na een melding van Zeelandnet net voor Pasen kan ik geen mailmeer zenden. Melding was "niet kunnen mailen ivm doorsturen ongewenste spam"bel 0118-225575.
Nu een keer of 6 geprobeerd via de chat en telefoon maar we komen niet verder. Het gekke is dat het via de webmail allemaal wel gaat.
Mailen naar een gmail b.v. geen probleem, terug ook naar de webmail. Ik ontvang ook mail op de webmail. Maar instellen van outlook 2016 lukt maar niet.
Mail van Windows 10 ook niet. Met behulp van de service desk gaat het ook niet. Ik kan gewoon geen mail verzenden via een mail programma.
Als je gaat instellen en outlook gaat het testen en dan komt er:
de reactie van de server was: 560.5.7.1 host-9z028h.gs1.zeel
Bij de telefoons met Android blijven ze in de outbox staan, dus niet verzonden.
Het kan zijn dat we op een blacklist staan maar niet die van Zeelandnet zeggen ze.
Kortom we komen niet verder
Nu een keer of 6 geprobeerd via de chat en telefoon maar we komen niet verder. Het gekke is dat het via de webmail allemaal wel gaat.
Mailen naar een gmail b.v. geen probleem, terug ook naar de webmail. Ik ontvang ook mail op de webmail. Maar instellen van outlook 2016 lukt maar niet.
Mail van Windows 10 ook niet. Met behulp van de service desk gaat het ook niet. Ik kan gewoon geen mail verzenden via een mail programma.
Als je gaat instellen en outlook gaat het testen en dan komt er:
de reactie van de server was: 560.5.7.1 host-9z028h.gs1.zeel
Bij de telefoons met Android blijven ze in de outbox staan, dus niet verzonden.
Het kan zijn dat we op een blacklist staan maar niet die van Zeelandnet zeggen ze.
Kortom we komen niet verder
Reageer