Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles werkt behalve facebook

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles werkt behalve facebook

    Ik kom sinds een uur ofzo met geen mogelijkheid meer op facebook via zeelandnet.
    Via mijn 3g verbinding heb ik geen problemen, alleen via het internet van Zeelandnet dus.
    Dit geld voor alle apparaten hier in huis (ik heb geen poortfilter aanstaan in mijn eigen router ;-) )
    Hebben meer mensen hier last van?

  • #2
    Hier precies hetzelfde probleem

    Reageer


    • #3
      ja bij ons op tholen ook , maar op de tablet doet hij het wel

      Reageer


      • #4
        Er is op dit moment een flinke storing gaande bij facebook zelf, volgens de BBC...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door iris1107
          Hier precies hetzelfde probleem

          Reageer


          • #6
            overal geloof ik hier ook

            Reageer


            • #7
              Facebook kampte maandagavond voor sommige gebruikers met een storing. Het grootste sociale netwerk van de wereld was korte tijd niet op te vragen.De storing begon rond 21.00 uur en was tegen 22.30 uur voor de meeste Nederlanders weer voorbij. bron: nu.nl

              Reageer


              • #8
                zelfde probleem

                Reageer


                • #9
                  Een PC of laptop wordt uitgezet en kon daarna Facebook niet meer terugvinden.
                  Een tablet blijft meestal aan staan en kon er we bijkomen.
                  Mogelijk dat ze een DNS probleem hadden, waardoor het IP adres niet meer op te vragen was?

                  Het blijft een Feestboek :?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Benschop
                    Ik kom sinds een uur ofzo met geen mogelijkheid meer op facebook via zeelandnet.
                    Via mijn 3g verbinding heb ik geen problemen, alleen via het internet van Zeelandnet dus.
                    Dit geld voor alle apparaten hier in huis (ik heb geen poortfilter aanstaan in mijn eigen router ;-) )
                    Hebben meer mensen hier last van?
                    Ik had vanmorgen geen internet, pas nadat ik het modem opnieuw had opgestart werkt het weer. vermoedelijk was het een storing dus

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door anasthasia
                      Ik had vanmorgen geen internet, pas nadat ik het modem opnieuw had opgestart werkt het weer. vermoedelijk was het een storing dus
                      Dat jij vanmorgen geen internet had, heeft niets te maken met de onbereikbaarheid van Facebook, gisteravond.

                      Reageer


                      • #12
                        Zelfde probleem af en toe hierzo via Zeelandnet. Ook aanloggen van een xbox om online te gamen geeft af en toe packet loss waarna het over en uit is. Op de tablet (ipad) af en toe het probleem van geen internet verbinding bij facebook terwijl de rest wel gewoon werkt...Ook heel vaak fb zonder plaatjes.....Internetsnelheid is wel ok, 98 Mbps..Het probleem is zowel via wifi (eigen router) als bekabeld..


                        Beetje vreemd allemaal want de rest zoals Netflix, surfen en audio streamen werkt gewoon prima op de pc...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Fredje
                          Zelfde probleem af en toe
                          Je reageert op een bericht van 2 jaar oud, dat heeft weinig nut.
                          Dan kan je beter een eigen topic starten............

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X