Kies een nieuwsbron
ANP Nieuws
Zeeuws
Landelijk
Even geduld aub
Bezig met ophalen gegevens
Voorpaginanieuws
Prikbord
Geen kok, geen wok: 'Ik ben wel bang voor McNoodles uit de magnetron'
Of Zeeuwen het gaan missen, babi pangang, pekingeend en loempia's? "Natuurlijk, de Chinese keuken is een begrip, ook hier", vertelt Amanda Gao restauranthouder in Koudekerke. Door nieuwe regelgeving kunnen Aziatische koks hier straks niet meer aan de slag. "Ik ben echt bang dat ik de deuren na 30 jaar moet sluiten."
Reddingsboot Griend ingezet voor vastgelopen jacht
DREISCHOR - Reddingsboot Griend uit Ouddorp is vanmiddag ingezet voor een vastgelopen jacht voor de kust van Dreischor. De opgeroepen ambulance was niet nodig.
Duurzamer leven en minder verspillen: Hoe doe je dat in Zeeland?
Een groep wandelaars neemt dit weekend eigen bakjes en pannetjes mee om plasticvrij inkopen te doen. Tijdens de Zero Waste Wandeltour in Middelburg brengt het gezelschap een bezoek aan verschillende winkels die een duurzaam alternatief bieden. Wat kun je nog meer doen om verspillingsvrij te leven?
Indonesië wil met korting op energie en reizen economie aanjagen
JAKARTA (ANP/RTR) - Miljoenen Indonesiërs krijgen binnenkort een korting van 50 procent op hun energierekening. Ook wil het Zuidoost-Aziatische land armere inwoners helpen met gratis eten en subsidies. De ingrepen zijn bedoeld om de economische groei van het land aan te jagen, maakte het Coördinerend Ministerie voor Economische Zaken bekend.
De stelling
Laat u de boodschappen thuis bezorgen? Lees meer
Vacatures
-
1.
LOGISTIEK MEDEWERKER BINNENDIENST / BUITENDIENST M/V!
Ademar b.v. Oost-Souburg -
2.
winkelmedewerker,monteur
Roose Tweewielers vof Vlissingen -
3.
Werkvoorbereider Elektrotechniek
Faasse Ship Electronics BV Goes -
4.
LOGISTIEK MEDEWERKER BINNENDIENST / BUITENDIENST M/V!
Ademar b.v. Oost-Souburg -
5.
Schoonmaker (M/V)
Mariteam Shipyard BV Sint Annaland -
6.
Voorzitter FOV
Jan de Regt Oostkapelle -
7.
Medewerker Broodjeszaak 16-32 (uren in overleg)
Helens Bakery B.V. Middelburg -
8.
Commercieel Medewerker & Opleidingsplanner (20 – 32 uur)
Rovae_opl Goes