wanneer ik ook een test deed voorheen, die kwam altijd rond de 26 up uit. En nu idd 19,9/20,1
    michael007 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht
    Tot gisterenavond stond op de site bij modembeheer nog 400/25. Dat haalde ik ook ruim met speedtest. Nu staat er bij modembeheer 400/100, en de 400 haal ik nog, maar de 25 komt nu niet hoger dan 20?
    Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

    Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
    Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

    Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
    En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

    Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)

    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Bij mij 250 down zoals het hoort maar up kom ik nog steeds niet boven de 20, wifi of bedraad maakt niets uit.
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X