Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Snelheidsverhoging
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door roof Bekijk bericht
als jij je rekening nummer geeft betaal ik dat voor je. Zet het hier maar onder
Doe je toch nietLaatst bewerkt door Michel; 1 Apr 2020, 20:06.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
Je hebt altijd mensen die dingen downplayen en goedpraten. Maar daarmee is het probleem niet minder erg.
Niet iedereen is zo makkelijk en meegaand als jij.
Of kan Delta het geld wat ze elke maand van mijn rekening afschrijven voortaan bij jou afschrijven, dat jij voor mij betaald? Het is immers maar geld, toch? Who f@cking cares?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
Zoals ik al zei, IK zeur of klaag niet, ik heb gewoon goed internet dag in dag uit, ik ben klant sinds vroege jarige 90 en heb niets te klagen. en och je betaald dit of dat hmmm het is maar geld, who (excuse my language) f*cking cares. Ik ben gewoon tevreden dat hoor je niet zo vaak op dit forum, eigenijk nooit.
Ik zou nog wel meer kunnen zeggen maar dan wordt ik sarcastisch en dat word niet getoloreerd .
K*t spelling check werkt niet, takke internet, zou dat ook aan zeelandet liggen of is het leggen.
Niet iedereen is zo makkelijk en meegaand als jij.
Of kan Delta het geld wat ze elke maand van mijn rekening afschrijven voortaan bij jou afschrijven, dat jij voor mij betaald? Het is immers maar geld, toch? Who f@cking cares?
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht
Vroeg kerstcadeautje?? Je betaald al sinds afgelopen kerst voor iets wat je vandaag de dag nog steeds niet hebt.
Je betaald voor, 50Mbps in jouw geval? En je krijgt maar 30Mbps. Je hoort dus bijna 2x zoveel te krijgen.
En dan zeg je nog 'bedankt' ook?
Er zijn ook klanten die precies hetzelfde abbo als jou hebben, en evenveel betalen, maar die wel krijgen waarvoor ze betalen.
Nu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.
Hier mag Delta best wel wat aan doen, want dit is gewoon niet juist.
Ik zou nog wel meer kunnen zeggen maar dan wordt ik sarcastisch en dat word niet getoloreerd .
K*t spelling check werkt niet, takke internet, zou dat ook aan zeelandet liggen of is het leggen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.
https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
Dat deze maatregelen (na gisteravond) misschien wel tot 28 april opgeschort worden is natuurlijk niet ondenkbaar.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk berichtNu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.
Maar er staat nog steeds : Een nieuwe planning volgt na 6 april op deze pagina.
https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
Dat deze maatregelen (na gisteravond) misschien wel tot 28 april opgeschort worden is natuurlijk niet ondenkbaar.
- 1 Like
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk berichtik ben in ieder geval heel blij dat zeelandnet/delta dit gedaan heeft want dit wilde ik al heel lang. een voeg kerst cadeautje.
Dank jullie wel
Je betaald voor, 50Mbps in jouw geval? En je krijgt maar 30Mbps. Je hoort dus bijna 2x zoveel te krijgen.
En dan zeg je nog 'bedankt' ook?
Er zijn ook klanten die precies hetzelfde abbo als jou hebben, en evenveel betalen, maar die wel krijgen waarvoor ze betalen.
Nu is ook de vraag hoelang deze coronacrisis nog gaat duren, want zolang kunnen we waarschijnlijk ook geen oplossing verwachten.
Dan betalen we straks een jaar lang extra, voor iets wat we niet volledig krijgen.
Hier mag Delta best wel wat aan doen, want dit is gewoon niet juist.
Laat een reactie achter:
-
eleemr dat klopt , maar het blijft delta?
het heeft met de server van hun temaken ! De meeste mensen die bij delta klantenservice werken hebben niet echt een gevoel / kennis van zaken van delta producten .
Ze werken gewoon een lijstje af en klaar ! Als je c intact opneemt moet je er ook op aandringen dat ze dat vanuit hun doen ! Als je zelf je mode reset dan moet je zeker 15 minuten wachten, dan vervalt je timing op de server en wordt je weer opnieuw aangemeld !
De meeste mensen wachten 10 tot 30 seconde een koude reset of terwijl een modem reset en geen server reset!
Laat een reactie achter:
-
Hier tikt ie bij mij de 30 Mbps aan dus dat is een verdubbeling. Ik geeft toe dat ik ook niet weet waar het aan ligt, kan ook bij mijzelf zijn, Misschien dat de NIC het niet aankan of mijn router niet kan ook nog een kabeltje zijn. maar we gaan vooruit.ik ga verder ook niet lopen zeuren en zeiken want daar ben ik te Lui voor, ik heb ergere dingen meegemaakt. dus we gaan dit weekend eens spitten waar het aan ligt. ik ben in ieder geval heel blij dat zeelandnet/delta dit gedaan heeft want dit wilde ik al heel lang. een voeg kerst cadeautje.
Dank jullie wel
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk berichteleemr ik snap dat het erg is, maar op dit moment zijn er erger dingen !
terug komend op u probleem: heeft u via de klantenservice gevraagd om u modem op afstand te resetten?
En is het in mijn omgeving al om gezet in de juiste abb. Vorm dus de nieuwe snelheden ?
En u kunt altijd binnen 2 weken gratis van u nieuwe abb af , dat is u opzeggen termijn !
Maar ik zou eerst even via de klantenservice de modem opnieuw laten resetten ,denk dat het dan goed is !
Mee eens dat er op dit moment veel ergere dingen zijn. Dat is zeker waar.
Neemt niet weg dat ik ineens samen met het hele gezin thuis moet werken. Ik werk daarbij ook regelmatig met grotere bestanden. Dan is een hogere upload wel gewenst. Des te frustrerender is het dat wanneer toegezegde zaken waar ik navraag voor heb gedaan en waar ik ook (terecht) extra voor ga betalen, niet worden waargemaakt.
Op zich een goede tip over een reset van mijn modem, maar het is vreemd dat de klantenservice daar zelf niet mee komt. Ik moet toch niet gaan vertellen hoe zij mij kunnen helpen.
Laat een reactie achter:
-
eleemr ik snap dat het erg is, maar op dit moment zijn er erger dingen !
terug komend op u probleem: heeft u via de klantenservice gevraagd om u modem op afstand te resetten?
En is het in mijn omgeving al om gezet in de juiste abb. Vorm dus de nieuwe snelheden ?
En u kunt altijd binnen 2 weken gratis van u nieuwe abb af , dat is u opzeggen termijn !
Maar ik zou eerst even via de klantenservice de modem opnieuw laten resetten ,denk dat het dan goed is !
Laat een reactie achter:
-
Zo te zien ben ik niet de enige die problemen ervaart met de beloftes van Delta en dus ook niet de enige die erg teleur is gesteld.
Blij verrast was ik door de mail dat alles gereed was voor de snelheidsverhoging. Mijn basispakket ging alleen maar van 5 naar 10 en dat was minimaal. Maar voor een paar euro meer zou ik bij het fiber 200+ abo een snelheid van 200/50 hebben. Dat is mooi voor die paar euro 10x snellere upload. Via de chat nog even wat navraag gedaan en alles zou moeten werken. Alleen nog even de reset in de nacht van 25 en 26 maart afwachten (volgende dag). Tot dusver tevreden.
Toen begon het:- 26 maart 15mbps upload. Dus maar even gechat en er was iets misschien niet helemaal goed, zou doorgegeven worden aan de service-afdeling en kon een paar dagen duren.
- Dag later 20mbps (na modemreset). Laat ik nog maar even wachten.
- Vandaag: nog steeds 20 mbps (na meerdere modemresets). Toen toch maar even gaan bellen.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
er moeten 2 dingen gedaan worden:
1. een nieuw modem plaatsen
2. op de AOP moet een nieuw filter worden gemonteerd.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Meer informatie over deze werkzaamheden kan je terugvinden via https://www.delta.nl/over-delta/next...ation-netwerk/
Dus wanneer bepaalde wijken aan de beurt zijn weet ik nog steeds niet.
En ja,ik begrijp dat gezien de huidige situatie geen volledige planning is te geven maar verwijs er dan niet naar.
Ik zit trouwens ook nog steeds op antwoord te wachten op de vraag waarom de upload van 25Mbps is verlaagd naar 20Mbps.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: