Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

    Bij mij precies hetzelfde, op papier van 25 naar 100 maar in de praktijk naar 20.

    Na contact te hebben gehad via de chat was de conclusie dat het voor mijn woonplaats nog niet mogelijk was om de 100 te halen. Wanneer dat wel mogelijk is kon niet worden gezegd.
    Waarom dan naar 20 i.p.v. 25? Omdat er wel eens een "dipje" kan zijn volgens de medewerkster...... Vreemd dat dat "dipje" dan tussen 19,9 en 20,1 zit, niets hoger of lager. Volgens mij is het dus gewoon teruggebracht naar 20.

    Daarna telefonisch contact gehad. Ook daar te horen gekregen dat 100 hier nog niet mogelijk is, wanneer wel kon ook daar niet worden gezegd.
    En zoals ik al vermoede is mijn snelheid nu op 20 Mbps gezet. Verlaagd dus i.p.v. verhoogd!

    Dit is dus niet alleen iemand via een mail blij maken met een dode mus maar ook nog eens de parkiet die je al in huis hebt de veren uittrekken.... :-)
    De snelheid is niet verlaagd. Het zou niet logisch zijn een hogere upload te gaan aanbieden om vervolgens de snelheid lager te cappen. Dat jouw wijk nog niet geschikt is voor de hogere snelheden is mogelijk. Vanwege corona liggen deze werkzaamheden nu stil. Wij starten daar het liefste weer zo snel mogelijk mee, maar dan moet de situatie dat wel toelaten. Wanneer dat is kan ik helaas niet aangeven.

    Graag ontvang ik wel je gegevens in een e-mail naar [email protected] zodat ik even kan kijken waarom je nu een lagere upload haalt.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
    Ik krijg het ook niet voor elkaar, een chat gehad met klantenservice en alles staat goed. In mijn modem beheer staat het ook goed maar kom niet boven de 15Mb.
    Als ik direct op het modem aansluit kom ik wel richting de 30 Mbps maar verder kom ik niet. Aan het zoeken geweest in mijn router Synology rt2600ac maar ik krijg het niet voor elkaar.Heb de modem een hard reset gedaan dus ik denk dat ik morgen de synology maar eens ga resetten, kijken wat daar uit komt.
    Op mijn telefoon kom ik trouwens ook niet verder dan 14 Mbps terwijl op mijn werk dit dik tegen de 150Mbps zit.

    Download zit hier wel op 350-400 Mbps dus we gaan maar eens spitten.

    P.s. Moest dit toch even kwijt
    Kan je een e-mail sturen met je gegevens naar [email protected]? Dan kijk ik dit verder voor je na
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Ook ik zal hier iets plaatsen ,

    ...

    Dan de extra snelheid die je krijgt als je meer producten neemt , leuk , maar nu moet je al 3 dingen nemen en daar moet business bij zitten ! Wel apart voor een particulier?

    dus alleen energie is niet voldoende dan met mobiel erbij is niet voldoen , dit is wel erg gek hoor delta ?
    Wat bedoel je hier precies mee? Je bent nooit verplicht iets af te nemen.


    Tot slot

    Wil ik afsluiten dat we altijd zeuren op delta maar nu dat iedereen thuis werkt / school en weet ik veel wat allemaal doet thuis op en met internet zie ik weinig storingen en werkt alles na behoren , en nu gaan mensen zeggen ja de bit torrend lag eruit , en mijn snelheid was minder, klopt klopt maar kun je werken had je internet !!!!! En ja dat mag je ook verwachten want je betaald er ook voor dus in dit geval maakt delta het waar !!!

    Dus van uit mijn DELTA TOP
    Bedankt Dominique We doen wat we kunnen.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Een van de monteurs vertelde mij, dat de werkzaamheden controle- en voorbereiden werkzaamheden waren en allereerst de steden aan bod kwamen.
    Toen was dus ook allang bekend dat ea niet gehaald zou worden.

    Nu zou "Corona" de oorzaak zijn!

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Michel
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
    20-09-2019 kreeg ik een mail met daarin: "We werken bij u in de buurt aan het netwerk vanaf donderdag 26 september tot en met donderdag 3 oktober."

    "Deze werkzaamheden zijn onderdeel van ons project Next Generation Netwerk" staat ook in die mail.
    Ik neem dus aan dat de werkzaamheden hier in de buurt zijn afgerond. Toch komt mijn uploadsnelheid niet hoger dan 30 Mbps. (zou 50 Mbps worden)
    Spreken jullie jezelf tegen? Of houden jullie iets achter?
    Ik vind het een beetje vreemd worden allemaal.
    Michel in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

    ...Kan je gelijk aan de webmaster het zeer dringende verzoek doen die roze banner mbt je locatie bij deeplinks weg te halen? Overal komt dat %^^$#@ ding tevoorschijn....Er valt zo echt niet een link vanuit bv dit forum te volgen zonder eerst je locatie in te tikken of je een flexpakket moet. Nee, niet wilt, moet, want die banner blijft er ook als je op nee klikt.
    Die feedback zal ik voor je doorgeven aan de betreffende afdeling!

    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

    Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
    Klopt helemaal, de communicatie is al jaren zeer zwak.
    Zo heb ik nu dus wel een mail gehad over de snelheidsverhoging maar is het netwerk hier nog helemaal niet aangepast.

    Sinds vanmorgen is de snelheid wel aangepast, maar die is lager gezet dan voorheen......
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
    Er is meer aan de hand MatthijsL . Heel veel mensen (ook ik) kregen begin deze week een mail waarin werd verteld dat het modem in de nacht van woensdag op donderdag zou worden herstart en dat de snelheidswijziging daarna aangepast zou zijn.
    Heel veel mensen merkten donderdag helemaal niets van een wijziging (ook ik niet).
    Daarna blijkt dat bij een aantal mensen de snelheid wel was gewijzigd, nadat zij zelf het modem opniuew hadden gestart.
    Bij mij leverde herstarten, zowel donderdag als vrijdag) niets op.
    Vanmorgen nogmaals geprobeerd en toen had ik wel de gewijzigde snelheid.....
    Niet raar toch dat dit vragen op roept, waarop geen eenduidig antwoord komt. Communicatie (tijdig en juist), dat roep ik hier al jaren, maar er veranderd niets!!!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Jos; 28 Mar 2020, 16:25.

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door TYZ Bekijk bericht
    Ook hier (Biggekerke, EPC3940) nog geen nieuwe uploadsnelheid. In MijnDELTA staat onder modembeheer ook nog steeds Download 400 en upload 25 Mbps.

    Andere vraag: wat gebeurt er met mijn Combineer & Profiteer voordeel? (Voorheen 25 i.p.v. 15 Mbps upload.)

    Edit: of is het Combineer & Profiteer-voordeel juist onderdeel van het probleem?
    Mogelijk heeft de wijk bij jou nog niet de upgrade gehad waardoor de hogere snelheid nog niet mogelijk is. Kan je een e-mail sturen naar [email protected] met je klantgegevens? Dan kan daar naar gekeken worden.

    Wat er gaat gebeuren met het combineer en profiteer aanbod is een goede vraag Daar ga ik achteraan voor je.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • MatthijsL
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
    Hoe kunnen we zien dat de werkzaamheden in de wijk zijn afgerond?
    Op de website staan geen werkzaamheden of storingen vermeld.
    Wanneer jouw wijk de werkzaamheden al heeft gehad, dan heb je daarover voordat de werkzaamheden gestart zijn een e-mail ontvangen om deze aan te kondigen. De werkzaamheden zijn vanwege corona momenteel opgeschort. Zodra de situatie het weer toelaat kunnen de upgrade werkzaamheden hervat worden.
    MatthijsL in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    [QUOTE=Ptrol;n182010]
    Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht


    Leg dat je klanten maar eens uit.


    Dat doen ze niet. Is ook niet uit te leggen.

    En dan komt er dus nog bovenop dat bij velen, zoals bij mij, de snelheid juist verlaagd is.
    Waarom dat gebeurd is kon mij telefonisch ook niet uitgelegd worden. Er wordt dan gezegd "u krijgt de juiste snelheid want uw snelheid staat ingesteld op 20Mbps en dat haalt u".
    Waarom de snelheid van 25Mbps naar 20Mbps is verlaagd weet schijnbaar niemand. Schijnbaar word je als klant 'gestraft' als Delta het netwerk in je omgeving nog niet op orde heeft.
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden.
    Of dit bij jou al is afgerond kijk ik graag even voor je na.
    Kan je mij een e-mail sturen met je postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant?
    Je mag de e-mail richten aan [email protected] met als onderwerp Snelheidsverhoging.
    Nog geen antwoord gehad, Edwinb
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ixxie
    antwoordde
    Dat is dus niet waar, zoals anderen ook al schreven was dat een van de redenen voor de laatste prijsverhoging.


    Oorspronkelijk gepost door ejanse Bekijk bericht

    een dag meer of minder zonder verhoging lijkt me dan geen halszaak....
    Hoe kom je tot de conclusie dat het om "een dag meer of minder" is?
    Vanmorgen konden medewerkers zowel via chat als telefonisch mij geen duidelijkheid geven over een planning voor aanpassing van het netwerk om ook op mijn locatie de snelheidsverhoging mogelijk te maken. Voor mijn locatie is blijkbaar nog geen planning, dat zal dus heel wat langer gaan duren dan "een dag meer of minder".
    Ixxie in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    [QUOTE=ejanse;n182007]
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • ejanse
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

    Echt niet!
    De abonnementen zijn vorig najaar mede met die reden in prijs verhoogd!

    Dat realiseren vroeg aanpassingen, maar het werd wel beloofd.
    ejanse in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X