Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhoging

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • sloeberGJ
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht

    Nou klantenservice, doe maar, eens kijken of dat werkt, ************.
    Ik zou je IP niet publiceren als ik jou was, nu kan iedereen zien dat je een SMTP server draaiende hebt op een Raspberry Pi
    sloeberGJ in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
    Even een update :

    Als het in mijn omgeving goed staat dan is het mogelijk op het adres , en dan moet je even vragen aan de klanten service of ze je modem opnieuw aanmelden / restarten op afstand .

    Als het goed is kun je dan gebruik maken van de nieuwe snelheid !

    Zelf je modem opnieuw opstarten gaat niet altijd goed, de server behoud dan de oude instellingen !
    Nou klantenservice, doe maar, eens kijken of dat werkt...
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Quetensky; 31 Mar 2020, 17:24.

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Even een update :

    Als het in mijn omgeving goed staat dan is het mogelijk op het adres , en dan moet je even vragen aan de klanten service of ze je modem opnieuw aanmelden / restarten op afstand .

    Als het goed is kun je dan gebruik maken van de nieuwe snelheid !

    Zelf je modem opnieuw opstarten gaat niet altijd goed, de server behoud dan de oude instellingen !
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    en jawel hoor: een emailtje van Edwin, waarin staat dat de werkzaamheden in mijn wijk nog niet zijn afgerond.

    ik voel me niet goed, ik heb hoofdpijn, en moet veel hoesten.
    diaree heb ik ook en m'n toiletpapier is op.
    maar ik mag de deur niet uit, omdat ik uit een risico-gebied ben teruggekomen.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Het zal vast zo zijn, dat de werkzaamheden nog niet zijn afgerond maar..
    Ik kreeg vorige week ook de mail dat van woensdag op donderdag het moment zou worden herstart en dat dan donderdag de snelheid zou zijn aangepast.
    Zoals ik eerder aangaf, was dat donderdag (en vrijdag) niet gerealiseerd, maar zaterdag had ik wel een hogere uploadsnelheid. Aan het kastje in de wijk (voor mijn deur) is in die tijd niets gewijzigd, dat is maanden geleden al gebeurt.
    Al die niet nagekomen beloftes wijten aan Corona-perikelen klopt dus niet, want dan zou het na het zelf herstarten van mijn modem op donderdag, vrijdag en zaterdag, niet pa op zaterdag wel hebben gewerkt.
    Er is dus meer aan de hand, waarover nog steeds niet wordt gecommuniceerd. De communicatie was niks, is niks en zal ook nooit wat worden als er niet drastisch wat wordt gewijzigd aan het beleid bij Delta.
    Overigens weet ik uit betrouwbare bron dat het regelmatig voorkomt dat het medewerkers verboden wordt om over bepaalde zaken te communiceren. Slecht communiceren is dus klaarblijkelijk gewoon beleid!
    Jos in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Breeduit werden de snelheidverhogingen in de pers gepubliceerd.
    De klanten kregen daarna een mailtje.

    Nu een berichtje op de Website (https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/ ) , maar niet eens een mailtje naar alle klanten en een aanpassing van het bericht in de pers.

    Ik had net Opslagruimte in de Cloud gekocht, omdat mijn gegevens nu snel te uploaden zouden zijn.

    Bedankt Delta voor je zorgvuldigheid.

    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Kennie-L
    antwoordde
    Vanmorgen deze mail omdat ik naar forumbeheer had gemaild:

    Op dit moment zijn de Next Generation werkzaamheden bij je in de wijk nog niet voltooid. Zodra de Next Generation werkzaamheden zijn afgerond bij je in de wijk kan je volledig gebruik maken van de nieuwe upload snelheden. Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terug vinden via de volgende link. https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/

    De upload snelheid die we op dit moment kunnen doorgeven voor dit abonnement is 20 Mbps. Dit bij een bekabelde verbinding direct op het modem aangesloten.


    Alleen haal ik dit ook met wifi, voor de rest zal het wel kloppen, eerder verstuurde mail over verhoging sloeg dus nergens op in mijn wijk.
    Kennie-L in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Lees net (maar dat is logisch) :

    Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

    Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


    https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    Tja, nogmaals, in de mail staat duidelijk dat ik na een reset een hogere upload heb. Dan moeten ze die mail niet versturen. En dat is wel gebeurd, tijdens corona, dus zou ik een hogere upload hebben. En dan nu iets op een website. Wees dan een vent en stuur je klanten een mail met excuses, maak een persbericht met excuses. Nu verschuilen achter corona vind ik een beetje zwak (en dan druk ik me zwak uit) als je in coronatijd iets beloofd.
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

    Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


    ja, geweldig
    maar hoe en waar kun je zien of jouw wijk reeds gereed is ??
    het toverwoord hier is: communicatie !!
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Lees net (maar dat is logisch) :

    Vanwege het coronavirus werken veel mensen thuis en willen we onderbreking van internetverbindingen door onderhoudswerkzaamheden minimaliseren. Daarom stellen we de geplande werkzaamheden aan het netwerk even uit.

    Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.


    https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
    driepinter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Quetensky
    antwoordde
    Quetensky in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    De EPC3940 zou theoretisch de 100Mb upload moeten aankunnen.

    Bron

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door BertV Bekijk bericht
    Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken


    ja, dat kan heel goed zijn, maar dan moet je niet iedereen een emailtje sturen, dat de snelheid verhoogd wordt.
    en een aankondiging met veel bravour in de pers slaat dan ook nergens op.
    geleidelijk invoeren is op zich best prima, maar communiceer dat dan ook zo.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • insomniac
    antwoordde
    Ook hier werd verzocht te wachten tot na het weekend, maar geen verbetering. Upload van 10Mbps naar 20Mbps gegaan, missen nog 80Mbps.
    En volgens de laatste berichten, is het netwerk hier (westkapelle) nog niet aangepast. De email over "in de nacht van...." had dus niet verzonden mogen worden.
    20Mbps is het hoogste wat nu geleverd kan worden volgen de helpdesk, wat raar is want toen ik nog combineer en profiteer had lukte de 25Mbps wel gewoon.
    insomniac in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door insomniac; 30 Mar 2020, 11:21.

    Laat een reactie achter:


  • BertV
    antwoordde
    als men reacties leest:
    1) alleen met DOCSIS 3.1 modem wordt nieuwe snelheid gehaald
    2) next generation netwerk moet af zijn

    lijkt logisch ook.

    Goed dat Delta niet wacht met verhogen snelheid tot next generation netwerk gereed. Immer groter deel kan nu reeds gebruik van snelheid maken

    heb nog geen DOCSIS 3.1 zelf. Maar, heb ik dat nodig? weet nog niet. Had iemand idee wat er mee te doen?

    Als belangrijk voor u is, misschien nieuw modem vragen?



    BertV in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X