Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Een van de monteurs vertelde mij, dat de werkzaamheden controle- en voorbereiden werkzaamheden waren en allereerst de steden aan bod kwamen.
    Toen was dus ook allang bekend dat ea niet gehaald zou worden.

    Nu zou "Corona" de oorzaak zijn!
    Hoe kom je daarbij dat het toen al bekent was dat het niet gehaald zou worden? Dat is echt onzin.

    Je kan toch ook niet ontkennen dat corona een behoorlijke impact heeft op de samenleving. Of hadden we dan volgens jou maar gewoon moeten doorwerken?

    De gezondheid van mijn collega's, maar ook van de mensen in de omgeving waar de werkzaamheden uitgevoerd worden is het belangrijkste en daarom zijn werkzaamheden opgeschort. Ik kan mij voorstellen dat je dan teleurgesteld bent als je de nieuwe uploadsnelheid nog niet haalt, maar het is ook niet zo dat je helemaal geen verbinding hebt.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

    20-09-2019 kreeg ik een mail met daarin: "We werken bij u in de buurt aan het netwerk vanaf donderdag 26 september tot en met donderdag 3 oktober."

    "Deze werkzaamheden zijn onderdeel van ons project Next Generation Netwerk" staat ook in die mail.
    Ik neem dus aan dat de werkzaamheden hier in de buurt zijn afgerond. Toch komt mijn uploadsnelheid niet hoger dan 30 Mbps. (zou 50 Mbps worden)
    Spreken jullie jezelf tegen? Of houden jullie iets achter?
    Ik vind het een beetje vreemd worden allemaal.
    Waar spreek ik mij zelf tegen dan? Of wat zouden we dan achterhouden? Je wijk heeft dan de upgrade al gehad. Probeer het na het weekend nog een keertje
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

    Er is meer aan de hand MatthijsL . Heel veel mensen (ook ik) kregen begin deze week een mail waarin werd verteld dat het modem in de nacht van woensdag op donderdag zou worden herstart en dat de snelheidswijziging daarna aangepast zou zijn.
    Heel veel mensen merkten donderdag helemaal niets van een wijziging (ook ik niet).
    Daarna blijkt dat bij een aantal mensen de snelheid wel was gewijzigd, nadat zij zelf het modem opniuew hadden gestart.
    Bij mij leverde herstarten, zowel donderdag als vrijdag) niets op.
    Vanmorgen nogmaals geprobeerd en toen had ik wel de gewijzigde snelheid.....
    Niet raar toch dat dit vragen op roept, waarop geen eenduidig antwoord komt. Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
    Het is niet met alle modems goed gegaan. In sommige gevallen moet je deze zelf even herstarten. Dat stond ook aangegeven in de e-mail die je hebt ontvangen. Ik kan wel voorstellen dat het vervelend is als je dan niet direct de nieuwe uploadsnelheid hebt
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

    Echt niet!
    De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!
    Dat is niet correct
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • michael007
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA Bekijk bericht
    De upload bij mij is ook van 25 gezakt naar 20.
    Van de week wel email gehad, dat het 100 in de nacht van 25-3 op 26-3 zou worden.
    Modem van de stroom gehaald maar dat werkt ook niet.

    Hier ook weer hetzelfde verhaal.
    michael007 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • RSTFUTURA
    antwoordde
    De upload bij mij is ook van 25 gezakt naar 20.
    Van de week wel email gehad, dat het 100 in de nacht van 25-3 op 26-3 zou worden.
    Modem van de stroom gehaald maar dat werkt ook niet.
    RSTFUTURA in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • nwerkhoven
    antwoordde
    nwerkhoven in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • michael007
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
    Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


    Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
    Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

    Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.

    Hier precies hetzelfde ja. Is dus wel degelijk omlaag gezet.
    michael007 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    De snelheid is niet verlaagd. Het zou niet logisch zijn een hogere upload te gaan aanbieden om vervolgens de snelheid lager te cappen. Dat jouw wijk nog niet geschikt is voor de hogere snelheden is mogelijk. Vanwege corona liggen deze werkzaamheden nu stil. Wij starten daar het liefste weer zo snel mogelijk mee, maar dan moet de situatie dat wel toelaten. Wanneer dat is kan ik helaas niet aangeven.

    Graag ontvang ik wel je gegevens in een e-mail naar [email protected] zodat ik even kan kijken waarom je nu een lagere upload haalt.
    Mijn uploadsnelheid is wel degelijk verlaagd. Deze was 25Mbps en sinds vanmorgen is deze 20Mbps.
    Zeg je nu dat ik het verzin? Want je zegt wel heel stellig dat de snelheid niet verlaagd is Matthijs!


    Telefonisch is mij bevestigd dat deze bij mij inderdaad op 20Mbps is gezet. Waarom deze verlaagd is kon mij niet duidelijk worden gemaakt.
    Opvallend is dat onder het beheer van het modem gisteren nog 25Mbps stond en sinds vandaag hij op 100Mbps staat maar in werkelijkheid dus terug is gebracht naar 20Mbps.

    Het is dus inderdaad zoals je zegt niet logisch Matthijs. Mail is verstuurd, ik ben benieuwd wat er uit voort komt.


    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • nberghuis
    antwoordde
    MatthijsL enige duidelijkheid al bekend hierover?

    Neem als particulier alles af wat er mogelijk is en de bonus vervalt omdat er geen businesspack is? Dit terwijl we eerst extra upload kregen voor abbo's van 400 of hoger. Staat ook in het overzicht zelf. Screenshot zit erbij.

    Laat een reactie achter:


  • rd1osb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    Oost Souburg ieder geval wel :-)

    Alleen 1 ding zodra het modem is opgestart duurt het 3 a 4 minuten dat er pas internet is, voorheen nooit gehad.
    rd1osb in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door rd1osb; 28 Mar 2020, 19:20.

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    Alleen maar om naar buiten te kunnen tonen dat ze de snelste upload en download hebben van de Kabelproviders werden pers en vooral klanten zo voorgelicht!

    Fraai hoor.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

    Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).
    dat kon wel es klopppen, want Energie is tegenwoordig afgescheiden.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    https://www.deltaenergie.nl/combineer-profiteer/

    https://www.delta.nl/mobiel/extras/

    Zo te zien geeft alleen een Business pack nog recht op 25Mb extra upload (en niet meer energie en/of mobiel).

    Energie en/of Mobiel is alleen interessant voor extra download (bij 100 of 200Mb abo).
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door driepinter; 29 Mar 2020, 17:08.

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    MatthijsL
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X