Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen mail kunnen verzenden

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen mail kunnen verzenden

    na een melding van Zeelandnet net voor Pasen kan ik geen mailmeer zenden. Melding was "niet kunnen mailen ivm doorsturen ongewenste spam"bel 0118-225575.
    Nu een keer of 6 geprobeerd via de chat en telefoon maar we komen niet verder. Het gekke is dat het via de webmail allemaal wel gaat.
    Mailen naar een gmail b.v. geen probleem, terug ook naar de webmail. Ik ontvang ook mail op de webmail. Maar instellen van outlook 2016 lukt maar niet.
    Mail van Windows 10 ook niet. Met behulp van de service desk gaat het ook niet. Ik kan gewoon geen mail verzenden via een mail programma.
    Als je gaat instellen en outlook gaat het testen en dan komt er:
    de reactie van de server was: 560.5.7.1 host-9z028h.gs1.zeel

    Bij de telefoons met Android blijven ze in de outbox staan, dus niet verzonden.
    Het kan zijn dat we op een blacklist staan maar niet die van Zeelandnet zeggen ze.

    Kortom we komen niet verder

  • #2
    Wij hebben dit probleem ongeveer een maand geleden ook gehad. Heeft meer dan een week en vele chatsessies en telefoontjes gekost maar uiteindelijk is het opgelost door de technische specialisten van Zeelandnet ( schijnbaar zijn dat andere mensen). Dus blijven bellen en aangeven dat het op te lossen is. Wat ze uiteindelijk gedaan hebben weet ik niet maar het was opeens geregeld doordat ik me een beetje boos gemaakt heb en dat leidde tot de specialisten. Veel succes. Overigens hadden wij wel op een blacklist van spamhauser gestaan maar waren daar al meer dan een week succesvol afgehaald en toch konden wenkte mailen.

    Reageer


    • #3
      Gewoon je mail ergens anders onderbrengen. De mail van zeelandnet is een ramp.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
        Gewoon je mail ergens anders onderbrengen. De mail van zeelandnet is een ramp.
        Uw nutteloze opmerkingen is een ramp...
        Laatst bewerkt door hillebregt; 1 May 2020, 09:09.

        Reageer


        • #5
          Zoiets (SMTP error 560) is eerder aan de orde geweest hier, maar in zoiets kan een ander forumlid niets betekenen,
          dat zal toch echt door ZeelandNet zelf opgelost moeten worden.

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...serverfout-560

          Reageer


          • #6
            Graag zou ik weer in contact komen met een medewerker van de technische dienst zonder de horde van de back office weer verder in dit probleem. De laatste 2 keer was voor de zomervakantie met Thijs Complete.
            Het is een heel probleem zullen we maar zeggen.
            Maar nu al wel heel lang, vanaf april.

            Reageer


            • #7
              Misschien dat @Edwinb hier mee kan helpen?

              Reageer


              • #8
                Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar forumbeheer@deltafibernederland.nl. Dan pak ik het gelijk voor je op.

                Reageer


                • #9
                  hallo
                  hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
                  maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
                  op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
                  hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                    Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar forumbeheer@deltafibernederland.nl. Dan pak ik het gelijk voor je op.
                    hoe wil je dat doen als je niet kunt verzenden???

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                      hallo
                      hier ook hetzelfde probleem, volgens degene via de chat is het geen blokkade .
                      maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
                      op de pc draait delta safe mee en word er geen spam verzonden.
                      hopelijk kan iemand het oplossen, dit is erg vervelend.
                      Is je telefoon op dat moment via de wifi verbonden? welke foutmelding krijg je exact?
                      Is het wel mogeljk om via de webmail mail te versturen?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door rjwjanssen Bekijk bericht
                        hallo
                        maar ook via mijn telefoon kan ik geen mails beantwoorden (gmail)
                        Ik begrijp hieruit dat je ook een Gmail account hebt.

                        Installeer de Gmail app eens op je telefoon. Dan kun je gewoon mails versturen en beantwoorden, ook naar het gevraagde e-mailadres.

                        Reageer


                        • #13
                          de gmail app werkt perfect,ik kan er mails mee verzenden van onze eigen website ( info@ ...nl ), alleen die van zeelandnet worden tegen gehouden.
                          ontvangen kan wel.
                          ook op de telefoon zit een virus scanner.
                          ze hebben bij zeelandnet gewoon de uitgaande mail functie geblokkeerd volgens mij.

                          Reageer


                          • #14
                            Verkeerd gelezen.
                            Het gaat om verzenden.
                            Laatst bewerkt door Ptrol; 3 weken geleden.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                              Hallo hamelsverm, ik zou dit graag voor je na willen kijken. Stuur je klantgegevens door via de mail naar forumbeheer@deltafibernederland.nl. Dan pak ik het gelijk voor je op.
                              rjwjanssen ik zie dat je reageert op een probleem van hamelsverm en ga ervan uit dat dit een ander probleem betreft. Neem je contact op met de klantenservice zoals Ferry suggereert?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X