Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Downloadsnelheid is laag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Downloadsnelheid is laag

    De download is momenteel 13,8 mb in plaats van 150 mb, wat is er aan de hand?

  • #2
    hoe heb je dat gemeten ??
    draadloos of via een utp-kabel ??

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      hoe heb je dat gemeten ??
      draadloos of via een utp-kabel ??

      utp-kabel

      Reageer


      • #4
        sluit die utp-kabel es rechtreeks aan op het modem.
        probeer es een andere utp-kabel.
        start het modem es opnieuw op.
        helpt dat ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
          De download is momenteel 13,8 mb in plaats van 150 mb, wat is er aan de hand?
          Hoi Jgoedbloed,

          Ik ben even zo vrij geweest je verbinding na te kijken, en daar zie ik dat de meeste downstreamkanalen niet in orde zijn, maar een aantal wel.

          Dat duidt meestal op een RF-kabel die niet goed vastzit. Dat is de kabel met schroefkoppeling waarmee de modem aan het aansluitpunt vast zit. Kun je even controleren of dat allemaal goed zit?

          [img]41edd7ea-459d-4309-a062-29968235ab3e.png[/img]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door jgoedbloed
            De download is momenteel 13,8 mb in plaats van 150 mb, wat is er aan de hand?
            Hoi Jgoedbloed,

            Ik ben even zo vrij geweest je verbinding na te kijken, en daar zie ik dat de meeste downstreamkanalen niet in orde zijn, maar een aantal wel.

            Dat duidt meestal op een RF-kabel die niet goed vastzit. Dat is de kabel met schroefkoppeling waarmee de modem aan het aansluitpunt vast zit. Kun je even controleren of dat allemaal goed zit?

            [img]41edd7ea-459d-4309-a062-29968235ab3e.png[/img]
            Schroefkoppeling heb ik gecontroleerd, geen probleem kunnen vaststellen. De downloadsnelheid is nu weer ruim 150Mb , dus blijkbaar toch een extern probleempje geweest. Afijn we gaan lekker verder. Bedankt voor de reacties.

            Reageer


            • #7
              [email protected]
              Dan kijk ik even na wat ik voor je kan betekenen en, indien nodig, de juiste monteur aansturen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X